Pug 407 ECU u banani pomagajte.
- pantosdr
- Početnik
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 31. srp 2019, 12:51
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: Peugeot 407B
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 8 puta
Pug 407 ECU u banani pomagajte.
Mukama sa mojim 407 nikad kraja prije par dana jedan kvar sada drugi izazvan mojom nepaznjom. O cemu se radi , auto je bio udaren i dosta kablova na motoru je pokidano te je sve to bilo slabo izolirano , medju njima i kabal Evap ventila . Krenuo sam sa sastavljanem zica koja su bile lajicki ufrkane jedna za drugu , zalemio sve , navukao termo bulzire i kontam to je to. Upalim auto radi sve i vidim da mi je ostao jedan kabal (sa EVAP-a) dok sam skidao izolir traku sa kabla napravio sam kratki spoj i auto se ugasi. Vratim kontakt , vidim na BSM-u crko osigurac broj 10. Zamjenim ga , krenem da upalim nista se ne desava , nece da vergla samo ce cuje u BSI-ju tik-tik kad krenem da zaverglam.
Spjili smo Delphi dijagnostiku i nece da se poveze sa ECU-om a sa BSI-om , ABS-om , airbag itd . povezuje se bez problema i u tim ostalim uredjajima dobijam gresku nema komunikacije sa ECU-om .
Dali ima neki elektricar koji moze to rijesiti , neznam dali se ovaj komp moze reparirati ili dali se mora uzeti drugi ECU i reprogramirati. Ako imate koga za preporuciti ili ako ima koji eletricar na forumu da to rijesi posto ovo nemogu sam napraviti .
Spjili smo Delphi dijagnostiku i nece da se poveze sa ECU-om a sa BSI-om , ABS-om , airbag itd . povezuje se bez problema i u tim ostalim uredjajima dobijam gresku nema komunikacije sa ECU-om .
Dali ima neki elektricar koji moze to rijesiti , neznam dali se ovaj komp moze reparirati ili dali se mora uzeti drugi ECU i reprogramirati. Ako imate koga za preporuciti ili ako ima koji eletricar na forumu da to rijesi posto ovo nemogu sam napraviti .
Restez en bonne sante viagrasansordonnancefr.com vente libre en France
- pantosdr
- Početnik
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 31. srp 2019, 12:51
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: Peugeot 407B
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 8 puta
Re: Pug 407 ECU u banani pomagajte.
Problem rijesen napokon uz puno muke. Kako vidim da niko nije ponudio nikakav odgovor evo ja cu napisti sta je sve potrebno u koliko se neko sa foruma nadje u slicnoj situaciji.
Sami necete moci rijesiti problem , potreban je stvarno dobar majstor da odradi posao , u citavoj BiH uspio sam naci samo jednog majstora iz Bugojna gospodin Ćazim koji je odmah znao sta treba i uradio za jedan dan . Ako nekom bude potreban broj telefona nek se javi u PP. . Postupak je sledeci:
Potrebno je skinuti BSI ako nemate PIN kod od ECU-a te iscitati kod iz njega, ako imate onda nije potrebno.
Drugi ECU sa drugog automobila potrebno je vrariri u VIRGIN stanje ili novo stanje , kao da nikad nije bio ugradjen u automobil.
Nakon toga potrebno je sve vratiti na svoje mjesto i uraditi adaptaciju , kodiranje imobilajzera , dizni te ostalih parametara.
Za kodiranje i adaptaciju koristiti samo orginalnu Peugeot dijagnostiku (najbolja varijanta) nikako jeftine klonove , mogu napraviti vise stete nego koristi te je i ovo najbolje prepustiti profesionalcima.
Koliko me je sve kostalo:
- ECU sa auto otpada 120KM
- Izvlacenje PIN-a iz BSI-ja i VIRGIN ECU-a 120KM
- Kodiranje i adaptacija 70KM
UKUPNO: 310KM
Sami necete moci rijesiti problem , potreban je stvarno dobar majstor da odradi posao , u citavoj BiH uspio sam naci samo jednog majstora iz Bugojna gospodin Ćazim koji je odmah znao sta treba i uradio za jedan dan . Ako nekom bude potreban broj telefona nek se javi u PP. . Postupak je sledeci:
Potrebno je skinuti BSI ako nemate PIN kod od ECU-a te iscitati kod iz njega, ako imate onda nije potrebno.
Drugi ECU sa drugog automobila potrebno je vrariri u VIRGIN stanje ili novo stanje , kao da nikad nije bio ugradjen u automobil.
Nakon toga potrebno je sve vratiti na svoje mjesto i uraditi adaptaciju , kodiranje imobilajzera , dizni te ostalih parametara.
Za kodiranje i adaptaciju koristiti samo orginalnu Peugeot dijagnostiku (najbolja varijanta) nikako jeftine klonove , mogu napraviti vise stete nego koristi te je i ovo najbolje prepustiti profesionalcima.
Koliko me je sve kostalo:
- ECU sa auto otpada 120KM
- Izvlacenje PIN-a iz BSI-ja i VIRGIN ECU-a 120KM
- Kodiranje i adaptacija 70KM
UKUPNO: 310KM
Restez en bonne sante viagrasansordonnancefr.com vente libre en France
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5970
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 703 puta
- pohvaljen: 359 puta
Re: Pug 407 ECU u banani pomagajte.
Super sto si rijesio problem, a jos bolje sto si i ostalima napisao kako ga rijesiti.. svaka cast
- kole_kolak
- Aktivan član
- Postovi: 66
- Pridružen/a: 01. srp 2018, 20:52
- Lokacija: BiH Cazin
- Vozim: 307 2.0hdi 136ps
- Ima zahvala: 40 puta
- pohvaljen: 5 puta