Prvi problem koji se javio kod 208 bila je Chek engine + service lampice na tabli.
Dijagnostikom smo utvrdili da je to upozorenje za nedostatak aditiva.
Prve verzije 208, i jace verzije 207, imaju kesu aditiva ispod rezervoara, kod točka, koja drzi oko 1L guste tecnosti i na odredjenoj km pumpica tu tecnost prsne u rezervoar kako bi obogatila smjesu i regulisala sagorijevanje.
Kod nas kesa te tecnosti košta oko 120€, rekoše mi u ovlašćenom. I kad se ista zamijeni, sto je relatino lagano(dva šarafa se skinu i kesa je na brzu spojku) potrebno je resetovati namjenskom dijagnostikom interval kako ne bi bilo upozorenja na tabli.
Posto je aditiv preskup, rijesili smo da probamo alternativu, kesa je dopunjena atf-om, i spojena ali nismo imali DiagBox da resetujemo brojač dok nisam osposobio kupljenu Lexiu koja je uspješno odradila posoa i ako je kinez.
Proceduru oko resetovanja cu pisati u drugoj temi o dijagnostici, ako nekom bude zatrebala, jer nije dovoljno samo izbrisati grešku. Idemo dalje!
Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207