Bučniji rad motora
- Leonche
- Napredan član
- Postovi: 253
- Pridružen/a: 27. stu 2016, 10:31
- Lokacija: Split - Žepče
- Vozim: Peugeot 508 SW 1.6 e-hdi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
- Kontakt:
-
Bučniji rad motora
Primjećujem zadnja dva tri dana bučniji rad motora. Nedavno sam uklanjao FAP i chipirao ga. Radio je normalno al zadnja dva dana je bučan. I kad ga tek upalim, i u leru a tako i u vožnji. Npr pri dodavanju gasa na leru od nekih 1000 obrtaja pa do 2000 auto ima neki tup zvuk kao stari diesel motor. FAP i chip sam radio u poznatom servisu. Spojili smo ga na dijagnostiku i ne pokazuje nikakve greške. Posumnjao sam na dizne al uredne su. Šta bi moglo biti po vama? U ponedjeljak ću u ovlašteni pa će oni kopat po njemu al možda uspijem skupit koju informaciju prije nego odem...
Peugeot 508, 1.6 e-hdi
Peugeot 508, 1.6 e-hdi
- Ovi su korisnici zahvalili autoru Leonche za post:
- DarkoDanilovic
- Vernes
- Početnik
- Postovi: 5
- Pridružen/a: 17. ožu 2017, 10:52
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 407
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Bučniji rad motora
Kod mene isti problem na 407 2.0 HDI. Doduše ja sam nedavno čistio FAP filter, mijenjao EGR ventil, klapnu zraka. Motor trese i gubi snagu. Također, prilikom promjene brzine nakon puštanja kvačila, osjetim kao da ga nešto priguši.
To gušenje je bilo prvo što sam primjetio i posjetio Dedović gdje su mi rekli da je klapna zraka u pitanju, koju sam zamijenio.
Nakon toga sam ostao u defektu na autoputu, auto je jednostavno počeo da trza i puhće. Prevezao sam ga BiHAMK-om do Dedovića gdje su ustanovili da je FAP filter začepljen.
Očistili FAP filter, vozio nekoliko dana, ponovo isti problem, počne da trza, puhće (ne znam kako drgačije da opišem :) ) sam dodaje gas.
Ponovo ga odšlepam u Dedović, ispostavi se EGR Ventil. I to zamijenim i neki turbo ventil.
Evo sad vozim tek nekih 5-6 dana, motor je pravo bučan, povremeno trza, gubi snagu i osjetim ono gušenje prilikom promjene brzine i dodavanja gasa.
U servisu rekoše da vozim još nekoliko dana pa da dođem ponovo da pogledaju.
Vjerovatno ću naredne sedmice otići. Pišem ovdje šta bude.
To gušenje je bilo prvo što sam primjetio i posjetio Dedović gdje su mi rekli da je klapna zraka u pitanju, koju sam zamijenio.
Nakon toga sam ostao u defektu na autoputu, auto je jednostavno počeo da trza i puhće. Prevezao sam ga BiHAMK-om do Dedovića gdje su ustanovili da je FAP filter začepljen.
Očistili FAP filter, vozio nekoliko dana, ponovo isti problem, počne da trza, puhće (ne znam kako drgačije da opišem :) ) sam dodaje gas.
Ponovo ga odšlepam u Dedović, ispostavi se EGR Ventil. I to zamijenim i neki turbo ventil.
Evo sad vozim tek nekih 5-6 dana, motor je pravo bučan, povremeno trza, gubi snagu i osjetim ono gušenje prilikom promjene brzine i dodavanja gasa.
U servisu rekoše da vozim još nekoliko dana pa da dođem ponovo da pogledaju.
Vjerovatno ću naredne sedmice otići. Pišem ovdje šta bude.
- tigar1982
- VIP Član
- Postovi: 363
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:45
- Lokacija: BiH Živinice
- Vozim: peuget 307 sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
-
Re: Bučniji rad motora
i na kraju ce se ispostaviti da si sve ovo sto si naveo uzalud radioVernes je napisao/la:Kod mene isti problem na 407 2.0 HDI. Doduše ja sam nedavno čistio FAP filter, mijenjao EGR ventil, klapnu zraka. Motor trese i gubi snagu. Također, prilikom promjene brzine nakon puštanja kvačila, osjetim kao da ga nešto priguši.
To gušenje je bilo prvo što sam primjetio i posjetio Dedović gdje su mi rekli da je klapna zraka u pitanju, koju sam zamijenio.
Nakon toga sam ostao u defektu na autoputu, auto je jednostavno počeo da trza i puhće. Prevezao sam ga BiHAMK-om do Dedovića gdje su ustanovili da je FAP filter začepljen.
Očistili FAP filter, vozio nekoliko dana, ponovo isti problem, počne da trza, puhće (ne znam kako drgačije da opišem :) ) sam dodaje gas.
Ponovo ga odšlepam u Dedović, ispostavi se EGR Ventil. I to zamijenim i neki turbo ventil.
Evo sad vozim tek nekih 5-6 dana, motor je pravo bučan, povremeno trza, gubi snagu i osjetim ono gušenje prilikom promjene brzine i dodavanja gasa.
U servisu rekoše da vozim još nekoliko dana pa da dođem ponovo da pogledaju.
Vjerovatno ću naredne sedmice otići. Pišem ovdje šta bude.
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Bučniji rad motora
Naši "majstori"...tigar1982 je napisao/la: i na kraju ce se ispostaviti da si sve ovo sto si naveo uzalud radio

- Vernes
- Početnik
- Postovi: 5
- Pridružen/a: 17. ožu 2017, 10:52
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 407
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Bučniji rad motora
Update situacije.
U četvrtak prošle sedmice odem u servis čisto radi preventive. Nakon pregleda ustanovljeno da je sve OK i nema razlgoa za brigu.
U subotu izađem na autoput, nabijem brzinu na 90 km/h odmah auto poče trza i puhće. Ugasim auto, i ponovo upali, ništa, lagano vozio nazad do servisa.
U servisu na dijagnsotiku, ništa ne pokazuje. Rekoše mi slobodno vozi, sigurno ti je počeo raditi regeneraciju FAP-a pa počeo da trese zbog toga, slobodno vozi, nemaš razloga za brigu.
Onda se vratim kući i nisam vozio auto do jutros (ponedjeljak) na posao. od Hrasnog do željezničke stanice, taman parkiram, ponovo isti problem.
Tako da više nisam pametan.
U četvrtak prošle sedmice odem u servis čisto radi preventive. Nakon pregleda ustanovljeno da je sve OK i nema razlgoa za brigu.
U subotu izađem na autoput, nabijem brzinu na 90 km/h odmah auto poče trza i puhće. Ugasim auto, i ponovo upali, ništa, lagano vozio nazad do servisa.
U servisu na dijagnsotiku, ništa ne pokazuje. Rekoše mi slobodno vozi, sigurno ti je počeo raditi regeneraciju FAP-a pa počeo da trese zbog toga, slobodno vozi, nemaš razloga za brigu.
Onda se vratim kući i nisam vozio auto do jutros (ponedjeljak) na posao. od Hrasnog do željezničke stanice, taman parkiram, ponovo isti problem.
Tako da više nisam pametan.
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: Bučniji rad motora
Taj servis slobodno zaobiđi i ne idi više.
Otiđi u neki "normalniji" servis, gdje to majstoru nije ok da mu se stalno vraćaš zbog toga a on ti stalno govori da je OK, neka spoji dijagnostiku u vožnji i sjede sa tobom, ili sam i nek prati parametre u vožnji.
Otiđi u neki "normalniji" servis, gdje to majstoru nije ok da mu se stalno vraćaš zbog toga a on ti stalno govori da je OK, neka spoji dijagnostiku u vožnji i sjede sa tobom, ili sam i nek prati parametre u vožnji.

Nothing is true; everything is permitted.
- DmrPhilip
- Aktivan član
- Postovi: 135
- Pridružen/a: 22. sij 2016, 07:38
- Lokacija: Ljubljana
- Vozim: 407
- Vozim: SW
- Motor: 2.0 HDI 100KW
- Ima zahvala: 72 puta
- pohvaljen: 56 puta
-
Re: Bučniji rad motora
Pozdrav
Nadovezao bih se na temu jer i ja imam slican problem.
Naime, kada upalim auto ,
auto bučno radi u leru obrtaji na 1300...
Znaci kada krenem isto tako osjete se trzaji ne vazno u kojoj brzini i to traje tako nekih par minuta.
Zatim kada se valjda ugrije jednostavno se osjeti kako "odčepi" i auto radi perfektno nakon toga, miran rad motora bas kako bi i trebao biti. To se desava svaki put kada upalim ako je motor hladan.
Na servisu sam razlozio ovaj "problem" medjutim nisu nasli nikakvu gresku i kazu da je OK
Btw. kod njih sam radio veliki i mali servis i kazu da je auto u perfektnoj kondiciji...inace pooblašteni Pug servis.
Radi se o 407 2.0 hdi sw.
Nadovezao bih se na temu jer i ja imam slican problem.
Naime, kada upalim auto ,
auto bučno radi u leru obrtaji na 1300...
Znaci kada krenem isto tako osjete se trzaji ne vazno u kojoj brzini i to traje tako nekih par minuta.
Zatim kada se valjda ugrije jednostavno se osjeti kako "odčepi" i auto radi perfektno nakon toga, miran rad motora bas kako bi i trebao biti. To se desava svaki put kada upalim ako je motor hladan.
Na servisu sam razlozio ovaj "problem" medjutim nisu nasli nikakvu gresku i kazu da je OK
Btw. kod njih sam radio veliki i mali servis i kazu da je auto u perfektnoj kondiciji...inace pooblašteni Pug servis.
Radi se o 407 2.0 hdi sw.
Be good to others, that will protect you against evil. 

- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Bučniji rad motora
Ja bi pregledao sistem zraka i klapne koje mogu biti blokirane od prljavština. Ne znam tačno sistem kod 407, ali u osnovi dok je hladan motor ne dolazi čisti zrak u sagorijevanje već istrošeni zrak sa ispušne grane. Nakon nekoliko sekundi otvori se usisna klapna i tada pođe dolaziti svježi zrak. Ja sam imao sličan problem i riješio sam čišćenjem usisne grane i povratne sa izduva.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
-
- Napredan član
- Postovi: 359
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:37
- Lokacija: Kladanj
- Vozim: Peugeot 508
- Ima zahvala: 40 puta
- pohvaljen: 35 puta
-
Re: Bučniji rad motora
Da i ja na ovu temu.
Kod mene 508, 2.0 103 kW - besprijekorno radi. Nit sta trza nit se gasi, fino u leru, dobro vuce, znaci po tom pitanju sve uredu.
Ali zadnjih par mjeseci i ja primijetim da mi bucnije radi.
Najvise kad preticem pa natjeram na 2500-3500obrtaja, bas bucan dobro ali od strane motora je buka, sta bi moglo biti.
Imal veze zapuden fap, ne javlja mi gresku ali primijetim da radi regeneraciju svakih 200 km a prije je bilo svakih 400-500km
Kod mene 508, 2.0 103 kW - besprijekorno radi. Nit sta trza nit se gasi, fino u leru, dobro vuce, znaci po tom pitanju sve uredu.
Ali zadnjih par mjeseci i ja primijetim da mi bucnije radi.
Najvise kad preticem pa natjeram na 2500-3500obrtaja, bas bucan dobro ali od strane motora je buka, sta bi moglo biti.
Imal veze zapuden fap, ne javlja mi gresku ali primijetim da radi regeneraciju svakih 200 km a prije je bilo svakih 400-500km
- Struja
- VIP Član
- Postovi: 1123
- Pridružen/a: 03. sij 2016, 01:12
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Vozim: 508 RXH
- Motor: 2.0 135kw
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 45 puta
-
Re: Bučniji rad motora
Naspi pun rezervoar goriva,izadji na auto put i vozi preko 3000 obrtaja 20tak minuta odrzavaj obrtaje mozes i 3500 obrtaja,ja npr to odradim na dionici Sarajevo-Visoko,eventualno Zenica,znaci 4ta brzina ili 5ta brzina preko 3000 obrtaja odrzavaj...hamza je napisao/la: ↑01. pro 2021, 21:58 Da i ja na ovu temu.
Kod mene 508, 2.0 103 kW - besprijekorno radi. Nit sta trza nit se gasi, fino u leru, dobro vuce, znaci po tom pitanju sve uredu.
Ali zadnjih par mjeseci i ja primijetim da mi bucnije radi.
Najvise kad preticem pa natjeram na 2500-3500obrtaja, bas bucan dobro ali od strane motora je buka, sta bi moglo biti.
Imal veze zapuden fap, ne javlja mi gresku ali primijetim da radi regeneraciju svakih 200 km a prije je bilo svakih 400-500km
Nakon dosipanja goriva sistem dodaje aditive u rezervoar,automobil izlaskom na autoput prepoznaje i stvara uslove i pokrece regeneraciju,inace ja je prepoznam jer motor promjeni zvuk,auspuh postane bucniji,kao i motora,a ventilator se upali...
Negdje sam procitao da se cude malim kilometrzama da fap zacepi,inace fap moze zacepiti i na dobrano niskim kilometrazama,posebno ako se auto koristi na kratkim relacijama cesto,bez voznje na otvorenom,jer sistem ne stigne odraditi ili odrediti da odradi regeneraciju,te istu odlaze do momenta kad ne dodje HITNA regeneracija,a tada vas obavijestii,,sto znaci da mu je do guse doslo
