• Latest news

    Novi 5008

    5008 biće predstavljen na salonu automobila u Parizu ove godine.slikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslika

    Veći od prethodnika, novi model je prestruktuiran u kompletan SUV 



    Ovaj potez Peugeota je sasvim logičan, s obziorom na globalnu eksploziju tržišta krosovera, a u isto vreme pad tržišta monovolumena. Iz toga razloga, i 5008, kao i pre njega 3008, iz multifunkcionalnog modela je transformisan u moderan krosover.



    Sličnosti 3008 i 5008 su očigledne, do te mere da ih je teško razlikovati kada bi se izuzeo faktor veličine. U odnosu na prethodnika, novi 5008 je 11 centimetara duži i 11 centimetara širi, što je donelo i više kabinskog prostora, odnosno mesta za do sedam putnika.



    Što se enterijera tiče, zadnja klupa, odnosno preciznije tri sedišta, su profitirala na 60 milimetara više prostora u pojasu kolena. Sedišta se mogu sklapati i iskositi. Što se tiče trećeg reda, sedišta ne samo što su sklopiva već se mogu i ukloniti kada postoji imperativ za prevoženje viška prtljaga.



    Zapravo, iz Peugeota javljaju da verzija sa pet sedišta obezbeđuje najveći prtljažnik u klasi, od 1.065 litara. Ukoliko se položi naslon suvozačkog sedišta, mogu se prevoziti predmeti do 3,2 metra dužine.



    Kokpit je futuristički, a reč je o drugoj generaciji i-Cokcpita, viđenog u novom 3008. On kombinuje 12,3-inčnu digitalnu instrumentaciju sa 8-inčnim ekranom osetljivim na dodir, info-zabavnog sistema.



    Kao i 3008, i veći „brat“ leži na istoj PSA EMP2 platformi, i biće dostupan sa četiri benzinska i šest dizel varijanti, u zavisnosti od tržišta. Paleta ide od 1,2-litarskog PureTech trocilindraša sa 130 ks, povezanog sa šestostepenim manuelnim menjačem. Ista jedinica može biti uparena i sa šestostepenom automatikom, koja je standardna na snažnijem 1,6-litarskom PureTech četvorocilindrašu sa 165 ks.



    Što se dizela tiče, 1,6-litarski BlueHDI će biti dostupan u verzijama sa 100 ks (petostepeni manuelni menjač) i 120 ks (šestostepeni manuelni ili automatski menjač). Ovaj motor se mož naručiti i u superefikasnoj varijanti u kojoj emituje samo 105 g CO2 po kilometru. Veći, 2,0-litarski HDI isporučuje 150 ili 180 ks. 



    Videćemo ga na štandu marke u Parizu. Dakle, Škoda Kodiaq je dobila dostojnog rivala.

    Views: 2368  •  Comments: 6  •  Write comments [ Back ]




  •  Board style


  •  Facebook

  •  Clock

  •  Top Posters

  •  Newest members

  •  Link to us
  • Please feel free to link to Peugeot Club BiH. Use the following HTML:




  •  PORTAL_FRIENDS
  • car wash 150x110

  •  Statistika
  • Totals
    Ukupno postova: 62043.
    Ukupno tema: 4034.
    Total Announcements: 20
    Total Stickies: 4
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 1
    Posts per day: 18
    Users per day: 1
    Topics per user: 1
    Posts per user: 14
    Posts per topic: 15

    Ukupno korisnika/ca: 4544.
    Najnoviji/a korisnik/ca: Dževad_H.

  •  Tim

  •  Latest Bots
  • Google [Bot]
    04. svi 2025, 10:20

  •  Who is online?
  • Ukupno su: 53 korisnika/ce online; 4 registrirana/e, 1 skriven/a i 48 gostiju.