Rashladna tecnost
- bojan2906
- Iskusan član
- Postovi: 406
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:32
- Lokacija: I. Sarajevo
- Vozim: Peugeot 307sw 1,6 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 7 puta
Re: Rashladna tecnost
Ja sam nedavno zamijenio rashladnu tečnost, uzeo neki rozi G12+ 3L i 4L destilovane vode, sve to fino smućkali i zamijenili, nije ostalo skoro ništa viška. Eto, možda nekome pomogne ovaj info. :)
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5967
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 703 puta
- pohvaljen: 359 puta
Re: Rashladna tecnost
Joj komplikacije majko mila Ja uzeo taj rozi prvo, kaze ovaj za Pug da ide ovaj Ravenol c11, te uzmem taj. Ima jos ovih al sve neke oznake nidje veze..
Ima jos Wurth-ov i jos neka plava kutija, ne vidi se na slici.
Ima jos Wurth-ov i jos neka plava kutija, ne vidi se na slici.
- ganDraBL
- Početnik
- Postovi: 16
- Pridružen/a: 28. stu 2016, 18:25
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: Peugeot 307sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Rashladna tecnost
Pozdrav narode.
Moze li mi neko reci da li postoji nacin da provjerim koja rashladna tecnost ide u moje vozilo?
Uzeo sam aga nedavno, pa sam juce sasvim sluvajno primjetio da u boci nema tecnosti. Pretpostavljam da negdje curi pa bih ga odvezao majstoru da pogleda sta je problem a i da mi komlet novu tecnost uspe da bbudem miran, jer ne znam da li je pretpodni vlasnik vodio racuna oko toga.
Rijec je o Peugeot-u 307 se 2006.g.p. 1.6 HDI.
Hvala unaprijed
Moze li mi neko reci da li postoji nacin da provjerim koja rashladna tecnost ide u moje vozilo?
Uzeo sam aga nedavno, pa sam juce sasvim sluvajno primjetio da u boci nema tecnosti. Pretpostavljam da negdje curi pa bih ga odvezao majstoru da pogleda sta je problem a i da mi komlet novu tecnost uspe da bbudem miran, jer ne znam da li je pretpodni vlasnik vodio racuna oko toga.
Rijec je o Peugeot-u 307 se 2006.g.p. 1.6 HDI.
Hvala unaprijed
- nace
- Aktivan član
- Postovi: 122
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
- Lokacija: Tesanj
- Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
- Ima zahvala: 17 puta
- pohvaljen: 14 puta
- Kontakt:
Re: Rashladna tecnost
Hajde da se ukljucim i ovdje. Neki dan sam usao sa prijateljom na servus njegovog hyundaija. Obzirom da sam neka old scool , mislio sam antifriz ,antifriz. Sve je to isto. Bitno je da je temperatura bar -30 do -40. Medjutim rekose mi ovako g12 je razvujen za neka vozila mislim fa su rekli vw , a u pezoa i hyundaija ide plavi ,kako se zove g11 ili tako nesto. Cak nije prporucljivo mijesati ta dva jer se stvara neka reakcija itd. Pa sam se malo prepao ,jer sam prije mjesec isao na mjerenje gradacije i u pezou mom je bila oko -45. Sasvim zadovoljavajuca. I zbilja nije bio "rozi " tj crveni ,nego bas nekakav plavicast ili zelenkast, ameni falilo npr pola deca i dodam neko crvenog. Ali valjda ce biti ok. Do sada nikakvih reakcija. Eto , samo za info. Ipak nije antifriz ,antifriz ,kako sam mislio do sada .
Poslano sa mog ROME_X koristeći Tapatalk
Poslano sa mog ROME_X koristeći Tapatalk
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 120 puta
- Kontakt:
Re: Rashladna tecnost
ma mogu oba samo je bitno da se ne mijesaju jer tad znaju napraviti problem, ja sam prije 2 godine zamjenio sebi i sipao sam g12 (rozi onaj) jer je i prije u autu bio taj (znaci minimalno 2 godine prije zamjene a sigurno i vise jer sumnjam da je prethodna vlasnica o tome vodila brigu) dok sam vidjao i modele sa motorom kao kod mene sa tim plavim g11
uglavnom ako se vrzi zamjena izmadju g11 i g12 onda se treba dobro isprati sistem da nebi doslo do problema (kako je meni majstor objasnio stvara se vremenom neka gusca masa u rashladnom sistemu i eto belaja, sad je li on meni sta slagao pa da i ja lazem vama to ne znam jbg), a ako se planira sipati isti onda samo ispustiti stari, usuti novi i vozi dalje
uglavnom ako se vrzi zamjena izmadju g11 i g12 onda se treba dobro isprati sistem da nebi doslo do problema (kako je meni majstor objasnio stvara se vremenom neka gusca masa u rashladnom sistemu i eto belaja, sad je li on meni sta slagao pa da i ja lazem vama to ne znam jbg), a ako se planira sipati isti onda samo ispustiti stari, usuti novi i vozi dalje
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2327
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 239 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: Rashladna tecnost
Pise ti na boci tečnosti oznaka Gxx i taj bi trebao sipati, opet da stavis i drugi nije kraj svijeta, samo treba prvo izpustiti svu staru tečnost.
poslato s Jadrana
poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- ganDraBL
- Početnik
- Postovi: 16
- Pridružen/a: 28. stu 2016, 18:25
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: Peugeot 307sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Rashladna tecnost
Nesto sam nasao po drugim sajtovima a glasi sljedece:
Antifriz je rashaladna tekućina motora, na bazi etilen-glikola i propilen-glikola, kojoj je osnovno svojstvo, u usporedbi s vodom, znatno veća otpornost na smrzavanje kod niskih temperatura i vrenje kod visokih. Obogaćena je aditivima (inhibitorima), koji sprječavaju koroziju, pjenjenje i stvaranje taloga. Kod motora s blokom od sivog lijeva koristi se zeleni, oznake G11, a kod motora s aluminijskim blokom crveni (u stvari rozi), oznake G12. Ako je u vašem motoru izvorno bio crveni antifriz, znači da ima aluminijski blok te vam savjetujemo da odmah iz rashladnog sustava potpuno ispustite zeleni antiftiz i stavite crveni. Inače, pravilo je da se u svaki automobil ulijeva isključivo antifriz kakav je propisao proizvođač te da se antiftizi ne miješaju. Korištenje neodgovrajućeg antifriza može nagristi brtvilo glave motora.
kakva su vasa/misljenja iskustva sa ovim? kako da provjerim koji motor ima moj auto?
Antifriz je rashaladna tekućina motora, na bazi etilen-glikola i propilen-glikola, kojoj je osnovno svojstvo, u usporedbi s vodom, znatno veća otpornost na smrzavanje kod niskih temperatura i vrenje kod visokih. Obogaćena je aditivima (inhibitorima), koji sprječavaju koroziju, pjenjenje i stvaranje taloga. Kod motora s blokom od sivog lijeva koristi se zeleni, oznake G11, a kod motora s aluminijskim blokom crveni (u stvari rozi), oznake G12. Ako je u vašem motoru izvorno bio crveni antifriz, znači da ima aluminijski blok te vam savjetujemo da odmah iz rashladnog sustava potpuno ispustite zeleni antiftiz i stavite crveni. Inače, pravilo je da se u svaki automobil ulijeva isključivo antifriz kakav je propisao proizvođač te da se antiftizi ne miješaju. Korištenje neodgovrajućeg antifriza može nagristi brtvilo glave motora.
kakva su vasa/misljenja iskustva sa ovim? kako da provjerim koji motor ima moj auto?
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5967
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 703 puta
- pohvaljen: 359 puta
Re: Rashladna tecnost
Msm da VW/Audi motori imaju alu blokove, francuzi ne.. ali nisam siguran. Ja bih radio kako je i gore vec napisano:
- ako ima potrebe da se mijenja, ispustiti komplet rashladnu tecnost, isprati komplet sistem i nasuti ovaj sto se preporucuje za PSA motore (zuto-zelena boja, imas sliku par postova iznad)
- ako nedostaje malo tecnosti, nasuti antifriz iste boje koji je i u posudi
..i to je to.
- ako ima potrebe da se mijenja, ispustiti komplet rashladnu tecnost, isprati komplet sistem i nasuti ovaj sto se preporucuje za PSA motore (zuto-zelena boja, imas sliku par postova iznad)
- ako nedostaje malo tecnosti, nasuti antifriz iste boje koji je i u posudi
..i to je to.
- Struja
- VIP Član
- Postovi: 1115
- Pridružen/a: 03. sij 2016, 01:12
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 5008
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 36 puta
Re: Rashladna tecnost
Meni su crveni stavili kad sam radio veliki servis,bio je druge boje prije(mislim svijetlo nesto),valjda znaji sta rade i sta odgovara kojem vozilu...
Evo nekih 16 000 predjenih kilometara i 2 godine stoji...
Evo nekih 16 000 predjenih kilometara i 2 godine stoji...
- karabajastart
- VIP Član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
- Lokacija: US
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 201 put
- pohvaljen: 141 put
Re: Rashladna tecnost
Ja sam uvijek sipao g12 crveni,u prosla dvaa citroena i sad u puga,bitno je samo da se ne mješaju i sve pet,u pravilu je za francuze,renault,peugeot izvorno zeleni al evo u mom slucaju dosad nije bilo problema...
Sent from my E2303 using Tapatalk
Sent from my E2303 using Tapatalk
- Miki 307
- Aktivan član
- Postovi: 145
- Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
- Lokacija: Tešanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
Re: Rashladna tecnost
Godinama unazad kolega koji je radijo na Citroen servisu dao mi gratis 1 l antifriza kojeg su tamo sipali na ovlaštenom servisu. Antifriz je crvene boje i imam ga i sad još nekoliko. Baš ga moram dosuti jer mi pukla posuda za rashladnu vodu i pusta na autoputu pod večim pritiskom. A trenutno imam u Hdi motoru isto crvenu boju rashladne tečnosti pa če se uklopiti. A koliko sam čuo smiju se mješati samo iste boje.
- Worf
- VIP Član
- Postovi: 215
- Pridružen/a: 26. ruj 2016, 00:00
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 T9 2.0 110kw
- Motor: 2.0 BlueHdi 110kw
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 5 puta
Re: Rashladna tecnost
Kod mene je u 308 bio do skoro u posudi bio roze boje, radio sam veliki servis malo nakon sto sam uzeo auto kad je zamijenjen antifriz, i ne mogu se sjetiti da li je bio iste boje prije toga, ali vrjeovatno jeste.
Nakon sto sam imao problem sa curenjem tecnosti, u ovlastenom su mi nasuli antifriz i sad je plave boje, pretpostavljam da bi taj plavi trebao da se stavlja pa da su zato zamijenili.
Nakon sto sam imao problem sa curenjem tecnosti, u ovlastenom su mi nasuli antifriz i sad je plave boje, pretpostavljam da bi taj plavi trebao da se stavlja pa da su zato zamijenili.