antipolution fault

Odgovori
Avatar
peđa007
Početnik
Postovi: 5
Pridružen/a: 13. ožu 2016, 18:12
Lokacija: Ilidža
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

antipolution fault

Post Postao/la peđa007 »

Pozdrav za sve koji čitaju !
Imam Pežo 307 HDI iz 2005 godine. Imam ga već neke 3 sedmice. Povremeno mi se javi greška "antipolution fault ", otprilike kad malo više nagazim gas , ali nije uvijek uslov. Bio sam kod jednog majstora koji mi je na dijagnostici našao dvije greške i to neki pritisak na usisu u turbinu (ili iza turbine ) nisam više siguran , sve mi se pomiješalo, te "visok nivo u rezervoaru aditiva". Na pitanje odkud sve to rekao mi je da je prva vjerovatno odspajanje konektora tog senzora pritiska prilikom skidanja cijevi kod turbine zbog servisa, a drugi je takva situacija u rezervoaru tog famoznog aditiva što se povremeno miješa sa gorivom, i kroz sagorijevanje čisti filter(e) na auspuhu. Onda mi je to poništio. Nisu se javljale neko vrijeme. Drugi opet majstor mi govori da ja na svom autu nemam takav rezervoar sa aditivom (ne znajući da sam bio kod ovog prvog na dijagnostici) te da je kod mene FAP i katalizator sve u jednom sklopu te da bi tu pored cijevčica ispred i iza FAP-a ili šta je već koje idu do senzora diferencijalnog pritiska trebala biti i treća koja dovodi taj aditiv direktno na FAP i tu ga dozira , a nje nema. Inače obadvojica nisu "od juče " u ovom poslu pa sam u dilemi ima li ovaj auto taj sistem doziranja aditiva ili ne , jer očito moram poći od toga da bi znao ako ima vjerovatno je prije nizak nago visok nivo (dijagnostička naprava je Delphi za koju sam opet čuo da zna "zabrljati"), a ako ne da idem na ostale senzore i sve ono oko usisa i auspuha. Auto inače ide kao metak, voli gas , nema problema oko pregrijavanja i sl , starta lako , ne troši ulje , ne čadi i sve je ok. Prijatelji , kakvi ste sa ovim iskustvima da li je neko imao iskustva sa ovim ?
 ! Poruka od: Avicii
Tema premještena na odgovarajuće mjesto.
Avatar
Harun
VIP Član
Postovi: 400
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 16 puta
garage

Re: antipolution fault

Post Postao/la Harun »

Prvo cu ti reci ako ima bilo koji FAP filter bilo onaj dvodijelni ili jednodjelni mora imati rezervoar aditiva, bez njega ne postoje FAP filteri.
A drugo ako je sta vezano za turbinu ili za sam FAP zar ti nije ni jedan majstor pogledao parametre a ne samo greske i vidio tacno do cega je?

Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
Avatar
Struja
VIP Član
Postovi: 1123
Pridružen/a: 03. sij 2016, 01:12
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 508
Vozim: 508 RXH
Motor: 2.0 135kw
Ima zahvala: 16 puta
 pohvaljen: 45 puta
garage

Re: antipolution fault

Post Postao/la Struja »

Kada nemas pouzdanog covjeka odes u ovlasteni platis 25km i dobijes nalaz dijagnostike i sve parametre i dijagnozu,a onda dalje po svom nahodjenju popravljas,kad vidis da majstori tapkaju i traze problem principom mozda je ovo ili ono,to s na kraju skupo zavrsi,a ako vec nisu od jucer trebalo bi da su se posvetili problemu malo detaljnije...
Avatar
Phantom
Site Admin
Postovi: 2613
Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
Lokacija: Teslic
Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 90 puta
Kontakt:
garage

Re: antipolution fault

Post Postao/la Phantom »

Meni je ovlasteni bio najnepouzdaniji :)
Motion & Emotion
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: antipolution fault

Post Postao/la dino »

Greška antipol... može biti od stotinu elemenata, od usisa goriva iz rezervoara, preko sagorijevanja do izduvne grane.
Ni jedan ni drugi majstor ti nisu rekli ništa. Prema ovome što su zaključili, ti njima možeš slobodno reći da se oni ne razumiju u sistem turbine, FAP-a i sistem ubrizgavanja aditiva. Za peugeote je samo mjerodavna i tačna PP2000 i Diagbox dijagnostika.
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
zulleee
Iskusan član
Postovi: 1209
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
Lokacija: Srebrenik
Vozim: Peugeot 407 2.0 HDi
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 4 puta
garage

Re: antipolution fault

Post Postao/la zulleee »

Bio je na forumu Dino Berbic mislim da je iz Sarajeva,popravlja peugeot auta...vidi s njim nekako u kontakt. A imas i teme na forumu koje je on objavio o svojim poslovima.
Avatar
peđa007
Početnik
Postovi: 5
Pridružen/a: 13. ožu 2016, 18:12
Lokacija: Ilidža
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: antipolution fault

Post Postao/la peđa007 »

Hvala svima !
Mislim da ću ipak otići na ovlašteni servis jer izgleda da oni jedino imaju mjerodavnu dijagnostiku . Ne pravi mi to neke probleme ali ipak bolje spriječiti nego liječiti . Hvala još jednom !!
Avatar
Keser79
Početnik
Postovi: 11
Pridružen/a: 15. stu 2017, 20:20
Lokacija: Brcko
Vozim: Peugeot 307 sw
Ima zahvala: 1 put
 pohvaljen: 0
garage

Re: antipolution fault

Post Postao/la Keser79 »

Pozdrav, da ne otvaram novu temu.
Posto nemam u blizini nikoga sa dijagnostikom da mi provjeri da pitam ako je imao neko slican problem da napise da cega bi moglo biti.
Kod mene se pali antipolution greska kad obrtaji odu preko 3000 ali samo kad je motor hladan, znaci kad tek upalim auto i krenem. Greska se ne pali ako je motor zagrijan, tako da ako ga vozim ispod 3000 ob dok se ne zagrije onda se ne pali i moze tada ici preko 3000 ob. bez paljenja greske. Nisam primjetio nikakvu promjenu u radu motora kad se greska upali i tada mogu ici obrtaji preko 3000 znaci ne ide u safe mod, vuce normalno i sve samo sto se znaci upali greska. I jos da napomenem da naredni dan kad upalim auto ne pokazuje gresku. Hvala unaprijed
Avatar
liaar
VIP Član
Postovi: 752
Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Peugeot 308 2018
Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
Ima zahvala: 141 put
 pohvaljen: 128 puta
garage

Re: antipolution fault

Post Postao/la liaar »

Moja ti je preporuka da uopće ne dižeš motor na 3000+ obrtaja dok je hladan. Ne da ti se ne bi greška pojavljivala, nego da ne bi ovdje kasnije tražio pomoć oko generalke motora. Općepoznato pravilo je da se motori ne kolju hladni (tipa ta grublja vožnja), jer hladno ulje nema ni 50% svojstva kakvo treba imat kad se ugrije...
slika
Nothing is true; everything is permitted.
Avatar
micija
VIP Član
Postovi: 714
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
Lokacija: Modriča
Vozim: Peugeot 5008
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 27 puta
Kontakt:
garage

Re: antipolution fault

Post Postao/la micija »

Keser79 je napisao/la:Pozdrav, da ne otvaram novu temu.
Posto nemam u blizini nikoga sa dijagnostikom da mi provjeri da pitam ako je imao neko slican problem da napise da cega bi moglo biti.
Kod mene se pali antipolution greska kad obrtaji odu preko 3000 ali samo kad je motor hladan, znaci kad tek upalim auto i krenem. Greska se ne pali ako je motor zagrijan, tako da ako ga vozim ispod 3000 ob dok se ne zagrije onda se ne pali i moze tada ici preko 3000 ob. bez paljenja greske. Nisam primjetio nikakvu promjenu u radu motora kad se greska upali i tada mogu ici obrtaji preko 3000 znaci ne ide u safe mod, vuce normalno i sve samo sto se znaci upali greska. I jos da napomenem da naredni dan kad upalim auto ne pokazuje gresku. Hvala unaprijed
Ako si kojim slucajem u modrici javis se pa to pogledano. A imamo i sasu u brckom sa diagnostikom, mozda se javi. Pozz
Avatar
Keser79
Početnik
Postovi: 11
Pridružen/a: 15. stu 2017, 20:20
Lokacija: Brcko
Vozim: Peugeot 307 sw
Ima zahvala: 1 put
 pohvaljen: 0
garage

Re: antipolution fault

Post Postao/la Keser79 »

Iiaar, ne vozim uopste grubo, gledam na motor i turbinu kad je hladan, to mi se desilo prvi puta jer sam krenuo da preticem a bio je hladan i upalila se ta greska, a drugi puta sam probao namjerno u leru da vidim zasto i na koliko se obrtaja pali.
"Micija", blizi sam Brckom al moram uzeti slobodan dan na poslu da bih ugovorio dijagnostiku da provjerim sta je problem. Hvala vam u svakom slucaju.
Odgovori

Natrag na “Kvarovi”