Paljenje...?
- daki30
- Aktivan član
- Postovi: 93
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:53
- Lokacija: Glamoč
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Paljenje...?
Nedavno ujutro temperatura je bila -16,imao sam problema sa paljenjem,trebala su 2-3 verglanja da upali.Kad sam upalio vidio sam da u crijevu goriva od filtera do pumpe ima mjehurića zraka,ispustio sam na ispusni ventil sve iz filtera goriva,ponovno napumpao gorivo odzracio filter ,upalio stanje je bilo bolje ,ali i dalje su se pojavljivali sitni mjehurići da li je to normalno?Sutradan paljenje ujutro ,okrenem ključ samo se čuje klik negdje s desne strane volana,pretpostavim da je iskočio osigurač od alnasera,bio sam u pravu(osigurač 15 A,da li je to premalo ili...),promjenim osigurač auto upali i od tada pali.Čuo sam da to može biti daje negdje loš kabel do alnasera pa stvara kratki spoj,gdje se nalazi alnaser na peugeotu 407 2.0 da to provjerim ili ako je loš alnaser kakvi su simptomi? Usput znam da mi je loš akumulator!!!I još kad ujutro vršim predgrijavanje grijačima lampica grijača ne pali se svaki put nego svaki drugi put kad dam kontakt,da li je to normalno??? Cijenio bih sva vaša mišljenja!!! thanks
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4663
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 293 puta
Re: Paljenje...?
Trebas da znas da se grijaci pale tek ispod -5 tako da se ne pale uvijek.
U kakvome su stanju grijaci ?
Los akumulator zna praviti probleme prilikom paljenja posebno kada je hladno, ako tesko vergla i ako nema dovoljno snage da ga zavrti kako treba.
Cini mi se da je to mali osigurac za anlaser , al opet nisam siguran.
Ja bih prvo ispitao grijace i akumulator , pa onda dalje
U kakvome su stanju grijaci ?
Los akumulator zna praviti probleme prilikom paljenja posebno kada je hladno, ako tesko vergla i ako nema dovoljno snage da ga zavrti kako treba.
Cini mi se da je to mali osigurac za anlaser , al opet nisam siguran.
Ja bih prvo ispitao grijace i akumulator , pa onda dalje
- Kenwood
- VIP Član
- Postovi: 127
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:08
- Lokacija: Bijeljina
- Vozim: 407
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Motor: 2.0 HDI 100 KW
- Ima zahvala: 6 puta
- pohvaljen: 9 puta
Re: Paljenje...?
Neznam ništa oko Diesel-a.... pa me ubi - zato stalno vozim benzince ..... hehehehehehe lol
Možda je Geštucna na bregastoj !??
Možda je Geštucna na bregastoj !??
- daki30
- Aktivan član
- Postovi: 93
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:53
- Lokacija: Glamoč
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Paljenje...?
Ne znam kakvi su grijači,kako bi ih provjerio,zar ne javlja komp. kad odu grijači?Akumulator mi je na oko 70%(60 A),jeli to premalo?Lampica od grijača mi se pali oko nule koliko sam primjetio!Znaš li ti gdje se nalazi anlaser kod peugeota 407 2.0 hdi?kula je napisao/la:Trebas da znas da se grijaci pale tek ispod -5 tako da se ne pale uvijek.
U kakvome su stanju grijaci ?
Los akumulator zna praviti probleme prilikom paljenja posebno kada je hladno, ako tesko vergla i ako nema dovoljno snage da ga zavrti kako treba.
Cini mi se da je to mali osigurac za anlaser , al opet nisam siguran.
Ja bih prvo ispitao grijace i akumulator , pa onda dalje
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4663
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 293 puta
Re: Paljenje...?
ako mislis na komp auta onda ne izbacuje tu gresku
60 ah je slab akumulator za hdi motor 70-75 ah bi bio optimalan
anlaser se nalazi na spoju mjenjaca i motora sada tacno jel prema kabini ili naprijed ne znam
Grijace ispitaj kod nekog mehanicara ili auto elektricara
60 ah je slab akumulator za hdi motor 70-75 ah bi bio optimalan
anlaser se nalazi na spoju mjenjaca i motora sada tacno jel prema kabini ili naprijed ne znam
Grijace ispitaj kod nekog mehanicara ili auto elektricara
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2454
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 291 put
Re: Paljenje...?
Ako je bilo potrebe za grijačima, tj. ako je gorila lampica grijača, nakon paljenja auta se čuje pisak ako neki nije ispravan. Mada opet postoji mogućnost da neki radi grijač ali da je oslabio.
- daki30
- Aktivan član
- Postovi: 93
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:53
- Lokacija: Glamoč
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Paljenje...?
Nikakav zvuk niti upozorenje se ne pojavljuje!mara- je napisao/la:Ako je bilo potrebe za grijačima, tj. ako je gorila lampica grijača, nakon paljenja auta se čuje pisak ako neki nije ispravan. Mada opet postoji mogućnost da neki radi grijač ali da je oslabio.
- daki30
- Aktivan član
- Postovi: 93
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:53
- Lokacija: Glamoč
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Paljenje...?
Zna li itko kakvi su simptomi kad ode kontakt brava,cuo sam da i to daje simptome kao loš alnaser???
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5964
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 701 put
- pohvaljen: 358 puta
Re: Paljenje...?
Zavisi sta ode.. sama brava (njen mehanizam) ili ulozak brave
U prvom slucaju, ako se pohaba mehanizam u samom kucistu brave, brava ne moze dovoljno da upre ili pokrene ulozak brave (koji inace pravi kontakt za paljenje auta) tako da najcesce kad okrenes kljucem ne mozes nikako zaverglati ili moras uprijeti kljucem u bravu da bi zaverglao.
Ulozak brave kada ode, to se mijenja, najcesce su zablindirani. Desava se da u njemu gubi kontakt, pa recimo nekad hoce da vergla auto, nekad ne ili preskace.. jbg, ima raznih simptoma.
Ako si rijesio ovaj problem sa zrakom, mozes li sada konkretno reci problem jutarnjeg paljenja, jel tesko verga ili opet izbacuje osigurac ili nesto trece? Ja bih u tom slucaju probao posuditi u nekoga veci akumulator na dan dva, pa da vidis kako ce ti sa njim verglati na minusu. Osim toga, ocistiti i podmazati kontakte na alanseru, kleme na akumulatru, provjeriti negdje na dijagnostici da nije neki grijac otisao.. pa vidjeti onda kako ce se ponasati.
U prvom slucaju, ako se pohaba mehanizam u samom kucistu brave, brava ne moze dovoljno da upre ili pokrene ulozak brave (koji inace pravi kontakt za paljenje auta) tako da najcesce kad okrenes kljucem ne mozes nikako zaverglati ili moras uprijeti kljucem u bravu da bi zaverglao.
Ulozak brave kada ode, to se mijenja, najcesce su zablindirani. Desava se da u njemu gubi kontakt, pa recimo nekad hoce da vergla auto, nekad ne ili preskace.. jbg, ima raznih simptoma.
Ako si rijesio ovaj problem sa zrakom, mozes li sada konkretno reci problem jutarnjeg paljenja, jel tesko verga ili opet izbacuje osigurac ili nesto trece? Ja bih u tom slucaju probao posuditi u nekoga veci akumulator na dan dva, pa da vidis kako ce ti sa njim verglati na minusu. Osim toga, ocistiti i podmazati kontakte na alanseru, kleme na akumulatru, provjeriti negdje na dijagnostici da nije neki grijac otisao.. pa vidjeti onda kako ce se ponasati.
- daki30
- Aktivan član
- Postovi: 93
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:53
- Lokacija: Glamoč
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Paljenje...?
Čini mi se sad ima vrlo malo mjehurića sitnih.Imam sad nov akumulator Varta 70 AH,ali nije bilo nekih minusa ovih dana pa ne znam.A za bravu pitam zato što ovaj osigurač 8 što iskače je također (anti teft -protuprovalni osigurač) pa sam mislio da se nešto nije pobrkalo pa da bsi ne može očitati ispravno kod ključa.Također sam primjetio sad mi se nekad desi pri paljenju da okrenem ključ za paljenje i ništa samo škljocne,vratim ključ nazad vrlo malo par milimetara te ponovno okrenem za paljenje upali odmah bez verglanja(zbog toga sam sumnjao na bravu ili je to ipak samo automat alnasera?)Avicii je napisao/la:Zavisi sta ode.. sama brava (njen mehanizam) ili ulozak brave
U prvom slucaju, ako se pohaba mehanizam u samom kucistu brave, brava ne moze dovoljno da upre ili pokrene ulozak brave (koji inace pravi kontakt za paljenje auta) tako da najcesce kad okrenes kljucem ne mozes nikako zaverglati ili moras uprijeti kljucem u bravu da bi zaverglao.
Ulozak brave kada ode, to se mijenja, najcesce su zablindirani. Desava se da u njemu gubi kontakt, pa recimo nekad hoce da vergla auto, nekad ne ili preskace.. jbg, ima raznih simptoma.
Ako si rijesio ovaj problem sa zrakom, mozes li sada konkretno reci problem jutarnjeg paljenja, jel tesko verga ili opet izbacuje osigurac ili nesto trece? Ja bih u tom slucaju probao posuditi u nekoga veci akumulator na dan dva, pa da vidis kako ce ti sa njim verglati na minusu. Osim toga, ocistiti i podmazati kontakte na alanseru, kleme na akumulatru, provjeriti negdje na dijagnostici da nije neki grijac otisao.. pa vidjeti onda kako ce se ponasati.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5964
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 701 put
- pohvaljen: 358 puta
Re: Paljenje...?
Ne znam to za osigurac, vidi prvo hoce li ti vise 'iskakati'.
Pogledaj gdje ti to tacno skljocne, otvori haubu i vidi je li u alanseru. Moguce da je do brave cim tako odmah sastavi cim malo vratis.
Pogledaj gdje ti to tacno skljocne, otvori haubu i vidi je li u alanseru. Moguce da je do brave cim tako odmah sastavi cim malo vratis.
- daki30
- Aktivan član
- Postovi: 93
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:53
- Lokacija: Glamoč
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Paljenje...?
Problem rješen!!!Kvar automata anlasera (zaštopan) i otisle neke piksne. Odvezao auto kod jednog auto-električara ,skinuli anlaser,rastavili očistili zamjenili te piksne sve vraćeno na svoje mjesto i sad pali kao mina.