Prednji branik:
Ispod haube ima 5 torx sarafa.. T40:

Ispred prednjeg tocka dodje jedan torx, cini mi se T30:

Ispod auta, sa donje strane branika dodju po 3xT30 sa svake strane i 2 na sredini branika:

Kad se odvojio i donji dio branika, potrebno je malo odvojiti unutrasnji blatorban da bi se moglo prici do unutrasnjih sarafa. Skine se par plasticnih kopci i blatobran se lako odvoji, a moze se i lagano skinuti citav predji dio blatobrana, jer je na 407 unutrasnji blatobran iz 2 dijela.
Nakon toga, potrebno je sa unutrasnje strane blatobrana odviti 3 obicna sarafa desetke (m6). Oni otprilike dodju ovdje, samo sa unutrasnje strane:

Nije jos gotovo... nono
E onda kao na C5, potrebno je sa unutrasnje strane blatobrana okrenuti plasticne kopce pod 90 stepeni, da bi se branik konacno skinuo. Za sta kopce sluze? Pa one udju u blatobran u ovom dijelu (kao na slici), okrenu se pod 90 stepeni i drze branik cvrsto uz blatobran, da nema zijevanja:

Znaci, ovu bijelu plastiku (sa slike iznad) potrebno je zaokrenuti da bi ona izasla iz branika. Ja za to imam komad zice od 3mm, duzine jedno pola metra, koju ubacim u ovu bijelu plastiku i okrenem je. Rukom je pa skoro nemoguce prici, pogotovu kod C5. Vjerovatno postoji za to neki specijalni alat, al moze se i ovako.
Zadnji branik:
U unutrasnjem blatobranu, sa gornje strane dodje jedan torx T30 i iza samog tocka jos jedan:

Sa donje strane branika ima nekolika torxa i jedan saraf desetka na sredini branika. To nisam slikao, ali lako je uocljivo. Zatim je potrebno skinuti stop svjetla (dvije desetke matice), jer se ispod njih nalazi jos po jedna matica:

Onda treba iz gepeka (bocno) odviti jos po dvije desetke:

One dodju negdje otprilike ovdje, samo sa unutrasnje strane:

To bi bilo to otprilike. Nisam sve bas detaljno slikao, al moze se sve lako skontati.