
Neki proizvođači muku muče s baterijama, drugi ne spavaju zbog gorivih ćelija, a Peugeot nudi jednostavan koncept pogonjen stlačenim zrakom
Malo toga će ostati tajna do otvaranja Sajam automobila u Parizu u Oktobru. Na tragu razotkrivanja onoga što će se tamo moći vidjeti Peugeot je predstavio svoj koncept nazvan 208 HYbrid Air 2L. Riječ je o platformi za testiranje novog koncepta hibridnog pogona koji kombinira benzinski motor sa stlačenim zrakom.

Dok funkciju 1,2 litrenog benzinca ne treba posebno objašnjavati, stlačeni zrak prikupljen regenerativnim kočenjem skladišti se spremniku u stražnjem kraju vozila. Taj zrak se zatim tijekom gradske vožnje koristi za pogon hidrauličnog motora čime se smanjuje potreba za korištenjem usluga benzinskog motora. Kroz korištenje ugljičnih vlaka i aluminija masa ovog automobila smanjena je kojih 100 kilograma u odnosu na obični 208, a ostvarena su i poboljšanja aerodinamike kako bi se smanjila potrošnja goriva. Kroz smanjenje unutarnjih trenja u četverocilindričnom agregatu efikasnost je povećana za četiri posto dok su odabrane gume smanjenog otpora kotrljanja.
Cilj ovog automobila koji bi se, prema riječima iz Peugeota, mogao početi proizvoditi već 2015. godine jest zadovoljiti Euro 6 norme, ali i postaviti temelje daljnjem smanjenju potrošnje goriva. Oznaka "2L" u nazivu ovog koncepta referira se na cilj koji su zamislile vlasti, a odnosi se na postizanje potrošnje od dvije litre na 100 prevaljenih kilometara do 2020. godine.
