5008 rezervni tocak

Odgovori
Avatar
vedo
Početnik
Postovi: 19
Pridružen/a: 27. sij 2017, 10:36
Lokacija: Tuzla
Vozim: 5008
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

5008 rezervni tocak

Post Postao/la vedo »

Je li moguce da u ovakvom modernom dobu auta dolaze bez rezervnog tocka? Hajde mogu shvatiti napredak tehnologije, zelju za vise prostora ali onda ako vec nema rezervnog tocka moras imati dobru tehnologiju pa razviti dobar alat za popravku gume ako vec nema tog tocka. Ali ovo sto imamo u ponudi je katastrofa, ova pjena i kompresor kao set za popravku gume. O cijeni da ne govorim: 270 KM set za popravku i onda ti ta pjena unisti gumu.
Znaci sjedi i vozi i nadaj se da ti nece puknuti guma. Nevjerovatno lose rjesenje. Doduse na zapadu imaju para pa kad ti pukne guma, napunis je tom pjenom i onda sutra kupis dvije nove gume:) :think:
Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2325
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 239 puta
 pohvaljen: 467 puta
garage

Re: 5008 rezervni tocak

Post Postao/la Tom »

Ako ima mjesta za rezervu lako ces riješiti taj problem, izbci set, uzmi malu čeličnu i Cao...

poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Avatar
vedo
Početnik
Postovi: 19
Pridružen/a: 27. sij 2017, 10:36
Lokacija: Tuzla
Vozim: 5008
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: 5008 rezervni tocak

Post Postao/la vedo »

Nema mjesta za rezervnu, u tome i jeste problem. Poslao broj sasije u ovlasteni i oni mi rekli da ta verzija nema uopste predvidjen rezervni tocak.
Avatar
micija
VIP Član
Postovi: 714
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
Lokacija: Modriča
Vozim: Peugeot 5008
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 26 puta
Kontakt:
garage

Re: 5008 rezervni tocak

Post Postao/la micija »

Imas rezervni tocak,kako nemas?! Nalazi ti se ispod gepeka,bukvalno ispod a u gepeku imas kljuc i sraf kojim sajlu otpustis i rezervi tocak izvadis zajedno sa dizalicom i kljucem.

Diagbox- forumasima gratis pregled ljubimca. Modriča.
Avatar
Struja
VIP Član
Postovi: 1114
Pridružen/a: 03. sij 2016, 01:12
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 5008
Ima zahvala: 11 puta
 pohvaljen: 35 puta
garage

Re: RE: 5008 rezervni tocak

Post Postao/la Struja »

vedo je napisao/la:Je li moguce da u ovakvom modernom dobu auta dolaze bez rezervnog tocka? Hajde mogu shvatiti napredak tehnologije, zelju za vise prostora ali onda ako vec nema rezervnog tocka moras imati dobru tehnologiju pa razviti dobar alat za popravku gume ako vec nema tog tocka. Ali ovo sto imamo u ponudi je katastrofa, ova pjena i kompresor kao set za popravku gume. O cijeni da ne govorim: 270 KM set za popravku i onda ti ta pjena unisti gumu.
Znaci sjedi i vozi i nadaj se da ti nece puknuti guma. Nevjerovatno lose rjesenje. Doduse na zapadu imaju para pa kad ti pukne guma, napunis je tom pjenom i onda sutra kupis dvije nove gume:) :think:
Radili su dvije serije jedna je imala rezervni tocak,tanka guma koja se nalazi ispod vozila i spusta se iz gepeka mehanizmom odvrtanja,a druga serija je kao i velika vecina novih vozila imala repair kit,znaci pjena i orginalni zuti kompresor koje samo dijete od 3 godine ne bi znalo mozda iz prve koristiti...
Ako si kupio vozilo polovno vjerovatno ga je neko izvadio i prodao,jer su na cije
Avatar
Struja
VIP Član
Postovi: 1114
Pridružen/a: 03. sij 2016, 01:12
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 5008
Ima zahvala: 11 puta
 pohvaljen: 35 puta
garage

Re: 5008 rezervni tocak

Post Postao/la Struja »

I odmah da se razumijemo kad napunis pjenom vozis do prvog vulkanizera skida se guma i cisti se pjena,a guma se zaljepi,a guma ostaje netaknuta i bez ikakvih ostecenja....
Stvarno ne znam od kud ideja da se guma baca???
I pasha kompresor je 20km,a sprej 10km, set za ljepljenje tj inekcija isto tako,polovan kompresor oko 50km...
Avatar
vedo
Početnik
Postovi: 19
Pridružen/a: 27. sij 2017, 10:36
Lokacija: Tuzla
Vozim: 5008
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: 5008 rezervni tocak

Post Postao/la vedo »

Struja je napisao/la:I odmah da se razumijemo kad napunis pjenom vozis do prvog vulkanizera skida se guma i cisti se pjena,a guma se zaljepi,a guma ostaje netaknuta i bez ikakvih ostecenja....
Stvarno ne znam od kud ideja da se guma baca???
I pasha kompresor je 20km,a sprej 10km, set za ljepljenje tj inekcija isto tako,polovan kompresor oko 50km...
Da, da, ova serija je bez rezervnog tocka i nema sanse ni da ga postave ako zelis jer jednostavno nije predvidjeno. Guma ne bi trebala biti ostecena ali imam par iskustava od prijatelja koji su prijavili ostecenje gume koje je napravila ta pjena. U svakom slucaju, taman da je i vrhunska pjena, sta ako zveknes felgu na nesto ili jace poderes gumu? Znaci zakovan si i zavisis od sluzbe za slepanje. Nije za mene problem ali zamisli dogodi ti se to sa troje male djece u autu. To jeste rijetkost ali necu ni da mislim o tome, u tome je fazon.
Moracu se malo raspitati gdje ima tih stvarcica jer u ovlastenom kompresor je 200 a pjena 70. Posle samo pjenu naravno kupujes.
Avatar
Struja
VIP Član
Postovi: 1114
Pridružen/a: 03. sij 2016, 01:12
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 5008
Ima zahvala: 11 puta
 pohvaljen: 35 puta
garage

Re: 5008 rezervni tocak

Post Postao/la Struja »

Sve su to vozila pravljena za zapadno trziste,gdje je sve uvezano i olaskano...
Prostor za gumu se nalazi ispod vozila i moze se kupiti mehanizam koji je oko 350KM ako se ne varam,ja imam tocak i ne mogu ga od odvojiti,jer je mehanizam zakovo izgleda,ako ti je verzija sa 5 sjedista onda u jedan od dva box-a komotno mozes smjestiti rezervni tocak,jer je ona manja guma u pitanju...
Svi proizvodjaci sad praktikuju da daju repair kit uz vozilo bez rezervnog tocka,a vjerovatno zbog usteda na masi i prostoru...
Odgovori

Natrag na “Općenito”