• Latest news

    Prvi utisci: 2017 Peugeot 301

    slika

    Druga generacija Peugeot modela 301 usmerena ka „ekonomičnim“ tržištima je sprema za prodaju, pa je sada i NK testu.



    Peugeot je relativno kasno ušao u „igru“ sa ekonomičnim modelima, pa se model 301 pojavio tek 2012. godine. Svi konkurenti u ovom segmentu su već bili dobrano na tržištu, pa je za 301 postavljen dosta težak zadatak. Mi smo prvi 301 vozili godinu dana nakon starta prodaje, a utisci tom prilikom su bili dovoljno dobri da tadašnji 301 bude zanimljiv za potencijalne kupce, ali je verzija koju smo imala na testu i spadala u jeftinije.

    slika

    Sa drugom generacijom, Peugeot je očigledno hteo da „podigne“ model 301 na viši nivo, što uvek ima svoje pozitivne i negativne strane. Ovo se najbolje može videti na verziji koju smo imali na testu, koja je skoro najskuplji 301 koji se može kupiti. Dakle, čuveni 1.6 HDi motor sa 100 KS, maksimalni Allure paket opreme i još dosta bonus elemenata, tako da ukupna cena prelazi 16 hiljada evra. Navedeni novac je očigledno otišao na dizajn enterijera, pa novi 301 unutra izgleda aktuelno i moderno. Stvarno, na prvi pa i na drugi pogled, sve unutra izgleda fino.

    slika

    Kvalitet materijala je popravljen i sve izgleda dosta bolje u odnosu na stari 301. Problematika kreće kada se novi 301 malo duže vozi i kada počinju da se primećuju razni problemi vezani za ergonomiju. Ima baš dosta detalja koji su čudno postavljeni ili nezgodni, pa se ponekad ima utisak da je to namerno tako napravljeno kao bi se 301 izdvojio od primarnih Peugeot modela.

    slika

    Drugačija strana se takođe otkriva nakon duže vožnje, jer 301 ispod karoserije ima iznenađujuće dobar „vozački hardver“. Prvo su performanse sasvim pristojne, čak i nadmašuju deklarisane vrednosti. Ubrzanje do 100 km/h je izmereno na 11,6 sekundi, što je za 0,3 više od fabričke vrednosti, definitivno nije loše. Pored toga, dizel karakteristike omogućavaju lagano preticanje pa ovakav 301 izgleda kao da ima nešto više KS ispod haube. Ipak, ono što nas je još više prijatno iznenadilo su karakteristike sistema oslanjanja. Novi 301 baš dobro leži i veoma je zanimljiv, pa omogućava i malo sportske vožnje, koja se od modela iz ove kategorije nikako ne očekuje.



    Ekstra momenat je udobnost, jer je Peugeot uspeo da postigne odličan odnos između navedenih vozačkih performansi i udobnosti. Tako je novi 301 stvarno ekstra udoban i gazi naše puteve „ko ništa“. Definitivno, 301 je najudobniji auto u ovom segmentu koji smo imali priliku da testiramo.



    Preuzeto sa: Nacionalnaklasa.com

    Views: 1375  •  Comments: 1  •  Write comments [ Back ]




  •  Board style


  •  Facebook

  •  Clock

  •  Top Posters

  •  Newest members

  •  Link to us
  • Please feel free to link to Peugeot Club BiH. Use the following HTML:




  •  PORTAL_FRIENDS
  • car wash 150x110

  •  Statistika
  • Totals
    Ukupno postova: 62043.
    Ukupno tema: 4034.
    Total Announcements: 20
    Total Stickies: 4
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 1
    Posts per day: 18
    Users per day: 1
    Topics per user: 1
    Posts per user: 14
    Posts per topic: 15

    Ukupno korisnika/ca: 4544.
    Najnoviji/a korisnik/ca: Dževad_H.

  •  Tim

  •  Latest Bots
  • Amazon [Bot]
    04. svi 2025, 17:23

  •  Who is online?
  • Ukupno je: 47 korisnika/ca online; 4 registrirana/e, 0 skrivenih i 43 gosta.