
To znači da je 5008 dobio nešto izmenjeni prednji deo sa širokim grilom u koji su integrisane svetlosne grupe, vertikalne “trake” za dnevna svetla, odnosno pokazivače pravca, kao i naziv modela (5008) koji se sada nalazi na prednjem delu “haube”, iznad grila.

Kao i kod 3008, i “veći brat” je sada dobio zatamnjeni segment koji povezuje zadnje svetlosne grupe, sada u LED tehnologiji, a prostire se preko vrata prtljažnika. Ispod odbojnika nalaze se dve hromirane izduvne cevi, trapeznog oblika, integrisane u difuzor vazduha.

Što se enterijera tiče, tu je sada nova i-Cockpit digitalna instrumentacija, dijagonale 12,3 inča, dok se na vrhu centralne konzole nalazi displej infotejnment sistema, dijagonale 10 inča, osetljiv na dodir. Neki od elemenata na armaturnoj tabli i centralnoj konzoli akcentovani su imitacijom brušenog aluminijuma.

Kod verzije opremljene automatskim menjačem, sada se nalazi i selektor režima rada, te je tako vozaču na raspolaganju Normal, Sport i Eco mod. Od asistencija koje su deo serijske opreme, tu je adaptivni tempomat, automatsko prepoznavanje saobraćajnih znakova, tzv. Night Vision sistem, automatsko kočenje u slučaju opasnosti, sistem održavanje vozila u kolovoznoj traci, itd.

Kao i do sada, na raspolaganju su dva benzinska i dva dizel motora, snage od 130 pa do 180 “konja”. Osnovni 1,2-litarski trocilindarski Puretech i 1,5-litarski Blue HDi serijski stižu sa 6-stepenim manuelnim menjačem, dok je opciono moguće dobiti 8-stepeni automatik, koji je standardan od 1,6-litarskog Puretech i 2,0-litarskog Blue HDi motora.

Restilizovani Peugeot 5008 se u prodajnim salonim širom Evrope očekuje krajem godine, a do tada će biti poznata i cena, koja se očekuje da će biti neznatno viša u odnosu na aktuelni model.
Đorđe Pavićević/TopSpeed
Tekst i fotografije preuzeti sa: https://topspeed.rs/vesti/eliksir-mlado ... -4107.html