Trza hladan p307
- suad83
- Aktivan član
- Postovi: 82
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:50
- Lokacija: Zivinice
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Trza hladan p307
Hvala dino a sto se tice temperature nisam na dijag. gledao posto se auto ugrijalo a trese tj trza u voznji mozda dok ne pocne temp na satu se pomjerat onda sve ok e malo sam istrazivo tj isprobo kada ga tek upali i dodam malo gasa do 1800 i pustim gas tad obrtaji padnu ispod 800 i trese se 10 sek i vrti u norm i tko par puta moram nac nekog majstora koji hoce se malo pozabaviti oko toga da lijepo skinem EGR usisnu i te klapne usisnog zraka svakom kojem spomenem da bi to skino odg joj ma nije to do toga vjerovatno ih strah ili nemogu puno naplatit a izgube vremena
Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk
- suad83
- Aktivan član
- Postovi: 82
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:50
- Lokacija: Zivinice
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: RE: Re: Trza hladan p307
Dino danas sam bio kod "majstora" pustio da kao on pregleda kada sam mu objasnio sta se desava rekao mi je da su dizne na njegovoj dijag. parametri su slicni kao sto sam napisao e on kaze da jedna dizna kad je motor hladan ne radi kako treba i pitao me je dali ima bijelog dima kad ujutro palim ima dima ali sasvim malo sta ti mislis posto vidim da se dosta razumis lpdino je napisao/la:Solidni su ti parametri i u granicama. Malo je teško ocijeniti dijagnostikom rad elektro ventila koji otvaraju EGR i ventile usisa pošto su oni mehanički odnosno vakuum ih otvara. Dijagnostika prati stanje naredbi računara, a ne može vidjeti ove izvršne elemente EGR i klapne.
Nisi naveo do koje ti temperature rashladne tečnosti trese i koliko vremena kada si u leru. Ako je samo kratko do desetak sekundi može biti pokazatelj da ti je tzv. klapna toplog zraka zaprljana pa u leru kada je hladan nema dovoljno zraka. Usisna klapna u tom periodu je zatvorena jer uzima zrak samo preko klapne toplog zraka. Kod mene je ova klapna bila totalno zaprljana i blokirana prljavštinom, a EGR nije toliko bio prljav.
Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: Trza hladan p307
Pisali smo vec u jednoj temi o diznama, u kojim uslovima se gledaju i koje vrijednosti bi trebale biti.
A napamet ti niko ne moze reci kakve su ti , majstor je trebao do tebe doci ili kod njega auto da prenoci da prikopca dij. i tek onda da upali auto i gleda kako se ponasa i ne bi bilo lose odma da krene u voznji da gleda parametre dok je jos hladan.
Ako su dizne slicne kao sto si gore napisao jos ako je ovo u leru one su super za njegovo godiste, ne znam da li moze do njih biti ali jel on tebi gledao malo u leru sa gasom pa malo u voznji pa ti pokazao evo vidi ova odstupa puno da ti se uvjeris.
A za EGR jel gledao u voznji, izgleda da niko nece sjesti i pogledati u voznji, ti otvori haubu (ugasen motor) skini donje crijevo sa 1. Elektro ventila i povuci jako zrak na njemu, kad pustis zrak trebao bi da cujes klik kako on zatvara EGR. Cuje se pofino zvuk metala od metal kad padne igla od EGR-a.
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
A napamet ti niko ne moze reci kakve su ti , majstor je trebao do tebe doci ili kod njega auto da prenoci da prikopca dij. i tek onda da upali auto i gleda kako se ponasa i ne bi bilo lose odma da krene u voznji da gleda parametre dok je jos hladan.
Ako su dizne slicne kao sto si gore napisao jos ako je ovo u leru one su super za njegovo godiste, ne znam da li moze do njih biti ali jel on tebi gledao malo u leru sa gasom pa malo u voznji pa ti pokazao evo vidi ova odstupa puno da ti se uvjeris.
A za EGR jel gledao u voznji, izgleda da niko nece sjesti i pogledati u voznji, ti otvori haubu (ugasen motor) skini donje crijevo sa 1. Elektro ventila i povuci jako zrak na njemu, kad pustis zrak trebao bi da cujes klik kako on zatvara EGR. Cuje se pofino zvuk metala od metal kad padne igla od EGR-a.
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Trza hladan p307
Pisano je već dosta toga, sjedi pa uključi tražilicu.
Bijeli dim je uzrok vode u gorivu i nema veze sa diznama. Ako imaš pjene u ulju na šipki tada ti se miješa antifriz sa uljem zbog brtvi i diftunga npr. na glavi motora. Ti samo probaj da očistiš klapnu toplog zraka i usisnu granu, pošto se ona zaprlja, nađi temu gdje je predstavljeno i sve će ti biti jasno. Dizne su solidne, ja sam svoje ultrazvučno čistio, nije toliki problem sa njima prema ovome što kažu tvoji parametri. Rekao ti je Harun kako provjeriti dizne u vožnji i EGR, a i ostale klapne možeš tako provjeriti na elektro vakum ventilima sa isključenim autom.
Bijeli dim je uzrok vode u gorivu i nema veze sa diznama. Ako imaš pjene u ulju na šipki tada ti se miješa antifriz sa uljem zbog brtvi i diftunga npr. na glavi motora. Ti samo probaj da očistiš klapnu toplog zraka i usisnu granu, pošto se ona zaprlja, nađi temu gdje je predstavljeno i sve će ti biti jasno. Dizne su solidne, ja sam svoje ultrazvučno čistio, nije toliki problem sa njima prema ovome što kažu tvoji parametri. Rekao ti je Harun kako provjeriti dizne u vožnji i EGR, a i ostale klapne možeš tako provjeriti na elektro vakum ventilima sa isključenim autom.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- suad83
- Aktivan član
- Postovi: 82
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:50
- Lokacija: Zivinice
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Trza hladan p307
Ocistio sam prije par dana egr usisnu granu leptir toplog zraka i hladnjak izduvnih gasova sve je bilo zamasceno i prljavo i tamam sam pomislio da sam rijesio problem kad ono opet ujutro teza par sekundi onda ok mjerio sam dizne na stolu sve su iste negdje oko 6 ml na neznam sad kojem pritisku nisam siguran mislim na povrat goriva sa ubacivanjem goriva (neznam kako se strucno zove) je ok svaka dobro rasprskava dali neko ima neku ideju sta dalje pogledat
Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Trza hladan p307
Sada ti još ostaje elektro ventile provjeriti. Zamijeni ventil EGR-a sa ventilom usisne klapne da vidiš ima li promjena. Ako nije ni to, provjeri potenciometar na papučici gasa da nije oštećen. On se može provjeriti dijagnostikom na opciji test i kreće se linearno od 5% do 95% bez trzanja kada se dodaje gas.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- suad83
- Aktivan član
- Postovi: 82
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:50
- Lokacija: Zivinice
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Trza hladan p307
Drustvo jos nisam rijesio problem sa jutarnjim trzanjem i nepravilnim radom motora prije 20 tak dana izbacio mi je greaku za senzor na ranpi zamjenio ga i isto onda otisao da uradim dizne uradjene jedna se nije mogla najbolje uradit i bilo je dobro nekih 10 dana i sad pocinje opet juce sam mjenjao filter goriva i bilo je malo spene unutra majstor me ubjedjuje da je mozda do punpe u rezevaru i da moze biti od nje spena navodno nemoze da da baca dovoljno goriva na malo nizim temp mislim na 15 i ispod imali ko kakvu ideju sta moze biti
- nace
- Aktivan član
- Postovi: 123
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
- Lokacija: Tesanj
- Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
- Ima zahvala: 19 puta
- pohvaljen: 15 puta
- Kontakt:
-
Re: Trza hladan p307
imam slican slucaj , al sam se vec navikao na to . Znaci prvo paljenje , sve OK , krese k'o mina. kretanje OK . kada otprilike dodje na 1500 -1800 obrtaja , nije bitno koja brzina , 1.2.ili 3. , ako drzis gas na tom nivou oko 1700 obrtahja , ide ali kao da sam sebi pomalo daje gasa , nije ni da duca , nego samo cujes taj zvuk . s+vi filteri izmijenjani , dijagnostika uradjena , jedino je izbacio , povremena greska EGRE , ali se brise i nejavlja se vise greska , ali taj problem i dalje ostao .
nisam detaljnije gledao , ali mi je jedan rekao da mu dovezem auto navece da prenoci kod njega pa bi on pogleddao . A volio bih DIY ocistiti taj usis , cak i EGR ali je vrlo nepristupacan . Micija ,savjetuje da mu naspem ATFa . , al me nesto strah . vec sam jednom sipao onaj Liqui Molly za Common rail motore , ali nisam nesto posbno osjetio. od tada sam presao za godinu 33 hiljade kilometara , vrlo udobnih , i sa prosjekom , 5,2 litara .
a iskreno , to mu je jedina mahana . Inace je extra , masallah .
nisam detaljnije gledao , ali mi je jedan rekao da mu dovezem auto navece da prenoci kod njega pa bi on pogleddao . A volio bih DIY ocistiti taj usis , cak i EGR ali je vrlo nepristupacan . Micija ,savjetuje da mu naspem ATFa . , al me nesto strah . vec sam jednom sipao onaj Liqui Molly za Common rail motore , ali nisam nesto posbno osjetio. od tada sam presao za godinu 33 hiljade kilometara , vrlo udobnih , i sa prosjekom , 5,2 litara .
a iskreno , to mu je jedina mahana . Inace je extra , masallah .
- Nonick
- Početnik
- Postovi: 10
- Pridružen/a: 18. stu 2016, 21:37
- Lokacija: Zagreb
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Trza hladan p307
Kod mene je bio sličan problem sa trzanjem do 2000 o/min. Nakon sto muka, bila su 3 uzročnika problema: zaprljan senzor protoka zraka (očišćeno), neispravan senzor temperature goriva, te neispravan dosjed prednjih felgi na centralnu rupu (imale su "lufta). U tom postupku, zatvoren je i EGR ventil, ali blokiranjem vakum crijeva koje otvara/zatvara EGR. Nakon toga, više ne trza.
- GazdaPaja
- Iskusan član
- Postovi: 435
- Pridružen/a: 17. tra 2016, 01:26
- Lokacija: Banja luka
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: RE: Re: Trza hladan p307
Slobodno naspi ATE-a ,nista mu nece biti ,a podmazace dizne,ja sam sipao i nikakvih problema nemam,planiram dad opet usuti.nace je napisao/la:imam slican slucaj , al sam se vec navikao na to . Znaci prvo paljenje , sve OK , krese k'o mina. kretanje OK . kada otprilike dodje na 1500 -1800 obrtaja , nije bitno koja brzina , 1.2.ili 3. , ako drzis gas na tom nivou oko 1700 obrtahja , ide ali kao da sam sebi pomalo daje gasa , nije ni da duca , nego samo cujes taj zvuk . s+vi filteri izmijenjani , dijagnostika uradjena , jedino je izbacio , povremena greska EGRE , ali se brise i nejavlja se vise greska , ali taj problem i dalje ostao .
nisam detaljnije gledao , ali mi je jedan rekao da mu dovezem auto navece da prenoci kod njega pa bi on pogleddao . A volio bih DIY ocistiti taj usis , cak i EGR ali je vrlo nepristupacan . Micija ,savjetuje da mu naspem ATFa . , al me nesto strah . vec sam jednom sipao onaj Liqui Molly za Common rail motore , ali nisam nesto posbno osjetio. od tada sam presao za godinu 33 hiljade kilometara , vrlo udobnih , i sa prosjekom , 5,2 litara .
a iskreno , to mu je jedina mahana . Inace je extra , masallah .
Послато са HTC Desire 816 уз помоћ Тапатока
- suad83
- Aktivan član
- Postovi: 82
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:50
- Lokacija: Zivinice
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Trza hladan p307
Sve zaboravim napisati da sam rijesio problem sa trzanjem bilo do senzora pritiska goriva na bosch pumpi nije mogao da ustabili pritisak bio zaprljan ocisceno sito ili filter na vrhu i sve ok
Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk
Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk