
Kit za reparaciju kočionih kliješta
- casper
- Početnik
- Postovi: 36
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:41
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: Peugeot 307 sw
- Ima zahvala: 10 puta
- pohvaljen: 3 puta
-
Kit za reparaciju kočionih kliješta
Pozz drugovi imam problem sa zadnjim lijevim kocionim klijestima, ne odradjuju posao kako treba pa bih uradio reparaciju kocionih klijesta i interesuje me ima li kod nas ovaj set gumica u autodijelovima za peugeot 307, koji je precnik klipa i dolazi li i mast u setu ili da narucim sa ebaya. Ako neko ima neki Diy sa slikama i ako je vec radio da me uputi smijem li se upustit u samostalnu reparaciju, jer sit sam i svakakvih majstora i polovicnih poslova gledajuci po youtubeu i ne izgleda bas komplikovano 

- casper
- Početnik
- Postovi: 36
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:41
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: Peugeot 307 sw
- Ima zahvala: 10 puta
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Kit za reparaciju kočionih kliješta
Da javim iskustva, sam set gumica u motorexu kosta 22km,dok je sa zamjenskim klipom 39 km, set za vracanje cilindra 35km sve islo po planu dok nije trebalo vratiti seger prsten koji osigurava mehanizam rucne kocnice koji gura klip, tad nastaju problemi, nekako sam ga izvukao sa ravnim klijestima, ali sad ga nikako ne mogu vratiti u zlijeb, sutra trazim klijesta pod uglom od 90°ili cu ova modifikovati jebeni prsten mi je uzeo pet sati vremena i nista ne zavrsih.
##EDIT##
Materijal koristen za reparaciju:Set za vracanje klipa kocionog cilindra 35km
Set gumica bez klipa 22km,mast za kocnice 6km,sprej za odmascivanje kocnica 6km,Valeo brake fluid (DOT4) 1 litar 12km, Zadnje kocione plocice Brembo 35km
Reparacija je bila prijeko potrebna, klip se uopce nije pomijerao, vanjska guma je bila poderana i klip blokiran

Najveci problem je bio sa vracanjem seger prstena za koji su potrebna specijalna klijesta jer se prsten nalazi duboko pa sam morao malo modifikovati ono sto sam vec imao

Prilikom vracanja prstena vazno je napomenuti da je celjust najbolje ucvrstiti u stegu i ne stezati saraf koji drzi mehanizam rucne kocnice jer time se malo ukrivi sam mehanizam i onda se ima problema sa ubacivanjem prstena

Vazna napomena za podmazivanje gumica sam koristio textar kocionu mast koja je nekih 6km(nikako ne koristiti obicnu ili grafitnu mast)

Za ovu operaciju sam koristio ovaj video gdje je detaljno sve objasnjeno
[youtube][/youtube]
##EDIT##
Materijal koristen za reparaciju:Set za vracanje klipa kocionog cilindra 35km
Set gumica bez klipa 22km,mast za kocnice 6km,sprej za odmascivanje kocnica 6km,Valeo brake fluid (DOT4) 1 litar 12km, Zadnje kocione plocice Brembo 35km
Reparacija je bila prijeko potrebna, klip se uopce nije pomijerao, vanjska guma je bila poderana i klip blokiran

Najveci problem je bio sa vracanjem seger prstena za koji su potrebna specijalna klijesta jer se prsten nalazi duboko pa sam morao malo modifikovati ono sto sam vec imao

Prilikom vracanja prstena vazno je napomenuti da je celjust najbolje ucvrstiti u stegu i ne stezati saraf koji drzi mehanizam rucne kocnice jer time se malo ukrivi sam mehanizam i onda se ima problema sa ubacivanjem prstena

Vazna napomena za podmazivanje gumica sam koristio textar kocionu mast koja je nekih 6km(nikako ne koristiti obicnu ili grafitnu mast)

Za ovu operaciju sam koristio ovaj video gdje je detaljno sve objasnjeno
[youtube][/youtube]