Najbitnija stavka prije svega je ispravna reakcija vozača,vozač kako kaže majstor za reparaciju odmah uradi 40 % posla. Kada se desi ta nezgoda sa oštečenjem,da se zalijepi selotep traka preko oštečenja kako ne bi prljavština ulazila.
Kod kule je bilo ovako ostecenje otprilike projemra neki 8-10 mm


Prvi korak reparacije je čišćenje oštečenog područja običnim sredstvom za pranje prozora i ubrus krpama.
Nakon toga se sa unutrašnje strane postavlja ogledalo.

Specijalnim alatom (nešto kao kod zubara za brusiti zube) i posebnim mikro brusilicama se brusi oštečenje
Zatim, se postavlja nešto kao nosač injekcije za smolu (iskren da Vam budem zaboravio sam stručan naziv

Koji se kao što možete vidjeti na slikama centrira jako precizno poviš oštečenja .


Sljedeći korak je ubacivanje injekcije u nosač i popunjavanje pukotine smolom,koja se konstanto grije UV lampom. (Još jedna važna napomena da ove procese nije preporučljivo raditi na niskim temperaturama,zbog težeg sušenja smole a samim tim i ne estetičnog saniranja pukotine)
Na ovoj slici mozete vidjeti kako je smola utisnuta u pukotinu...

Sljedeći korak je uklanjanje zrcala sa unutrašnjeg dijela stakla i grijanje smole sa unutrašnje strane auto upaljačem...

Poslije grijanja od nekih 20ak minuta,sve se to ostavlja da "odmori" nekih pola sata...nakon cega ide vađenje injekcije i skidanja nosača iste.
(Imao sam 2 slike uklanjanja žiletom smole i još jednu sa nekon posebnom folijom...ali iz nekog razloga ih ne mogu učitati

Uglavnom na stradalo mjesto se lijepi posebna folija koja ima otvor isti kao pukotina na vjetorbranskom staklu preko koje se prelazi žiletom i uklanja se sav višak smole koji je iscurio iz injekcije. (I što bi rekao sve to pod UV lampom koja je jedna od najbitnijih faktora reparacije )