Dekarbonizacija motora
Dekarbonizacija motora
E ovako,predstavicu objasnjenje koje je izdala firma koja se bavi dekarbonizacijom.
"DEKARBONIZACIJA MOTORA - čisti naslage ugljenika u unutrašnjosti motora. Revolucionarni sistem koji za 45 minuta uklanja naslage na ventilima, zidovima cilindra, čelu klipa, svećicama, diznama, karikama, senzorima i delimično na EGR ventilu, katalizatoru, DPF filteru.
Šta su naslage ugljenika?
Naslage ugljenika su ostaci nesagorelih čestica ugljenika usled sagorevanja goriva u motoru
i stvara se sloj koji obuhvata komponente motora. Ugljenik šteti motoru i komponentama, a lošije sagorevanje goriva doprinosi smanjenju kompresije i snage, povećanju potrošnje goriva, povećanju štetnih izduvnih gasova, povećanju vibracije i neravnomernog rada motora, ...
Kako VODONIK čisti naslage ugljenika u motoru?
Kada vodonik (H2) dospe u komoru za sagorevanje, preko usisne grane bez pritiska, u benzinskim ili dizel motorima, temperatura u motoru uzrokuje da se molekul vodonika (H2) "pocepa" na Vodonikove protone (2H +). Aktivni H+ reaguje sa ugljenikom, naslagama i oksidnim talogom u motoru. Ugljenik i talog hemijski se pretvaraju u ugljovodonik (HC) u gasovitom stanju, i kao takav se izbacuje iz motora kroz izduvni sistem. Nakon tretmana, nema potrebe za promenom motornog ulja i filtera, jer se u samom motornom ulju nije zadržao ugljenik i ulje nije dodatno zaprljano. "
U principu je slicno onoj Wynns metodi ciscenja motora.Pratim fb stranicu na kojoj mozete da postavite pitanja vezana za sve nedoumice oko ovog tretmana.
Licno,pruzio bih sansu da vidim kakav bi ucinak bio ,ali ipak imam mali strah jer ne znam kako ce se odraziti na sam motor.Ali svraticu jednom prilikom do tog servisa pa cu ih ispitati.Za sad su neke promotivne cene, za vozila do 2000 cm3 cena je 3000 din(25evra).
"DEKARBONIZACIJA MOTORA - čisti naslage ugljenika u unutrašnjosti motora. Revolucionarni sistem koji za 45 minuta uklanja naslage na ventilima, zidovima cilindra, čelu klipa, svećicama, diznama, karikama, senzorima i delimično na EGR ventilu, katalizatoru, DPF filteru.
Šta su naslage ugljenika?
Naslage ugljenika su ostaci nesagorelih čestica ugljenika usled sagorevanja goriva u motoru
i stvara se sloj koji obuhvata komponente motora. Ugljenik šteti motoru i komponentama, a lošije sagorevanje goriva doprinosi smanjenju kompresije i snage, povećanju potrošnje goriva, povećanju štetnih izduvnih gasova, povećanju vibracije i neravnomernog rada motora, ...
Kako VODONIK čisti naslage ugljenika u motoru?
Kada vodonik (H2) dospe u komoru za sagorevanje, preko usisne grane bez pritiska, u benzinskim ili dizel motorima, temperatura u motoru uzrokuje da se molekul vodonika (H2) "pocepa" na Vodonikove protone (2H +). Aktivni H+ reaguje sa ugljenikom, naslagama i oksidnim talogom u motoru. Ugljenik i talog hemijski se pretvaraju u ugljovodonik (HC) u gasovitom stanju, i kao takav se izbacuje iz motora kroz izduvni sistem. Nakon tretmana, nema potrebe za promenom motornog ulja i filtera, jer se u samom motornom ulju nije zadržao ugljenik i ulje nije dodatno zaprljano. "
U principu je slicno onoj Wynns metodi ciscenja motora.Pratim fb stranicu na kojoj mozete da postavite pitanja vezana za sve nedoumice oko ovog tretmana.
Licno,pruzio bih sansu da vidim kakav bi ucinak bio ,ali ipak imam mali strah jer ne znam kako ce se odraziti na sam motor.Ali svraticu jednom prilikom do tog servisa pa cu ih ispitati.Za sad su neke promotivne cene, za vozila do 2000 cm3 cena je 3000 din(25evra).
- zulleee
- Iskusan član
- Postovi: 1209
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 4 puta
-
Re: Dekarbonizacija motora
Zanimljiva stvar svakako,cijena je pristupacna,ako je neko imao iskustva sa ovima neka pise,mozda nije losa stvar za odraditi ?
Re: Dekarbonizacija motora
Ovo je link njihovog fb profila,pa pogledajte o cemu se radi.
https://www.facebook.com/DeCarbonizacij ... ng?fref=ts
https://www.facebook.com/DeCarbonizacij ... ng?fref=ts
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Dekarbonizacija motora
To sam ja uglavnom našao, i još da motor poslije mirnije radi, da manje troši, da ima više snage i da tretman traje 45 minuta dok motor radi na leru, nije bitno koje je pogonsko gorivo dizel, benzin ili LPG, da se preporučuje svakih 20000km do 30000km.
Clapton is God!
- Adnan1988
- Napredan član
- Postovi: 211
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:26
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
-
Re: Dekarbonizacija motora
Ja mislim da je ovo pun pogodak. Da mi je gdje blize ne bih se dvomio, pogotovu za 25e. Ovdje kod mene Liqui Moly tretman kosta 40e 

Re: Dekarbonizacija motora
Danas sam video obavestenje da dekarbonizacija krece za 45-60 dana u Banja Luci,pa da vas obavestim na vreme 

- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6096
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Dekarbonizacija motora
Nesto nam je BL uspavana sto se tice foruma, al u svakom slucaju hvala na obavjestenju 

- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Dekarbonizacija motora
Evo danas sam gledao i radili su dekarbonizaciju, od 20 minuta kreće
Clapton is God!
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6096
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Dekarbonizacija motora
Joj ove dvojice i cirkusa
Ima li iko da je ovo odradio na autu, kakvi su utisci?

Ima li iko da je ovo odradio na autu, kakvi su utisci?