
Samo nekoliko sedmica nakon što je Citroen predstavio osveženi C-Elysee, Peugeot je sada uradio isto sa svojim ekvivalentom, 301. Nakon četiri godine provedene na tržištu i više od 360.000 prodatih primeraka, niskobudžetni „lavić“ je spreman da uđe na tržište u poboljšanom i obogaćenom izdanju.
Primetan je novi dizajn prednjeg dela vozila, koji prati aktuelne stilske smernice marke. Tu su LED dnevna svetla, a pozadi 3D grafika.

Baš kao i njegov „rođak“ C-Elysee, 301 je dobio novi info-zabavni sistem sa sedmoinčnim displejem osetljivim na dodir. U zavisnosti od nivoa opremljenosti i opcionih komponenti, ekran pruža „brzo i precizno“ iskustvo, uz emitovanje prikaza zadnje kamere i 3D TomTom navigacionog sistema. Takođe, u njemu može da se ogleda sadržaj smartfona putem Mirror Screen konektivnosti.

Što se tiče motorizacije, tu je širok izbor benzinskih i dizel agregata. Osnovnu opciju čini 1,2-litarski PureTech benzinac sa 82 ks i petostepenim manuelnim menjačem. Sledeća je 1,6-litarska jedinica sa 115 konja, uparena ili sa petostepenim manuelnim ili šestostepenim automatski menjačem.
Dizel portfolio se sastoji od poznatog 1,6-litarskog motora sa dve izlazne snage – 92 ili 100 konja. Menjač je u ovom slučaju manuelni petostepeni. Sve jedinice su u skladu sa Evro 6 standardom.

Restilizovani 301 će biti prisutan na brojnim tržištima širom sveta, uključujući i zemlje sa vrelom klimom. Iz tog razloga dve benzinske varijante imaju specifično kolo klima uređaja sa specijalnim kompresorom, kondenzatorom i rashladnim kolom.
Nasuprot tome, za zemlje sa hladnom klimom, Peugeot je razvio otpornike električnog grejanja, koji omogućavaju brže zagrevanje kabine. Grejanje sedišta i vetrobrana je takođe deo paketa.
Preuzeto sa: http://www.vrelegume.rs