Problemi sa volanom u 407 ce ! (Problem rijesen )
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Problemi sa volanom u 407 ce ! (Problem rijesen )
Cini mi se da su meni za 307 kostale oko 29km, eto da cisto orjentaciono znas.
Sent from my LG G2 using Tapatalk
Sent from my LG G2 using Tapatalk
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Problemi sa volanom u 407 ce ! (Problem rijesen )
Nema na cemuboki_bl11 je napisao/la:@kula - Hvala na brzom odgovoru, čim se vratim sa puta - provjeriću šolje. Znate li okvirno koliko koštaju te šolje? Hvala još jednom. Pozdrav
u ovlastenom kosta oko 70-ak maraka , raspitaj se za zamjenski dio u nekim boljim auto dijelovima. Ako vec nisi isao otidji u autoservis Brkić pa da ti oni to pregledaju. Bez pregleda ne kupuj nista

- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Problemi sa volanom u 407 ce ! (Problem rijesen )
407 ima tu famoznu boljku sa servo upravljačem, znam za slucaj novog kupljenog kod nas koji se dan danas vozi sa tim famoznim struganjem, covjek je promijenio sve sto se moze promijeniti jos dok je u garanciji bio, i nakon toga odustao i vozio tako godinama. Probaj nesto od ovoga sto kazu kolege, ali bojim se da je sve uzalud.
poslato s Jadrana
poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- boki_bl11
- Početnik
- Postovi: 12
- Pridružen/a: 29. lip 2016, 19:25
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: Peuget 407 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Problemi sa volanom u 407 ce ! (Problem rijesen )
Ljudi stvarno vam hvala svima, carevi ste.
Prvo ću pregledati, pa ćemo vidjeti šta kažu u servisu.

Prvo ću pregledati, pa ćemo vidjeti šta kažu u servisu.

- boki_bl11
- Početnik
- Postovi: 12
- Pridružen/a: 29. lip 2016, 19:25
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: Peuget 407 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Problemi sa volanom u 407 ce ! (Problem rijesen )
Društvo, evo mene opet. Bio u servisu - zglobovi, kugle, ležajevi, opruge i šolje amortizera - sve uredno. I da stvar bude još zanimljivija - kada sam auto vozio na pregled vani je padala kiša, okretanje volana tada nije proizvodilo nikakve zvukove. Evo danas i juče, čim se sve osušilo - opet se čuje. U servisu su mi rekli da je ovo što su pregledali sve uredno, i da ne mogu ništa sada reći dok ne čuju kakav je zvuk u pitanju i odakle dolazi, jer može biti milion stvari. Pa ću zvati da opet zakažem pregled, valjda neće opet pasti kiša taj dan.
Da li je slična situacija i kod vas koji ste imali ovaj problem, tj. čim se pokvase dijelovi ništa se ne čuje?

Da li je slična situacija i kod vas koji ste imali ovaj problem, tj. čim se pokvase dijelovi ništa se ne čuje?
- boki_bl11
- Početnik
- Postovi: 12
- Pridružen/a: 29. lip 2016, 19:25
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: Peuget 407 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Problemi sa volanom u 407 ce ! (Problem rijesen )
Mali update - riješio sam problem. Ležajevi, kugle, zglobovi - sve uredno, nema lufta, ali kako reče majstor jedna kugla je "zasušila" i nije htio da je zamjeni pošto nema lufta, pa je samo podmazao i više se ne čuje ništa. Hvala svima na pomoći, pozz :)
- Stalle
- Početnik
- Postovi: 7
- Pridružen/a: 04. ruj 2016, 17:03
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 407
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Problemi sa volanom u 407 ce ! (Problem rijesen )
Ovako, cesta pojava. Imao i sam. Desno odlicno, lijevo - odupire se (kao da unutra neko mota u kontra smjeru :) ), struze. Prvi majstor veli nesto ispod zapinje, digne, nesto sto je visilo prcvrsti, isto. Poslije na tehnickom poligonu- pretrazili, ne mogu otkriti. Ni sta ni otkuda.
Odem malo boljem majstoru, vozio kratko i "driftao", veli odmah- do serva, mada moze biti i do letve, crijeva. Veli tesko je reci tacno sta je, a da mijenja napamet nema smisla, nego da vozim dalje dok nesto ne rikne, pa da dodjem. Veli, krenulo je, kvar je, vremenom ce samo vise i vise
Pogledao stanje ulja u servu, pjeni, ali na nivou.
Mene to kopkalo, jer, aj znaj kad ce trebati puni desni i ciju glavu u torbi nosim.
Krenem pretrazivati forume, na njemackom nadjem da je servo najvjerovatnije povukao zrak, a karakteristicno za to je da se ulje pjeni i da postepeno i preliva (izlazi na rupu na cepu). To sto izgleda kao da ga ima dovoljno je bas taj zrak unutra koji ga potiska vani. U praksi servo pumpa preko ulja stvara pritisak na letvu i pomaze pri upravljanju. Tamo gdje se skupio zrak- nema funkcionalnosti.
SAVJET je bio: HLADAN auto startovati, motati PUN lijevi pa PUN desni, pa vratiti na sredinu! (uglavnom jednu pa drugu stranu, pa vratiti, redosled cini mi se nije toliko bitan). Na taj nacin se istjera vazduh vani iz sistema. Auto ostaviti ukljucen, otvoriti haubu, provjeriti nivo servo ulja. Kod mene se tada prvi put pokazao dobar nedostatak u kolicini ulja. Tada dopunim- pun pogotak!
Poslije sam, nakon mjesec-dva odvezao reda radi da izvadi komplet ulje i uspe novo. Nece skoditi, kontah. Savjet: paziti na normu ulja (najbolje original), nikako kakvo bilo, klasicno servo ulje. Od tada 4-5 godina ni najmanji problem na servu, tek poneki put pogledam, dospem.
Odem malo boljem majstoru, vozio kratko i "driftao", veli odmah- do serva, mada moze biti i do letve, crijeva. Veli tesko je reci tacno sta je, a da mijenja napamet nema smisla, nego da vozim dalje dok nesto ne rikne, pa da dodjem. Veli, krenulo je, kvar je, vremenom ce samo vise i vise

Pogledao stanje ulja u servu, pjeni, ali na nivou.
Mene to kopkalo, jer, aj znaj kad ce trebati puni desni i ciju glavu u torbi nosim.
Krenem pretrazivati forume, na njemackom nadjem da je servo najvjerovatnije povukao zrak, a karakteristicno za to je da se ulje pjeni i da postepeno i preliva (izlazi na rupu na cepu). To sto izgleda kao da ga ima dovoljno je bas taj zrak unutra koji ga potiska vani. U praksi servo pumpa preko ulja stvara pritisak na letvu i pomaze pri upravljanju. Tamo gdje se skupio zrak- nema funkcionalnosti.
SAVJET je bio: HLADAN auto startovati, motati PUN lijevi pa PUN desni, pa vratiti na sredinu! (uglavnom jednu pa drugu stranu, pa vratiti, redosled cini mi se nije toliko bitan). Na taj nacin se istjera vazduh vani iz sistema. Auto ostaviti ukljucen, otvoriti haubu, provjeriti nivo servo ulja. Kod mene se tada prvi put pokazao dobar nedostatak u kolicini ulja. Tada dopunim- pun pogotak!
Poslije sam, nakon mjesec-dva odvezao reda radi da izvadi komplet ulje i uspe novo. Nece skoditi, kontah. Savjet: paziti na normu ulja (najbolje original), nikako kakvo bilo, klasicno servo ulje. Od tada 4-5 godina ni najmanji problem na servu, tek poneki put pogledam, dospem.
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Problemi sa volanom u 407 ce ! (Problem rijesen )
Bravo @Stale! Zbog ovoga forum ima svoju svrhu!
poslato s Jadrana
poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- GazdaPaja
- Iskusan član
- Postovi: 435
- Pridružen/a: 17. tra 2016, 01:26
- Lokacija: Banja luka
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Problemi sa volanom u 407 ce ! (Problem rijesen )
Pozdrav. Da li mi moze neko reci ili sliku poslati koje je to crijevo sto stavljaju nepovratni ventil. Upitanju je servo pumpa. Ulje sam mjenjao i sve je bilo dobro par dana. Poslije se vratilo sve na staro. Tesko se mota, zapinje i tesko je motati u lijevu stranu ( kao da nema servo). Hvala
Poslato sa JNY-LX1 pomoću Tapatoka
Poslato sa JNY-LX1 pomoću Tapatoka
- Ognjen20
- Početnik
- Postovi: 3
- Pridružen/a: 14. lip 2021, 22:26
- Lokacija: Gradiska
- Vozim: 407
- Motor: 2.0 hdi 100 kw dizel 2005 gp
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 5 puta
-
Re: Problemi sa volanom u 407 ce ! (Problem rijesen )
Pozdrav ljudi novi sam na forumu!
Kupio sam uvezenu 407 2.0 hdi 100 kw i nakon par dana mi poceo servo da se gasi u toku voznje kad trebam da skrenem i otisao kod majstora i kod osiguraca ispod haube uslo vode i to je zezalo jer ni se ponekad iskljuci servo pa tako da ne mora da znaci da ode servo pumpa.Nadam se da ce nekome pomoci!
Kupio sam uvezenu 407 2.0 hdi 100 kw i nakon par dana mi poceo servo da se gasi u toku voznje kad trebam da skrenem i otisao kod majstora i kod osiguraca ispod haube uslo vode i to je zezalo jer ni se ponekad iskljuci servo pa tako da ne mora da znaci da ode servo pumpa.Nadam se da ce nekome pomoci!