Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
Najznačajniji ovogodišnji regionalni događaj u sektoru auto i moto industrije u Srbiji, kapije za posetioce otvoriće na Beogradskom sajmu od 22. do 28. marta.
Sajmovi automobila DDOR BG Car Show 06 i motocikala Motopassion, najznačajniji ovogodišnji regionalni događaj u sektoru auto i moto industrije, protećiće u znaku izuzetnog, na globalnom planu i istorijski vrednog jubileja - 80. godišnjice Prvog međunarodnog salona automobila, održanog marta 1938. godine.
Bila je to prva samostalna, specijalizovana sajamska manifestacija tek rođenog Beogradskog sajma, održana svega pola godine po zatvaranju kapija Prvog beogradskog sajma, na današnjem Starom sajmištu, septembra 1937. godine.
Zanimljivo je da je inicijativa za pokretanje salona automobila tog formata potekla od ljudi iz Dajmler-Benca, i da je direktno omogućila da Beogradski sajam bude prihvaćen kao organizator jednog od devet zvanično registrovanih salona automobila u Evropi, pa samim tim i jedna od metropola svetske automobilske industrije.
Sve to u vreme kada su iz evropskih sajamskih centara dolazili snažni protesti i protiv same ideje o sajmu u Beogradu, jer se verovalo da će Beogradski sajam biti ozbiljna konkurencija.
Na tom Prvom salonu automobila učestvovalo je 107 izlagača iz Amerike, Nemačke, Francuske, Engleske, Italije, Čehoslovačke, Austrije i Belgije, ali i nekoliko domaćih.
Bilo je izloženo 375 vozila, od čega 158 putničkih, 65 teretnih, 10 autobusa, 18 šasija, 105 motocikala i bicikla, deset automobilskih motora, tri traktora i jedan motorni bager. Zanimljivo je da je interesovanje izlagača bilo toliko da su svi štandovi i svi prostori još u polovini izgradnje bili izdati, tako da je tadašnja uprava morala sa žaljenjem da odbije čak 117 izlagača kojima nije mogla da obezbedi prostor.
Priliku da se predstavi iskoristila je kompletna elita tadašnje svetske industrije automobila, a najveće interesovanje posetilaca privukli su modeli Opela, BMW-a, Harda, Fijata, Dodža, Ševroleta, Bjuika i Mercedes-Benca. Salon je posetilo oko 40.000 ljudi, uglavnom zainteresovanih za kupovinu, a izlagači su posetom bili veoma zadovoljni.
Posle tri neverovatno uspešna izdanja, sajamsko okupljanje planirano za maj 1941. nije održano, jer su bombardovanje Beograda 6. aprila 1941. i početak rata i na ovim prostorima prekinuli polet Salona automobila.
Rad sajma automobila obnovljen je u sklopu Međunarodnog sajma tehnike na novoizgrađenom Beogradskom sajmu 1957. godine, a prva posleratna samostalna Međunarodna izložba motora i motornih vozila održana je krajem 1965. Učestvovalo je 139 domaćih i 41 strani izlagač iz 14 zemalja. Zabeleženo je fascinantnih 525 hiljada posetilaca.
Od tada do danas, beogradski sajam automobila, pod kakvim god imenom bio, postao je jedan od orijentira u auto-moto sektoru i kalendaru svetske sajamske industrije.
Potvrdu takvog statusa posetioci će moći da nađu i na sajmovima DDOR BG Car Show 06 i 12. Motopassion, u 10 hala Beogradskog sajma, gde će više od 350 izlagača iz dvadesetak zemalja predstaviti više od 50 automobilskih brendova, sa 40 do 50 sasvim novih modela automobila, koje je vodeća svetska produkcija lansirala u proteklih godinu dana. Tu će biti i 10 proizvođača lakih privrednih vozila, ali i više od 40 brendova motocikala, ATV i ostalih motornih vozila i bicikala.
Radno vreme sajmova biće od 10 do 20 časova. Cena pojedinačne ulaznice je 300 dinara, grupnе 200, grupne za đake i studente 150 dinara, a sajamski parking će se plaćati 100 dinara po započetom satu. Tokom Porodičnog dana 27. marta, cena "porodične"ulaznice biće 500 dinara, a važiće za decu do 16 godina starosti u pratnji roditelja.
Izvor: Press služba Beogradskog sajma
Preuzeto sa: http://www.vrelegume.rs/vesti1/jubilej- ... h-godina-/
Sajmovi automobila DDOR BG Car Show 06 i motocikala Motopassion, najznačajniji ovogodišnji regionalni događaj u sektoru auto i moto industrije, protećiće u znaku izuzetnog, na globalnom planu i istorijski vrednog jubileja - 80. godišnjice Prvog međunarodnog salona automobila, održanog marta 1938. godine.
Bila je to prva samostalna, specijalizovana sajamska manifestacija tek rođenog Beogradskog sajma, održana svega pola godine po zatvaranju kapija Prvog beogradskog sajma, na današnjem Starom sajmištu, septembra 1937. godine.
Zanimljivo je da je inicijativa za pokretanje salona automobila tog formata potekla od ljudi iz Dajmler-Benca, i da je direktno omogućila da Beogradski sajam bude prihvaćen kao organizator jednog od devet zvanično registrovanih salona automobila u Evropi, pa samim tim i jedna od metropola svetske automobilske industrije.
Sve to u vreme kada su iz evropskih sajamskih centara dolazili snažni protesti i protiv same ideje o sajmu u Beogradu, jer se verovalo da će Beogradski sajam biti ozbiljna konkurencija.
Na tom Prvom salonu automobila učestvovalo je 107 izlagača iz Amerike, Nemačke, Francuske, Engleske, Italije, Čehoslovačke, Austrije i Belgije, ali i nekoliko domaćih.
Bilo je izloženo 375 vozila, od čega 158 putničkih, 65 teretnih, 10 autobusa, 18 šasija, 105 motocikala i bicikla, deset automobilskih motora, tri traktora i jedan motorni bager. Zanimljivo je da je interesovanje izlagača bilo toliko da su svi štandovi i svi prostori još u polovini izgradnje bili izdati, tako da je tadašnja uprava morala sa žaljenjem da odbije čak 117 izlagača kojima nije mogla da obezbedi prostor.
Priliku da se predstavi iskoristila je kompletna elita tadašnje svetske industrije automobila, a najveće interesovanje posetilaca privukli su modeli Opela, BMW-a, Harda, Fijata, Dodža, Ševroleta, Bjuika i Mercedes-Benca. Salon je posetilo oko 40.000 ljudi, uglavnom zainteresovanih za kupovinu, a izlagači su posetom bili veoma zadovoljni.
Posle tri neverovatno uspešna izdanja, sajamsko okupljanje planirano za maj 1941. nije održano, jer su bombardovanje Beograda 6. aprila 1941. i početak rata i na ovim prostorima prekinuli polet Salona automobila.
Rad sajma automobila obnovljen je u sklopu Međunarodnog sajma tehnike na novoizgrađenom Beogradskom sajmu 1957. godine, a prva posleratna samostalna Međunarodna izložba motora i motornih vozila održana je krajem 1965. Učestvovalo je 139 domaćih i 41 strani izlagač iz 14 zemalja. Zabeleženo je fascinantnih 525 hiljada posetilaca.
Od tada do danas, beogradski sajam automobila, pod kakvim god imenom bio, postao je jedan od orijentira u auto-moto sektoru i kalendaru svetske sajamske industrije.
Potvrdu takvog statusa posetioci će moći da nađu i na sajmovima DDOR BG Car Show 06 i 12. Motopassion, u 10 hala Beogradskog sajma, gde će više od 350 izlagača iz dvadesetak zemalja predstaviti više od 50 automobilskih brendova, sa 40 do 50 sasvim novih modela automobila, koje je vodeća svetska produkcija lansirala u proteklih godinu dana. Tu će biti i 10 proizvođača lakih privrednih vozila, ali i više od 40 brendova motocikala, ATV i ostalih motornih vozila i bicikala.
Radno vreme sajmova biće od 10 do 20 časova. Cena pojedinačne ulaznice je 300 dinara, grupnе 200, grupne za đake i studente 150 dinara, a sajamski parking će se plaćati 100 dinara po započetom satu. Tokom Porodičnog dana 27. marta, cena "porodične"ulaznice biće 500 dinara, a važiće za decu do 16 godina starosti u pratnji roditelja.
Izvor: Press služba Beogradskog sajma
Preuzeto sa: http://www.vrelegume.rs/vesti1/jubilej- ... h-godina-/
Clapton is God!
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
Re: Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
Da spomenemo jubilarni sajam koji počinje sledećeg četvrtka, znam da dolazi dosta članova na sajam.
Clapton is God!
- Davor The Great :)
- Napredan član
- Postovi: 187
- Pridružen/a: 07. ruj 2016, 20:55
- Lokacija: Subotica, Srbija
- Vozim: Peugeot 307 SW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
- Kontakt:
Re: Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
Zna li neko hoce li biti nova 508-ica? Nadam se da hoce i nadam se da primaju isplate u bubrezima
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
Re: Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
Pitanje je iskreno, što se tiče PR tima Peugeot Srbija niko ništa nije najavio, a ni auto magazini nisu najavili ništa.
Clapton is God!
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2327
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 239 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
Magazini nisu najavili nista u vezi Peugeot-a i njihovih premijera, tako da 508 vjerovatno i nece stici pred nas.
Poslato s Jadrana
Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
Re: Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
Sinoc sam saznao da bi se navodno u ponedeljak trebalo znati hoce li biti 508 ili ne.
Послато са LG-D722 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-D722 уз помоћ Тапатока
Clapton is God!
- Phantom
- Site Admin
- Postovi: 2613
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
- Lokacija: Teslic
- Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 90 puta
- Kontakt:
Re: Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
Negdje sam nasao da bi trebala na jesen doci u BiH. Ili je patka
Poslano sa mog HTC One A9s koristeći Tapatalk
Poslano sa mog HTC One A9s koristeći Tapatalk
Motion & Emotion
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
Re: Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
Danas sam dobio zvaničnu informaciju od jednog ovlašćenog dilera da neće biti nove 508 na sajmu.
Clapton is God!
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2327
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 239 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
Nažalost nisam iznenađen.
Poslato s Jadrana
Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
Re: Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
Pratite Instagram nalog. Uskoro će biti story sa sajma.
Послато са LG-D722 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-D722 уз помоћ Тапатока
Clapton is God!
- Davor The Great :)
- Napredan član
- Postovi: 187
- Pridružen/a: 07. ruj 2016, 20:55
- Lokacija: Subotica, Srbija
- Vozim: Peugeot 307 SW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
- Kontakt:
Re: Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
Bio juče na sajmu,apsolutno sve isto kao i prošle godine...bar na Peugeot sajmu...
308SW beli,kao i prethodne godine, 508-ica crna kao i prethodne godine... 3008, 5008, 301...
Evo par slika
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
308SW beli,kao i prethodne godine, 508-ica crna kao i prethodne godine... 3008, 5008, 301...
Evo par slika
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
Re: Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
Da bukvalno je sve isto. Ja cu nadam se danas okaciti fotke. Generalno se sajam ponovio od prošle godine osim par izuzetaka. Stvarno nije bilo vrijedno dolaska za one koji su bili prosle godine.
Послато са LG-D722 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-D722 уз помоћ Тапатока
Clapton is God!
- Davor The Great :)
- Napredan član
- Postovi: 187
- Pridružen/a: 07. ruj 2016, 20:55
- Lokacija: Subotica, Srbija
- Vozim: Peugeot 307 SW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
- Kontakt:
Re: Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
@ElComandante91 - slažem se u potpunosti...nisam video ni DS7 citroen za koji sam ocekivao da ce biti (kao i 508).
Bilo je par noviteta u odnosu na prethodnu godinu ali generalno,ne dovoljno zanimljivih da bi neko presao nekoliko stotina km da bi ih video (tipa nova Kia Rio i Stinger, Hyundai Kona,nova Ford Fiesta...).
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Bilo je par noviteta u odnosu na prethodnu godinu ali generalno,ne dovoljno zanimljivih da bi neko presao nekoliko stotina km da bi ih video (tipa nova Kia Rio i Stinger, Hyundai Kona,nova Ford Fiesta...).
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5963
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 701 put
- pohvaljen: 358 puta
Re: Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
Steta sto je tako, to je bas bedak za one koji idu na sajam svake god. U svakom slucaju super fotke Davore i odlican danasnji update na IG ime
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
Re: Osamdeset moćnih i brzih godina : Jubilej beogradskog sajma automobila
Biće bolje sledeće godine.
Hvala ime, znam da si predlagao prošle godine pa reko da probamo i taj live kako izgleda.
Sad par fotki, nisu nešto specijalno pošto smo kratki bili sa vremenom, gužva je bila ogromna a i nisu ove action kamere za ovaj vid fotkanja.
Audi
BMW
Glavni aduti BMWa su bili nova M5 i X2.
Mini
Česti su na ulicama Beograda u svim mogućim verzijama tako da je meni najviše pažnje privukao ovaj model.
Mercedes
Na štandu trokrake zvijezde glavnu atrakciju predstavljao je novi CLS, sve ostalo je bilo od prošle godine.
Land Rover i Jaguar
Kod Land Rovera meni je najzanimljiv bio Range Rover Velar i Evoque Cabrio, dok je Jaguar predstavio SUV E Pace.
Renault-Nissan i Dačia
Na štandu Dačie najviše pažnje je privlačio novi Duster. Iskreno mnogo su ga popravili, vrata nemaju više onaj šuplji odjek, dok je kvalitet materijala u unutrašnjosti solidan. Ne sjećam se starog modela što se tiče ponude prostora ali novi ima odličnu ponudu kako u kabini tako i u gepeku.
Kod Renoa ništa novo.
Kod Nissana me oduševila nova Micra, što sa spoljašnjim izgledom što sa izgledom interijera, i mogu da kažem da meni lično Nissan ima jedan od najbolje dizajniranih volana.
Fiat, Alfa Romeo, Jeep
Najviše pažnje privlačili su nabrijani Abarti 124 i 500 Competizione 595, Tipo u karavanskoj verziji.
Alfa je izložila iste modele kao i prošle godine, jedino što je novo ako se ne varam Stevio Quadrifoglio.
Jeep je predstavio novog Wranglera koji je stvarno pomak na bolje u odnosu na prošle modele. Jedan od automobila koje bih rado vozio.
Među ovom grupom našao se i jedan Ferrari GTC4 Lusso.
VW, Škoda i Seat.
Hyundai
Najviše pažnje privlačili su model Kona i i30N
Ford
FIseta u ST Line opremi je bila zvjezda Fordovog štanda, infotejment sistem je odličan i ima jako dobar i brz odziv.
Meni je Ford Ranger 3.2 V6 LImited vrhunac između svih pickupova koji su bili na sajmu.
Toyota
Samo ću reći da izloženi Land Cruiser imao cijenu od 74000 evra.
Honda
Civic Type R za moj ukus je malo previše nabudžen u stili Fast and Furius.
Citroen
Citroen je predstavio novog C4 Cactus. Posjetioci su se uglavno žalili i pitali šta je sa C5.
Peugeot
Kod Peugeota na štandu ništa novo.
KIA
Kia Stigner sa cijenom od 52000 eura.
Mazda
Isuzu
Volvo i Infiniti
Dobitnik nagrade za automobil godnie XC40 bio je zvijezda sajma na Volvovom štandu i stigao je pravo iz Ženeve.
Hvala ime, znam da si predlagao prošle godine pa reko da probamo i taj live kako izgleda.
Sad par fotki, nisu nešto specijalno pošto smo kratki bili sa vremenom, gužva je bila ogromna a i nisu ove action kamere za ovaj vid fotkanja.
Audi
BMW
Glavni aduti BMWa su bili nova M5 i X2.
Mini
Česti su na ulicama Beograda u svim mogućim verzijama tako da je meni najviše pažnje privukao ovaj model.
Mercedes
Na štandu trokrake zvijezde glavnu atrakciju predstavljao je novi CLS, sve ostalo je bilo od prošle godine.
Land Rover i Jaguar
Kod Land Rovera meni je najzanimljiv bio Range Rover Velar i Evoque Cabrio, dok je Jaguar predstavio SUV E Pace.
Renault-Nissan i Dačia
Na štandu Dačie najviše pažnje je privlačio novi Duster. Iskreno mnogo su ga popravili, vrata nemaju više onaj šuplji odjek, dok je kvalitet materijala u unutrašnjosti solidan. Ne sjećam se starog modela što se tiče ponude prostora ali novi ima odličnu ponudu kako u kabini tako i u gepeku.
Kod Renoa ništa novo.
Kod Nissana me oduševila nova Micra, što sa spoljašnjim izgledom što sa izgledom interijera, i mogu da kažem da meni lično Nissan ima jedan od najbolje dizajniranih volana.
Fiat, Alfa Romeo, Jeep
Najviše pažnje privlačili su nabrijani Abarti 124 i 500 Competizione 595, Tipo u karavanskoj verziji.
Alfa je izložila iste modele kao i prošle godine, jedino što je novo ako se ne varam Stevio Quadrifoglio.
Jeep je predstavio novog Wranglera koji je stvarno pomak na bolje u odnosu na prošle modele. Jedan od automobila koje bih rado vozio.
Među ovom grupom našao se i jedan Ferrari GTC4 Lusso.
VW, Škoda i Seat.
Hyundai
Najviše pažnje privlačili su model Kona i i30N
Ford
FIseta u ST Line opremi je bila zvjezda Fordovog štanda, infotejment sistem je odličan i ima jako dobar i brz odziv.
Meni je Ford Ranger 3.2 V6 LImited vrhunac između svih pickupova koji su bili na sajmu.
Toyota
Samo ću reći da izloženi Land Cruiser imao cijenu od 74000 evra.
Honda
Civic Type R za moj ukus je malo previše nabudžen u stili Fast and Furius.
Citroen
Citroen je predstavio novog C4 Cactus. Posjetioci su se uglavno žalili i pitali šta je sa C5.
Peugeot
Kod Peugeota na štandu ništa novo.
KIA
Kia Stigner sa cijenom od 52000 eura.
Mazda
Isuzu
Volvo i Infiniti
Dobitnik nagrade za automobil godnie XC40 bio je zvijezda sajma na Volvovom štandu i stigao je pravo iz Ženeve.
Clapton is God!