Problem oko DP filtera ili mozda ne ?
- keš
- Početnik
- Postovi: 13
- Pridružen/a: 27. ruj 2021, 16:08
- Lokacija: Backa Palanka
- Vozim: 308 (T7; 2007–2013)
- Motor: 1.6 hdi 68kw
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 7 puta
-
Problem oko DP filtera ili mozda ne ?
Na displeju iskace tekstualno upozorenje da je DP filten prepunjen, na kratko to izadje i nestane, ne pale se nikakve lampice, auto ide odlicno, prima gas dobro, mogu da ga sabijem u bilo koje obrtaje, ne dimi, nema nikakvih losih zvukova pri bilo kojem broju obrataja....Prikacen na dijagnostiku ocitava sledece vrednosti u vezi DPfiltera=
Stanje regeneracije neaktivan
Pedjena udaljenost od zadnje regeneracije 316km
Mogucnost izvrsenja regeneracije kratkorocno ooo
Mmogucnost izvrsenja regeneracije dugorocno 055
Kolicina preostalog aditiva u spremniku 1005ml
Postotak pepela u precistacu cestica 002 posto
Masa aditiva natalozenog u FAP 002 gr
Masa cadji u precistacu cestica 03.059 g po litru
Preostala udaljenost pre zamene precistaca cestica 180000
Pritisak na ulazu/izlazu 000 ml bar
Temperatura vazduha na meracu protoka 62c
Temperatura vazduha u usisnoj grani 56c
Diferencijalni pritisak dpf 257 milibar
rpm 2200
Protok plinova kroz precistac 116 l/s
Razlika diferencijalnog pritiska u precistacu cestica minus 0080
Da dodam da je u pitanju Pezo 308 1.6hdi 2012g
Stanje regeneracije neaktivan
Pedjena udaljenost od zadnje regeneracije 316km
Mogucnost izvrsenja regeneracije kratkorocno ooo
Mmogucnost izvrsenja regeneracije dugorocno 055
Kolicina preostalog aditiva u spremniku 1005ml
Postotak pepela u precistacu cestica 002 posto
Masa aditiva natalozenog u FAP 002 gr
Masa cadji u precistacu cestica 03.059 g po litru
Preostala udaljenost pre zamene precistaca cestica 180000
Pritisak na ulazu/izlazu 000 ml bar
Temperatura vazduha na meracu protoka 62c
Temperatura vazduha u usisnoj grani 56c
Diferencijalni pritisak dpf 257 milibar
rpm 2200
Protok plinova kroz precistac 116 l/s
Razlika diferencijalnog pritiska u precistacu cestica minus 0080
Da dodam da je u pitanju Pezo 308 1.6hdi 2012g
- keš
- Početnik
- Postovi: 13
- Pridružen/a: 27. ruj 2021, 16:08
- Lokacija: Backa Palanka
- Vozim: 308 (T7; 2007–2013)
- Motor: 1.6 hdi 68kw
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 7 puta
-
Re: Problem oko DP filtera ili mozda ne ?
Reseno, nadam se!
Vec mesec dana nisam izasao iz grada niti vozio iznat 2000rpm, sve kratke relacije od 3do 5km. Odem sinoc na voznju van grada, proteram ga zesce nekih 40km u jednom pravcu i isto toliko nazad bez da saltam prerano, palilo se upozorenje dva tri puta u pocetku i onda kraj, nista ne opominje. Pre nego sam krenuo nazad ponistim gresku i po gasu 40km, nista ne pokazuje, isturiram ga u mestu na visoke obrtaje, nista ne pokazuje. Nakacim dijagnostiku, nema gresaka, odradim tesiranje motora u radu u mestu, sve ok, test EGR u radu, sve ok, test turba u radu, sve ok, sve sto mi je dijagnostika ponudila da moze da se uradi u radu motora i u mirovanju motora sam odradio, nema gresaka sve ok.
Zakljucak, treba ga voziti ponekad kako treba, penzionerska voznja ga ugusi, ubija mu volju da zivi. A znao sam da ga svremena na vreme treba dobro proterati, lepo mi govore ali ne slusam.
Vec mesec dana nisam izasao iz grada niti vozio iznat 2000rpm, sve kratke relacije od 3do 5km. Odem sinoc na voznju van grada, proteram ga zesce nekih 40km u jednom pravcu i isto toliko nazad bez da saltam prerano, palilo se upozorenje dva tri puta u pocetku i onda kraj, nista ne opominje. Pre nego sam krenuo nazad ponistim gresku i po gasu 40km, nista ne pokazuje, isturiram ga u mestu na visoke obrtaje, nista ne pokazuje. Nakacim dijagnostiku, nema gresaka, odradim tesiranje motora u radu u mestu, sve ok, test EGR u radu, sve ok, test turba u radu, sve ok, sve sto mi je dijagnostika ponudila da moze da se uradi u radu motora i u mirovanju motora sam odradio, nema gresaka sve ok.
Zakljucak, treba ga voziti ponekad kako treba, penzionerska voznja ga ugusi, ubija mu volju da zivi. A znao sam da ga svremena na vreme treba dobro proterati, lepo mi govore ali ne slusam.
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 998
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-
Re: Problem oko DP filtera ili mozda ne ?
Sva auta, i prijašnja a pogotovo današnja sa svim filterima i ventilima, vole više obrtaje.Motoru je zlo ako se tuši, mali obrtaji a visoki stepeni prenosa.Pogrešno vozači rade tako da isprebacuju od 1 do 5 i voze 60 - 80km/h.Taj način vožnje "ubi" motore.
Motori puno više vole visoke obrtaje. Ne brinite neće im ništa biti to što voziš u trećoj na 3 hiljade obrtaja, nego da ga šaltaš u višu na manje obrtaja, samo da se ne bi čuo motor preglasno.
Motori puno više vole visoke obrtaje. Ne brinite neće im ništa biti to što voziš u trećoj na 3 hiljade obrtaja, nego da ga šaltaš u višu na manje obrtaja, samo da se ne bi čuo motor preglasno.
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Problem oko DP filtera ili mozda ne ?
Ja vozim automatika i motor i mjenjač sami rade šta žele. Nije toliko problem u niskim obrtajima koliko nemogućnost da na kratkim relacijama dostigne potrebnu temperaturu da bi započeo proces regeneracije. Voziti dizela u normalnom radu preko 2000 obrtaja meni stvarno nema smisla, a na starijim Euro 5 motorima kao kod kolege [mention]keš[/mention] kad izbacu tu grešku potrebno je na otvorenom odvoziti barem 10ak minuta sa obrtajima iznad 3000, ja sam na 4k držao u trećoj tih 10ak minuta, posle toga se ne javlja dugo ta greška.
Kao što rekoh, smatram da nije problem u obrtajima nego u gradskoj vožnji i kratkim relacijama.
Kao što rekoh, smatram da nije problem u obrtajima nego u gradskoj vožnji i kratkim relacijama.