Peugeot 5008 engine fault

Odgovori
Avatar
vedo
Početnik
Postovi: 19
Pridružen/a: 27. sij 2017, 10:36
Lokacija: Tuzla
Vozim: 5008
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la vedo »

Evo i prvog kvara. Upali se ona cuvena lampica i poruka "engine fault- repair needed". Bio sam na dijagnostici ali u nekoj zurbi pa sam samo vidio da je povecana masa zraka negdje, cini mi se na usisnoj grani ali nisam siguran. Uskoro cu svakako na mali servis pa cu vidjeti sta je. Ukoliko neko ima nekih iskustava, podijelite. Uglavnom javlja vrlo veliku masu zraka u motoru...

Tnx...

slika

slika
Avatar
micija
VIP Član
Postovi: 714
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
Lokacija: Modriča
Vozim: Peugeot 5008
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 26 puta
Kontakt:
garage

Re: Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la micija »

Da ti se nije raspalo kuciste zracnog filtera?! Cujes li nekakve nove zvuke ispod haube?! Kod mene je to bilo pa je protokomjer bio zaprljan pa pravio probleme. Oprali protokomjer posastavljali kuciste i gaaas!
Avatar
vedo
Početnik
Postovi: 19
Pridružen/a: 27. sij 2017, 10:36
Lokacija: Tuzla
Vozim: 5008
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la vedo »

micija je napisao/la:Da ti se nije raspalo kuciste zracnog filtera?! Cujes li nekakve nove zvuke ispod haube?! Kod mene je to bilo pa je protokomjer bio zaprljan pa pravio probleme. Oprali protokomjer posastavljali kuciste i gaaas!
Nema nikakvih cudnih zvukova, vrlo tih motor, uglavnom se lampica upali odmah po paljenju, pa gori dan, dva pa se ugasi ali zadnja dva puta se upalia pri nekoj laganoj brzini u trecoj, bez gasa i tako to...

Vidjecemo, napisacu sta je kad odradim...
Avatar
Sasa_GTLine
Iskusan član
Postovi: 467
Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
Lokacija: Prijedor
Vozim: 508
Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
Ima zahvala: 38 puta
 pohvaljen: 230 puta
garage

Re: Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la Sasa_GTLine »

slika

Evo i kod mene se pojavila ta greška
Noć prije nego što se se desiti, čuo sam neko pucketanje ispred zadnjeg lijevog točka, da bi poslije skontao da je tu rezervoar za aditiv (ne onaj adblue što ide u gepek nego neki za regeneraciju FAP filtera)
Sutra sam narucen u ovlašćeni pa ću vidjeti šta je problem, nadam se ništa loše i skupo
hamza
Napredan član
Postovi: 347
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:37
Lokacija: Kladanj
Vozim: Peugeot 508
Ima zahvala: 35 puta
 pohvaljen: 30 puta
garage

Re: Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la hamza »

Kod mene se ova ista poruka danas pojavila. Juce cistio ona dva senzora na usisu onako vise iz preventive. Nista nisam osjetio ni da bolje radi ni losije. Samo danas ta poruka a mootor radi bez promjena. Jesul i pitanju senzori ili taj aditiv. Svakako cu sutra ga na laptop spojit pa vidjeti sta kaze
hamza
Napredan član
Postovi: 347
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:37
Lokacija: Kladanj
Vozim: Peugeot 508
Ima zahvala: 35 puta
 pohvaljen: 30 puta
garage

Re: Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la hamza »

Rijesio danas problem. 5 puta upalis motor, ugasis i sesti puta kad upalis nema greske. Nesto mu je zasmetalo sto sam cistio senzore.
Ali sto mi nije upalilo upozorenje ujutru kad sam prvi puta upalio auto. Nego pri povratku.
Avatar
krajo
Iskusan član
Postovi: 876
Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
Lokacija: Prnjavor
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Pežo 308 T9
Motor: 1.6HDI 68kw
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 138 puta
garage

Re: Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la krajo »

Dobro je kad se problem tako reći sam od sebe riješi.I ti senzori koliko ih ima uvijek neki može praviti problem.
Kod mene na prošlom autu se palio od egr ventila, izađem na auto put , po gasu i riješim problem. :)
hamza
Napredan član
Postovi: 347
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:37
Lokacija: Kladanj
Vozim: Peugeot 508
Ima zahvala: 35 puta
 pohvaljen: 30 puta
garage

Re: Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la hamza »

Ja ih cistio WD-om prvo. Izgleda ne treba tako. I sada ocistio odgovarajucim sprejom ali lampica se nece da ugasi. Pa tako od sesti puta ugasi se
Avatar
krajo
Iskusan član
Postovi: 876
Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
Lokacija: Prnjavor
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Pežo 308 T9
Motor: 1.6HDI 68kw
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 138 puta
garage

Re: Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la krajo »

WD je mastan za senzore.Istim se može mnogo toga čistiti ,ali senzore nikako.
Avatar
anel007
VIP Član
Postovi: 2281
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
Lokacija: Vogosca
Vozim: Ostalo
Vozim: Ford Focus MK2
Motor: 1.6 16v
Ima zahvala: 12 puta
 pohvaljen: 120 puta
Kontakt:
garage

Re: Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la anel007 »

Wd i elektronika ne idu zajedno a pogotovo ne za prskanje konektora s njim

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

slika ¦ slika
Avatar
Cyber_mo
Početnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 13. kol 2018, 18:41
Lokacija: Mostar
Vozim: 508 2.0 103 kW 2015
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 1 put
garage

Re: Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la Cyber_mo »

slikaPozdrav,
Imam Peugeot 508 2.0 103 kW (2014 god) prešao cca 145 000 km. Ja sam ga kupio tačno prije godinu dana sa kilometražom na satu 128 000 km.
Odmah na 132 000 km, mi se začepio FAP filter (umalo se auto nije zapalilo). Ovlašteni servis mi je rekao da se kod ovog motora ne može čistiti filter a nov košta 3455 KM.
Ja sam se odlučio da ga izbacim ali ne u potpunosti, naime majstor je izbušio nekoliko većih rupa unutar filtera. Kaže svi drugi vade i prodaju te filtere ja ih ostavim radi koliko toliko tišeg rada.
Prije nekolika dana kad sam upalio auto pojavila mi se lampica „Top up engine oil“ , na šipci sam primjetio da je potrošio malo manje od 1 litra ulja,tj. došlo je na min.
Napomena: Mali servis urađen tačno prije 10 000 km (filteri ulj, goriva, zraka i ulje). Nakon što sam nadopunio 0,7 l ulja lampica se nije više palila.
Primjetio sam iza mene bijeli dim kad se uključujem u saboraćaj. U razgovoru sa mjastorom on kaže da je razlog bijelog dima ulje koje troši motor i da se iz tog razloga začepio FAP filter.
Jutros kad sam se uključio u saobraćaj i krenuo malo brže upali mi se lampica „Engine fault: Repair needed“. Auto je nastavio voziti, nije se ništa osjetilo na autu (trzaji, kuckanje niti drugi zvukovi).
Sutra idem na novi mali servis i kompjuter pa ćemo vidjeti koja je greška.

Zanima me da li je imao neko slično iskustvo??

Dođe mi da ga odmah zamijenim ali naravno za drugu 508 :)
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 5954
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 699 puta
 pohvaljen: 357 puta
garage

Re: Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la Avicii »

Nesto mi se tu ne uklapa nikako :think: Prvo da se na toj kilometrazi zacepi u potpunosti FAP, pa ne znam da je kako vozen.. a drugo, da potrosi 0,7l ulja na 10K. Ocigledno ili nije redovno servisirano auto kod prethodog vlasnika ili je pregrmio znatno vise km ili je neka glupost sa uljem pa ti je zbog toga napravilo problem i sa FAPom. Javljaj sta rekose u servisu i srecno sa popravkom :ok:
Avatar
saraf74
Napredan član
Postovi: 209
Pridružen/a: 28. vel 2016, 17:54
Lokacija: Prnjavor
Vozim: Peugeot 508
Ima zahvala: 13 puta
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la saraf74 »

Pozdrav Sasa.Ja sam prije dva mjeseca sipao aditiv ali samo litru i kaze majstor miran si nekih 35-40 hiljada,litra i ruke 120 km sve bilo gotovo za 15 minuta.
Sto se tice kolege iz Mostara i meni cudno da se desava autu koje po kilometrazi nije puno preslo.Takodje da sam na tvom mjestu ja bih ipak vidjeo sa nekim od servisa koji ciste fap filtere,imas sigurno opciju da rijesis a bez kupovine novoga,proguglaj malo,pozdrav.
Avatar
Sasa_GTLine
Iskusan član
Postovi: 467
Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
Lokacija: Prijedor
Vozim: 508
Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
Ima zahvala: 38 puta
 pohvaljen: 230 puta
garage

Re: Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la Sasa_GTLine »

Poz
Pisao sam u temi gdje sam predaravio auto
Mislim da je i meni nasuto oko 1L aditiva i tako neku cijenu sam platio, ne sjecam se sad tacno
Od tad nemam problema
Dok se ne upali Stop i crveno service moze se voziti
Eto na slici se vidi 101 hiljada km predjenih
Sad je 110h na satu, i sve super radi
Avatar
Cyber_mo
Početnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 13. kol 2018, 18:41
Lokacija: Mostar
Vozim: 508 2.0 103 kW 2015
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 1 put
garage

Re: Peugeot 5008 engine fault

Post Postao/la Cyber_mo »

Cyber_mo je napisao/la: 21. vel 2020, 07:48 slikaPozdrav,
Imam Peugeot 508 2.0 103 kW (2014 god) prešao cca 145 000 km. Ja sam ga kupio tačno prije godinu dana sa kilometražom na satu 128 000 km.
Odmah na 132 000 km, mi se začepio FAP filter (umalo se auto nije zapalilo). Ovlašteni servis mi je rekao da se kod ovog motora ne može čistiti filter a nov košta 3455 KM.
Ja sam se odlučio da ga izbacim ali ne u potpunosti, naime majstor je izbušio nekoliko većih rupa unutar filtera. Kaže svi drugi vade i prodaju te filtere ja ih ostavim radi koliko toliko tišeg rada.
Prije nekolika dana kad sam upalio auto pojavila mi se lampica „Top up engine oil“ , na šipci sam primjetio da je potrošio malo manje od 1 litra ulja,tj. došlo je na min.
Napomena: Mali servis urađen tačno prije 10 000 km (filteri ulj, goriva, zraka i ulje). Nakon što sam nadopunio 0,7 l ulja lampica se nije više palila.
Primjetio sam iza mene bijeli dim kad se uključujem u saboraćaj. U razgovoru sa mjastorom on kaže da je razlog bijelog dima ulje koje troši motor i da se iz tog razloga začepio FAP filter.
Jutros kad sam se uključio u saobraćaj i krenuo malo brže upali mi se lampica „Engine fault: Repair needed“. Auto je nastavio voziti, nije se ništa osjetilo na autu (trzaji, kuckanje niti drugi zvukovi).
Sutra idem na novi mali servis i kompjuter pa ćemo vidjeti koja je greška.

Zanima me da li je imao neko slično iskustvo??

Dođe mi da ga odmah zamijenim ali naravno za drugu 508 :)
Izvještaj nakon dolaska od mog majstora (inače održava šest 508 -ica):
-zamijenio sam sam ulje, usuo sam 5 l CASTROL 5W-30 umjesto Total 5W-30. Kaže majstor da je imao iskustva kad zamijeni ulje tj. uspe drugo od onog što proizvođač preporučuje auto drtastično smanji potrošnju ulja pa skoro i nikako. Ako bude i dalje trošilo vratit ćemo se nazad na Total
- što se tiče greške „Engine fault: Repair needed“ to je bila greška P0100 a koja je je vezana za senzor protoka zraka. Filter zraka je bio poprilično prljav u odnosu na na prošli servis tako da sam i njega odmah zamijenio.

Ova greška se više ne pojavljuje a za ulje viditi ćemo...
Odgovori

Natrag na “Kvarovi”