Kad crkne EGR ventil
- IgorRadovanovic
- VIP Član
- Postovi: 302
- Pridružen/a: 30. pro 2017, 23:43
- Lokacija: Salzburg
- Vozim: Peugeot 407 136
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 29 puta
-
Kad crkne EGR ventil
Jako tesko da nadjem na forumu teme o ovome, jer samo "EGR" je kratko za pretragu, ali ako je ima, nie frka da "odemo" tamo.
Zanima me, da li je nekom riknuo EGR, znaci elektronski deo i kako to izgleda, mislim, kako se auto ponasa?
Zanima me, da li je nekom riknuo EGR, znaci elektronski deo i kako to izgleda, mislim, kako se auto ponasa?

- 407ftw
- Napredan član
- Postovi: 228
- Pridružen/a: 10. tra 2018, 23:19
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 407
- Motor: 1.6 HDI 81KW
- Ima zahvala: 26 puta
- pohvaljen: 51 put
-
Re: Kad crkne EGR ventil
Ja kad sam otisao kod nas u Auto-IN Timco ovlasteni, meni sve pocupano i poiskljucivano, DPF filter, EGR nisam ni znao to mi oni ljudi rekli kad su mi radili servise jedno 3-4 mjeseca nakon kupovanja nisam imao problema, medjutim pocelo mi se desavati kedi star 100 godina ja ne mogu da ga obidjem dodje do 2500-3000 obrtaja tek se onda upali turbina i krene da vuce, prije toga kao sepet, to se odjednom zna dogoditi, radi sve normalno i samo odjednom nemas snage, prvo sam mislio da me turbina zajebava jer nemam iskustva jer mi je ujedno i prvo auto, ali vozio sam ljudima i turbina mi je ok, na kraju su mi opet ukljucili EGR otcepili i nisam imao problema uopste vise sa tim...to je bar moje iskustvo sa tim, mozda neko iskusniji moze bolje objasniti ali to je kod mene bilo...sad hvala bogu sve normalno funkcionise nemam nikakvih problema.Mozda ce neko reci da lupam al eto 

- IgorRadovanovic
- VIP Član
- Postovi: 302
- Pridružen/a: 30. pro 2017, 23:43
- Lokacija: Salzburg
- Vozim: Peugeot 407 136
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 29 puta
-
Re: Kad crkne EGR ventil
Ne ne, hvala na info-u. Zelim naravno da cujem kako je kod koga bilo. Posto ja nisam siguran sta je kod mene, ali eto slicno kao kod tebe da ne prima gas i da slabo vuce.
Probacu, da zamenim EGR, pa ako nije on, da ga vratim
ali daj BOZE da je on.
Vec sam bio pisao al eto novost...
stuca mi auto i dalje i 4, 5 brzina ne prima lepo gas preko 2500. ali primetih da ujutru kad je hladan, stucanja je mnogo manje, ali posle 5 min je tu.
Naravno, kad iskljucim sam EGR, nema stucanja ali takodje ne vuce kao ranije.
Probacu, da zamenim EGR, pa ako nije on, da ga vratim

Vec sam bio pisao al eto novost...
stuca mi auto i dalje i 4, 5 brzina ne prima lepo gas preko 2500. ali primetih da ujutru kad je hladan, stucanja je mnogo manje, ali posle 5 min je tu.
Naravno, kad iskljucim sam EGR, nema stucanja ali takodje ne vuce kao ranije.

- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: Kad crkne EGR ventil
jesi li gledao MAF ili ti ga protokomjerr?

Nothing is true; everything is permitted.
- saraf74
- Napredan član
- Postovi: 215
- Pridružen/a: 28. vel 2016, 17:54
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: Peugeot 508
- Ima zahvala: 13 puta
- pohvaljen: 10 puta
-
Re: Kad crkne EGR ventil
Jel ti se upalila lampica motora,ja sam prije imao 407-icu i imao sam masu problema a izmedju ostalih i taj koji ti imas.Probaj prvo skinuti crijevo i imas sprej za ciscenje egr-a evo ti upustvo.
A. Čišćenje usisne grane, senzora protoka vazduha i usisnih ventila: Pokrenite motor i sačekajte da se zagreje. Skinite savitljivo crevo usisnog sistema, koje se nalazi između turbopunjača/hladnjaka vazduha (interkulera) i usisne grane. Pustite da motor radi u praznom hodu. Dok je motor topao, prskajte sredstvo u usisnu granu. Nemojte da prskate kroz hladnjak vazduha Prskajte u kratkim intervalima od 1 do 2 sekunde kako bi izbegli nekontrolisano povećanje broja obrtaja i detonatni rad motora. Posle svakog prskanja sačekajte dok se ne uspostavi prvobitan broj obrtaja motora. Tokom prskanja, broj obrtaja može da raste i padai takođe da dođe do povećane buke motora. To se dešava zbog dodatka tečnosti spreja i promene u odnosu vazduh/gorivo. Nemojte da povećavate broj obrtaja! Čak i kada broj obrtaja padne! Nastavite tretman sve dok ne utrošite 200 ml sredstva. Ostavite da motor radi u prazom hodu nekoliko minuta. Zaustavite motor i vratite creva na svoja mesta. Nakon ovog perioda, stiskajte gas 5 do 10 puta. Ne prekoračujte 2500 obrtaja. Ili umesto toga možete voziti auto 5 do 10 km. Pre nego što ugasite motor, ostavite ga da ponovo radi bar 1 minut u praznom hodu.
B. Čišćenje dela usisnog sistema pre turbopunjača i kompresujućeg dela turbopunjača: Postupite na isti način, ali naprskajte u deo pre turbopunjača. Skinite filter za vazduh da biste ovaj deo učinili dostupnim.
C. Preventivno čišćenje EGR ventila: Ukoliko je ventil blizu mesta prskanja spreja, postupite na isti način kao pod A. Ukoliko je ventil udaljen od mesta prskanja, koristite produžnu cevčicu (dostupna kao opcija) da biste primenili sredstvo što bliže ventilu, a onda postupite na isti način kao pod A
Ako ovo ne uspije probaj sa zamjenom senzora on je oko 70-80 km,pozz
A. Čišćenje usisne grane, senzora protoka vazduha i usisnih ventila: Pokrenite motor i sačekajte da se zagreje. Skinite savitljivo crevo usisnog sistema, koje se nalazi između turbopunjača/hladnjaka vazduha (interkulera) i usisne grane. Pustite da motor radi u praznom hodu. Dok je motor topao, prskajte sredstvo u usisnu granu. Nemojte da prskate kroz hladnjak vazduha Prskajte u kratkim intervalima od 1 do 2 sekunde kako bi izbegli nekontrolisano povećanje broja obrtaja i detonatni rad motora. Posle svakog prskanja sačekajte dok se ne uspostavi prvobitan broj obrtaja motora. Tokom prskanja, broj obrtaja može da raste i padai takođe da dođe do povećane buke motora. To se dešava zbog dodatka tečnosti spreja i promene u odnosu vazduh/gorivo. Nemojte da povećavate broj obrtaja! Čak i kada broj obrtaja padne! Nastavite tretman sve dok ne utrošite 200 ml sredstva. Ostavite da motor radi u prazom hodu nekoliko minuta. Zaustavite motor i vratite creva na svoja mesta. Nakon ovog perioda, stiskajte gas 5 do 10 puta. Ne prekoračujte 2500 obrtaja. Ili umesto toga možete voziti auto 5 do 10 km. Pre nego što ugasite motor, ostavite ga da ponovo radi bar 1 minut u praznom hodu.
B. Čišćenje dela usisnog sistema pre turbopunjača i kompresujućeg dela turbopunjača: Postupite na isti način, ali naprskajte u deo pre turbopunjača. Skinite filter za vazduh da biste ovaj deo učinili dostupnim.
C. Preventivno čišćenje EGR ventila: Ukoliko je ventil blizu mesta prskanja spreja, postupite na isti način kao pod A. Ukoliko je ventil udaljen od mesta prskanja, koristite produžnu cevčicu (dostupna kao opcija) da biste primenili sredstvo što bliže ventilu, a onda postupite na isti način kao pod A
Ako ovo ne uspije probaj sa zamjenom senzora on je oko 70-80 km,pozz
- IgorRadovanovic
- VIP Član
- Postovi: 302
- Pridružen/a: 30. pro 2017, 23:43
- Lokacija: Salzburg
- Vozim: Peugeot 407 136
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 29 puta
-
Re: Kad crkne EGR ventil
Pa nisam...zato sto mi dijagnostika javila problem sa EGRom i drugar koji mi pomaze posumnjao na EGRliaar je napisao/la:jesi li gledao MAF ili ti ga protokomjerr?
Ovo javio p2000:
-Permanent Fault EGR valve cct, valve position too distant in relation to the reference value.
-Intermittent fault, turbo pressure regulation turbo pressure measured too low
Da l moze da bude do MAF-a a da kad iskljucim EGR ne stuca?
Kako mislis da testiram MAF, sta da mu radim?
------------
@Saraf - upalio mi i gore su greske. Skinuo sam bio EGR i cistio ali zapravo UOPSTE nije bio prljav tj pun.

- saraf74
- Napredan član
- Postovi: 215
- Pridružen/a: 28. vel 2016, 17:54
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: Peugeot 508
- Ima zahvala: 13 puta
- pohvaljen: 10 puta
-
Re: Kad crkne EGR ventil
onda je mozda senzortu imas dva senzora-senzor protoka zraka i senzor temperature malo cudno ali barem su meni tako majstori objasnjavali,uglavnom probaj prvo sve opcije,takodje vidi jeli crijevo kompletnom duzinom dobro pricvrsceno da nije ona selna sto ga cuva naspojevima popustila,pozdrav
- IgorRadovanovic
- VIP Član
- Postovi: 302
- Pridružen/a: 30. pro 2017, 23:43
- Lokacija: Salzburg
- Vozim: Peugeot 407 136
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 29 puta
-
Re: Kad crkne EGR ventil
Zamenio novim EGR om marke DELPHI. I sad problem je i dalje tu ali druga greska.
P1461 EGR valve Learning. Probao sam ucitavanje i pise uspesno ali nakon voznje se vrati. Ne pali mi gresku(engine light) ali ne ide kako treba.
Ne mogu da nadjem nista konkretno za ucitavanje novog EGR..tj nesto drugacije....
P1461 EGR valve Learning. Probao sam ucitavanje i pise uspesno ali nakon voznje se vrati. Ne pali mi gresku(engine light) ali ne ide kako treba.
Ne mogu da nadjem nista konkretno za ucitavanje novog EGR..tj nesto drugacije....

-
- VIP Član
- Postovi: 863
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 31 put
- pohvaljen: 139 puta
-
Re: Kad crkne EGR ventil
Bolje da si ga isključio softverski nego što si kupio novi, bar bi znao da više nije do njega.
- IgorRadovanovic
- VIP Član
- Postovi: 302
- Pridružen/a: 30. pro 2017, 23:43
- Lokacija: Salzburg
- Vozim: Peugeot 407 136
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 29 puta
-
Re: Kad crkne EGR ventil
Vise volim da je po P.E.S.-u a i ovde kad budem prodavao auto, treba objasniti da nesto nije fabricki... i moze biti zezanja oko tehicnkog. jbg

- IgorRadovanovic
- VIP Član
- Postovi: 302
- Pridružen/a: 30. pro 2017, 23:43
- Lokacija: Salzburg
- Vozim: Peugeot 407 136
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 29 puta
-
Re: Kad crkne EGR ventil
Nasao sam opciju u diagboxu - nesto kao "zamena dela" i onda on ucita kao novi deo. Takodje "ucenje" tog dela, medjutim za EGR i dalje nije kako treba. Da li neko zna, ne mogu NIGDE DA NADJEM, da li se radi kad je motor hladan ili vruc ili postoji neka fora druga?

- spenser
- Početnik
- Postovi: 31
- Pridružen/a: 11. tra 2017, 07:41
- Lokacija: Zenica
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Ima zahvala: 14 puta
- pohvaljen: 5 puta
-
Re: Kad crkne EGR ventil
Moram da se ukljucim jer imam isti problem, kod mene je problem sa trzanjem auta dok je hladan u dijelu od 1500 do 1800 obrtaja stuca jako ruzno, kad se auto ugrije nemam nikakvih problema ide ko blesav sve bude OK. Skinuo sam konektor sa EGR ventila dok ne odem kod druga u garazu da ga skinemo i ocistimo, vidim da mi auto ne vuce kao ranije i kao da je potrosnjaveca kad je gradska voznja u pitanju ide i do 9 litara, a na otvorenom je vecinom oko 5 litara. Prijatelj savjetuje da pogledamo i sva crijeva i cijevcice, od vakuuma pa nadalje zna biti zeze i sa njima koliko sam i
ja procitao na slicnim temama ovdje na forumu...
ja procitao na slicnim temama ovdje na forumu...
- IgorRadovanovic
- VIP Član
- Postovi: 302
- Pridružen/a: 30. pro 2017, 23:43
- Lokacija: Salzburg
- Vozim: Peugeot 407 136
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 29 puta
-
Re: Kad crkne EGR ventil
Kod mene trza sve vreme. Ja kupio nov EGR, postavio i juce u diagboxu rekao ECU da je NOV egr on ga kao ucitao i onda sam odradio "UCENJE" ali kad sam provozao i dalje stuca ko lud 

