5008
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: 5008
Dobro dosao, ugodan boravak.
Lijep izbor auta, ima kolega @Struja bas taj model sa 2.0 Hdi motorom tako da sam siguran da ce ti reci sve sto te zanima.

Lijep izbor auta, ima kolega @Struja bas taj model sa 2.0 Hdi motorom tako da sam siguran da ce ti reci sve sto te zanima.
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6098
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 745 puta
- pohvaljen: 387 puta
-
Re: 5008
Dobro nam dosao Vedo. Ovo je tema iskljucivo za predstavljanje novih clanova. O 5008, kvarovima i sl. moras otvoriti temu na odgovarajucem mjestu: http://peugeotclub.ba/viewforum.php?f=63
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: 5008
Struja mu je bas pomogao kako vidim...
poslato s Jadrana

poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: 5008
Pa on tek kupuje, jos nije uzeo, ne znam, napiši bilo dje, ako ima tema u seriji 5, ili je otvori... Meni sve jedno, nego da se covjeku pomogne koliko možemo.
poslato s Jadrana
poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Struja
- VIP Član
- Postovi: 1123
- Pridružen/a: 03. sij 2016, 01:12
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Vozim: 508 RXH
- Motor: 2.0 135kw
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 45 puta
-
Re: 5008
Dragi kolega:
Sto se tice Peugeota 5008 sa motorom 2.0 HDI sa 150KS manuelni mjenjac(automatik ima 163KS :)) mogu reci sljedece:
Ja sam automobil kupio u AS Kramar sa 124 000km na satu i datumom proizvodnje 11 mjesec 2010te godine i odmah nakon toga sam uradio mali servis koji je ako se ne varam oko 180KM bio(ulje total 5W30 mislim 5l ili 5,25 da ide,filter zraka,filter klime,filter ulja,filter goriva i ruke naravno),moram odmah napomenuto da prilikom kupovine dobro obratis paznju na zadnje amortizere,jer kazu da imaju manu sa njima,meni su to rekli u AS Kramar i na moj zahtjev su ih zamijenili,jer su lupkali prilikom voznje...
Nakon sto sam uradio mali servis automobil sam odmah probao odveo na testnu voznju do Zagreba i upravo taj osjecaj se dugo pamti,jer vise nikad nije i bolje vukao ko tad(valjda sam sad navikao :)),iako je potezak ima dosta snage za sta god pozelis,a najveca prednost je prilikom dugih putovanja to je ipak prva namjena ovog automobila,jer ima pregrst prostora za komforno putovanje i uzivanje.
Po povratku sam uradio odmah veliki servis(set zupcastog,G12 i sve sto ide)oko 500KM kod mog majstora me izaslo,a naknadno sam zamijenio i napinjac mikroremena koji je na velikoj hladnoci cvrkutao,kao i termozastitu iznad zadnjeg lonca auspuha koja je pukla i sve me izaslo mislim 170 ili 220KM u ovlastenom,oprosti ali ne sjecam se tacno ima u mojoj temi detaljno.
Naravno kupio sam i cetiri zimske gume Nokian 215/50 /17 s tim da kod nas ide veci index za nosivost i brzinu tj.extra load gume,jer ako stavis obicni ind3x dosta brze ce ti se gume trositi :)(Laicki receno),gume su bile oko 1140KM mislim,zatim na ljeto dvije nove ljetne Good Year 500KM.
Naravno zamijenjeni su prednji diskovi i plocice stavio sam TRW i mislim da je oko 350KM,a nedavno sam zamijenio i zadnje diskove i plocice cijena je 500KM,jer u setu dodje disk i seznor i lezaj za tocak,tako da su diskovi kao i prva ugradnja SNR,a plocice TRW.
Bitno je jos napomenuti da im cesto odu aksijalni lezajevi,jer kako su meni objasnili mali su a potesko auto,kod mene jos drze,a sa zamjenom su nekih 100KM.
Potrosnju ne pratim,ali sve zavisi kad,gdje i kako vozis,a s obzirom da uzimas autic od 150KS to onda ne treba da bude prioritet :)
Napominjem da je dosta tvrd na neravninama tj da na ovim 17kama i ovom profilu zvuci kao BMW na bas kvrgavim cestama,ali zato na normalnom putu je avion :),nemas potrebe vracati u trecu samo gas i lijevi zmigavac :)
Panorama je poseban ugodjaj,ali da znas ne mozes je osigurati kao stakla vec samo da uzmes kasko koje je sa svim popustima oko 1100KM,a registracija mislim 700.
Kasko nije skup,jer samo panorama kosta oko 5000KM ne daj Boze da nekim slucajem pukne ili neko odluci da zbog divnog zivota u BiH poleti sa balkona zgrade(na ovo sam cesto poceo obracati paznju pa ne parkiram ispod visocijih zgrada ili zamolim da ako je moguce promase auto
)
Najbitnije u svemu je da znas da uzimas vozilo serije 5 i da je to veca klasa i da su svi troskovi dosta veci,zato ti i govorim sve cijene i da napomenem da je kod njih FAP i katalizator zajedno i kosta od 1500 do 1800KM,ako ga budes mijenjao,a kazu da se mogu cistiti i da prilikom zamjene seta kvacila i zamajca cijeli prednji most se skida i da je oko 1100KM mislim sve,kod majstora...
Sve je iskreno i realno bez uljepsavanja,ako se jos necega sjetim dodat cu...
@Tom jesam sad bio fin
Sto se tice Peugeota 5008 sa motorom 2.0 HDI sa 150KS manuelni mjenjac(automatik ima 163KS :)) mogu reci sljedece:
Ja sam automobil kupio u AS Kramar sa 124 000km na satu i datumom proizvodnje 11 mjesec 2010te godine i odmah nakon toga sam uradio mali servis koji je ako se ne varam oko 180KM bio(ulje total 5W30 mislim 5l ili 5,25 da ide,filter zraka,filter klime,filter ulja,filter goriva i ruke naravno),moram odmah napomenuto da prilikom kupovine dobro obratis paznju na zadnje amortizere,jer kazu da imaju manu sa njima,meni su to rekli u AS Kramar i na moj zahtjev su ih zamijenili,jer su lupkali prilikom voznje...
Nakon sto sam uradio mali servis automobil sam odmah probao odveo na testnu voznju do Zagreba i upravo taj osjecaj se dugo pamti,jer vise nikad nije i bolje vukao ko tad(valjda sam sad navikao :)),iako je potezak ima dosta snage za sta god pozelis,a najveca prednost je prilikom dugih putovanja to je ipak prva namjena ovog automobila,jer ima pregrst prostora za komforno putovanje i uzivanje.
Po povratku sam uradio odmah veliki servis(set zupcastog,G12 i sve sto ide)oko 500KM kod mog majstora me izaslo,a naknadno sam zamijenio i napinjac mikroremena koji je na velikoj hladnoci cvrkutao,kao i termozastitu iznad zadnjeg lonca auspuha koja je pukla i sve me izaslo mislim 170 ili 220KM u ovlastenom,oprosti ali ne sjecam se tacno ima u mojoj temi detaljno.
Naravno kupio sam i cetiri zimske gume Nokian 215/50 /17 s tim da kod nas ide veci index za nosivost i brzinu tj.extra load gume,jer ako stavis obicni ind3x dosta brze ce ti se gume trositi :)(Laicki receno),gume su bile oko 1140KM mislim,zatim na ljeto dvije nove ljetne Good Year 500KM.
Naravno zamijenjeni su prednji diskovi i plocice stavio sam TRW i mislim da je oko 350KM,a nedavno sam zamijenio i zadnje diskove i plocice cijena je 500KM,jer u setu dodje disk i seznor i lezaj za tocak,tako da su diskovi kao i prva ugradnja SNR,a plocice TRW.
Bitno je jos napomenuti da im cesto odu aksijalni lezajevi,jer kako su meni objasnili mali su a potesko auto,kod mene jos drze,a sa zamjenom su nekih 100KM.
Potrosnju ne pratim,ali sve zavisi kad,gdje i kako vozis,a s obzirom da uzimas autic od 150KS to onda ne treba da bude prioritet :)
Napominjem da je dosta tvrd na neravninama tj da na ovim 17kama i ovom profilu zvuci kao BMW na bas kvrgavim cestama,ali zato na normalnom putu je avion :),nemas potrebe vracati u trecu samo gas i lijevi zmigavac :)
Panorama je poseban ugodjaj,ali da znas ne mozes je osigurati kao stakla vec samo da uzmes kasko koje je sa svim popustima oko 1100KM,a registracija mislim 700.
Kasko nije skup,jer samo panorama kosta oko 5000KM ne daj Boze da nekim slucajem pukne ili neko odluci da zbog divnog zivota u BiH poleti sa balkona zgrade(na ovo sam cesto poceo obracati paznju pa ne parkiram ispod visocijih zgrada ili zamolim da ako je moguce promase auto

Najbitnije u svemu je da znas da uzimas vozilo serije 5 i da je to veca klasa i da su svi troskovi dosta veci,zato ti i govorim sve cijene i da napomenem da je kod njih FAP i katalizator zajedno i kosta od 1500 do 1800KM,ako ga budes mijenjao,a kazu da se mogu cistiti i da prilikom zamjene seta kvacila i zamajca cijeli prednji most se skida i da je oko 1100KM mislim sve,kod majstora...
Sve je iskreno i realno bez uljepsavanja,ako se jos necega sjetim dodat cu...
@Tom jesam sad bio fin