
Dosada najsnažniji i najbrži serijski Peugeot bio je model RCZ koji je iz 1.6-litarskog THP motora "izvlačio" 200 konjskih snaga.
Nakon tri godine dolaskom RCZ R modela, čija je snaga povećana na 270 KS, pao je u drugi plan.
Radi se o atraktivnom sportskom coupeu (2+2), u kojem doduše ima dovoljno mjesta tek za vozača i suvozača, dok stražnja klupa više služi za odlaganje stvari.
Za muškarce koji su upali u krizu srednjih godina RCZ R je pravi antidepresiv.
Peugotov sportski odjel temeljno je doradio motor tako da su promijenjeni klipovi, ležajevi, blok motora, ugrađen je twin-scroll turbopunjač i ispušni sistem.

Poradilo se i na ovjesu koji je dobio snažnije i kruće stabilizatore, a podnica je spuštena za 10 milimetara. Uza sve to masa je smanjena za 17 kilograma u odnosu na verziju s 200 konjskih snaga. Snaga je povećana u odnosu na prethodnika za čitavih 35 posto, a pogon je i dalje ostao na prednjim točkovima. Brzina mu je limitirana na 250 km/h.
Prosječna potrošnja mu je oko 9,5 l/100 km, dok je na autocesti barem za litar veća.

Model RCZ R puno je skuplji od običnog RCZ-a s 200 KS, više od 12.500 eura, ali je zato još uvijek jeftiniji, primjerice, od Audija TT 2.0 TFSI. Osnovni model košta 44.665 eura, a uz malo dodatne opreme cijena mu skače na 46.125 eura.