HDi Tuning

Odgovori
Avatar
liaar
VIP Član
Postovi: 749
Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Peugeot 308 2018
Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
Ima zahvala: 140 puta
 pohvaljen: 128 puta
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la liaar »

Da bi dobio efekte pojačanja snage, sve restrikcije protoka se moraju odstraniti, počevši od EGR-a, DPF-a pogotovo, katalizatora pa i lonaca na auspuhu.
slika
Nothing is true; everything is permitted.
Avatar
kljuc13
Iskusan član
Postovi: 501
Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
Lokacija: Bihac
Vozim: 206
Vozim: (T1000)
Motor: 1.6 HDi 80KW
Ima zahvala: 94 puta
 pohvaljen: 146 puta
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la kljuc13 »

Svjestan sam toga, ali to je, pretpostavljam, vise vezano za projekte koji imaju jedini cilj izvlacenje apsolutno najvece moguce snage iz odredjenog motora, neuzimajuci u obzir nista drugo.
Avatar
liaar
VIP Član
Postovi: 749
Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Peugeot 308 2018
Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
Ima zahvala: 140 puta
 pohvaljen: 128 puta
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la liaar »

Nije baš ni to tačno, pričao sam sa Nenom Simanićem, i da bi za obični remap dobio neki maksimum (ja sa 90 ks mogu sa ovom opcijom podići motor na 120-125-130ks, sve preko mi treba intercooler), auspuh mora biti flow-free, tj što manje mogućih restrikcija.

Sve što je na putu, smeta pa makar i katalizator.
slika
Nothing is true; everything is permitted.
Avatar
kljuc13
Iskusan član
Postovi: 501
Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
Lokacija: Bihac
Vozim: 206
Vozim: (T1000)
Motor: 1.6 HDi 80KW
Ima zahvala: 94 puta
 pohvaljen: 146 puta
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la kljuc13 »

Ako gledali minimalni ulog poput skidanja svega sa izduva, sa tvornickim komponentama u i oko motora, ta radnja opet spada u ono sto sam opisao kao izvlacenje apsolutne moguce snage iz motora neuzimajuci u obzir nista drugo.

Primjera radi, posto nam je 206 zajednicka stavka, zamjena dizni, pumpe goriva, turbine, postavljanje veceg interkulera ispred hladnjaka, mozda kovani klipovi/klipnjace sa radilicom i sl bi omogucilo cca 200ks ako ne i vise. Bez obstrukcija na izduvu bi imao recimo u 200-250ks, sto bi se moglo nazvati kao apsolutna moguca snaga bez da se riskira pozdanost vozila previse.

Gledano statisticki, svako vozilo kojem se skine DPF i EGR i remapira, dobije cca 30% snage bez puno uloga, ako se primijeni isto pravilo na ovaj fiktivni primjer, vozilo sa izduvom kojeg sam pokusao opisati u temi bi imalo izmedju 180 do 200ks i znatno veci broj Nm u usporedbi sa GTI verzijom.

Nagadjanje u stranu, nevjerujem da bi iko isao do tih granica u modifikacijama naravno, samo navodim primjer u svrhu objasnjavanja sta sam mislio sa svojim prijasnjim komentarom i nije da nisam upoznat sa cinjenicom da manja/neimanje obstrukcija daje veci rezultat po $$ potrosenom na modifikacije nego samo zelim ispitati mogucnost da li se problem DPF-a i sl moze rijesiti na malo kreativniji nacin a ne samo skidanjem.
Avatar
liaar
VIP Član
Postovi: 749
Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Peugeot 308 2018
Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
Ima zahvala: 140 puta
 pohvaljen: 128 puta
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la liaar »

Realno, za daily auto i pogotovo dizela nema neke koristi raditi kovani motor, zato ti kažem, remap sa gašenjem DPF-a, EGR-a, katalizatora i montiranje cijevi umjesto lonaca je ulog od 300-400 KM a dobit će se solidna cifra.

I eto 206, 2.0 HDI može izvući 200 KS sa :

TD04L turbo (bolt-on fit)
Orginalne dizne
Pumpa visokog pritiska od BMW 530d (zaboravio sam oznaku)
FMIC (može i univerzalni)
Organska lamela, prerađena

Ima na yt lik, jedan je britanac jedan je francuz i manje više isto rade.

Što se ovog zadnjeg tiče, negdje sam gledao da raja ostave DPF u autu, a vade se samo ćelije tj saće iz njega, u formatu čini mi se 4x4 pošto je to unutra u obliku kockica. Vrati na auto, niko ne zna da ga nemaš, softverski se uradi i miran si.
slika
Nothing is true; everything is permitted.
Avatar
kljuc13
Iskusan član
Postovi: 501
Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
Lokacija: Bihac
Vozim: 206
Vozim: (T1000)
Motor: 1.6 HDi 80KW
Ima zahvala: 94 puta
 pohvaljen: 146 puta
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la kljuc13 »

Mislim da sam gledao taj video, bas minimalisticki covjek preradio vozilo na sleeper cifre :D

Nije da trazim nacin da prevarim tehnicki ili sl, svjestan sam da niko ne provjerava te stvari, pogotovo ne kod nas, gledam projekte drugih ljudi s vremena na vrijeme i poprilicno je sve interesantno kao projekat, bar za mene. Htio sam ispitati da li je iko ikada pokusao umjesto skidanja da ugradi samo veci filter sa vecim cijevima i slicnim modifikacijama kao sto je navedeno.

Malo mi je tesko povjerovati da nema niti jedan drugi nacin osim mozda filtera sa sirim sacem tj "sport dpf".
Avatar
liaar
VIP Član
Postovi: 749
Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Peugeot 308 2018
Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
Ima zahvala: 140 puta
 pohvaljen: 128 puta
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la liaar »

DPF i sport ne mogu u istu rečenicu, uporno ti govorim, DPF je restrikcija, a restrikcija šteti sportskim performansama.
slika
Nothing is true; everything is permitted.
Avatar
kljuc13
Iskusan član
Postovi: 501
Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
Lokacija: Bihac
Vozim: 206
Vozim: (T1000)
Motor: 1.6 HDi 80KW
Ima zahvala: 94 puta
 pohvaljen: 146 puta
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la kljuc13 »

Zato sam ga i napisao pod "" :D

Restrikcija jeste, to svi znamo, u opisu sam postavio donekle jednostavno pitanje, ukratko, da li se moze modifikovati DPF za veci performans ili makar poboljsati na nacin kako sam opisao u prijasnjim komentarima.

Temu sam otvorio iz dva razloga, u svrhu pomoci ljudima koji imaju problema sa filterom a ne zele ga bas odstraniti i kao moguca alternativa za tunere koji zele apsolutni maksimum a da ne moraju ostavljati oblak dima kud god prosli.
Avatar
liaar
VIP Član
Postovi: 749
Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Peugeot 308 2018
Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
Ima zahvala: 140 puta
 pohvaljen: 128 puta
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la liaar »

Ako su na autu ispravne dizne, uz remap kako Bog zapovijeda, neće biti nikakvog dima.
slika
Nothing is true; everything is permitted.
Avatar
kljuc13
Iskusan član
Postovi: 501
Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
Lokacija: Bihac
Vozim: 206
Vozim: (T1000)
Motor: 1.6 HDi 80KW
Ima zahvala: 94 puta
 pohvaljen: 146 puta
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la kljuc13 »

Dobar tuning nece dimiti, to stoji, ali govorim za ljude koji svjesno ubrizgavaju previse zarad vece snage (takvi su malo rijetki ali ih ima opet) i za ljude kojima, kad bismo iskljucili kvarove druge prirode, samo DPF stalno blokira i zamjena za novi nista ne popravlja.
Avatar
anel007
VIP Član
Postovi: 2281
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
Lokacija: Vogosca
Vozim: Ostalo
Vozim: Ford Focus MK2
Motor: 1.6 16v
Ima zahvala: 12 puta
 pohvaljen: 120 puta
Kontakt:
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la anel007 »

Dpf jah on bio 10x10 cm ili 3x3 m nema nikakve veze jer je sace unutra uvijek koji mm x koji mm, nema tu vece manje da proberes ko tikvice na pijaci.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

slika ¦ slika
Avatar
kljuc13
Iskusan član
Postovi: 501
Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
Lokacija: Bihac
Vozim: 206
Vozim: (T1000)
Motor: 1.6 HDi 80KW
Ima zahvala: 94 puta
 pohvaljen: 146 puta
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la kljuc13 »

Sace jeste konstantne gustine zbog svrhe filtriranja cestica, ta gustina stvara odredjeni otpor u kretanju zraka ali ga ne zaustavlja u potpuni zastoj da bi sad bio jedini faktor u svemu. Promjer zajedno sa tim faktorom otpora diktira kolicinu zraka koja moze proci kroz filter u odredjenoj jedinici vremena, otud moj upit i tema :D
Avatar
Phantom
Site Admin
Postovi: 2613
Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
Lokacija: Teslic
Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 90 puta
Kontakt:
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la Phantom »

Ja kako skonta ti bi da se j*bes a da ne udje e pa nemere



Послато са SM-A750FN уз помоћ Тапатока

Motion & Emotion
Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 961
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la StefanMD »

Ja msm da ovo ima smisla sto kolega prica, e sad kako bi se to odrazilo, ko bi utrefio nekakvu kalibraciju za regeneracija, bog te pita...
Sto se tice skidanja svega na izduvu za optimalni remap, apsolutno se ne slazem sa tim. Za neku maksimalnu snagu, ima logike da, za optimalni remap, nema potrebe ako su ti navedeni dijelovi u OK stanju.
Evo, moj 308 je remapiran, motor ima sve originalne filtere, katalizatore, egr, lonce i nikakvih problema nema. Naravno, kad bi se sve poskidalo, podesilo u mapi, ubacio mozda veci interkuler (citao sam da pase saraf na saraf od GTI modela) moglo bi se izvuci vjerujem i 220+ KS samo nezz kako bi mjenjac to gurao. Ovako sam na 450Nm i to je msm gornja granica za EAT6.
Ovi su korisnici zahvalili autoru StefanMD za post:
micija
slika
Avatar
kljuc13
Iskusan član
Postovi: 501
Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
Lokacija: Bihac
Vozim: 206
Vozim: (T1000)
Motor: 1.6 HDi 80KW
Ima zahvala: 94 puta
 pohvaljen: 146 puta
garage

Re: HDi Tuning

Post Postao/la kljuc13 »

Sto se tice podesavanja senzora, zavisi vjerovatno od godista vozila tj njegove kompleksnosti koliko je tesko. Svaki senzor ionako mjeri samo jednu stvar u vecini slucajeva, trenutno trazim softver sa kojim bi mogao istraziti sve, neku skicu napraviti da vidim na koji nacin je sve povezano.

Htio sam se nadovezati na tvoj komentar oko mjenjaca ali nakon citanja niza dokumenata o temi poboljsavanja tvornickih mjenjaca shvatio sam da je to van dosega obicnom smrtniku, nevjerovatno kompleksno :D
Odgovori

Natrag na “Motor”