
Turbobenzinac 1.6 pogonit će prednje kotače sa 200 KS, dok će dodatnih 100 isporučivati elektromotor spojen na stražnju osovinu. Mjenjač će biti 8-stupanjski automatski, a pogon zapravo 4×4. Ako se ovakav koktel pokaže uspješnim na primjeru Peugeota 508, isti recept francuski stručnjaci primijenit će na modelima 3008 i 5008. Premijera hibridnog 508 održat će se na salonu automobila u Parizu u listopadu ove godine.
Da se podsjetimo… Generacijski skok koji su Francuzi ostvarili drugom generacijom popularne poslovne limuzine Peugeot 508 teško da se može riječima opisati. Već letimičan pogled jasno daje do znanja kako su ozbiljno zasukali rukave te da novi Peugeot 508 donosi golem iskorak u odnosu na prvu generaciju. Da se podsjetimo, prvi je predstavljen na salonu automobila u Ženevi 2011. godine, a na tržište je stigao kao zamjena za modele 407 i 607, a platformu i brojne motore dijelio je s drugom generacijom Citroëna C5.
Istim smjerom krenuli su i sad. Dok se Peugeot priprema za premijeru modela 508, Citroën užurbano radi na razvoju novog C5. Ponovo će dijeliti platforme i motore, što je i logično, jer su oba brenda dio PSA Grupe pa se na taj način smanjuju razvojni, ali i proizvodni troškovi.
Peugeot 508 u svakom pogledu ulazi na tron limuzina D-segmenta. Kupcima će se nuditi uz pakete opreme: Allurem GT Line i First Edition, a popis dodatne opreme nudit će velike mogućnosti individualizacije.
Prodaja kreće s benzincima sa 180 i 225 KS te dizelašima sa 130, 160 i 180 KS.
Tekst i fotografije preuzeti sa: https://autopress.hr/aktualno/peugeot-5 ... um=twitter