Problem sa gasom
- eltadei
- Početnik
- Postovi: 11
- Pridružen/a: 16. sij 2022, 21:01
- Lokacija: Doboj
- Vozim: Ostalo
- Vozim: 308 SW
- Motor: 1.6 eHDI 82KW
- Ima zahvala: 10 puta
- pohvaljen: 0
-
Problem sa gasom
Pozdrav,
Dakle, u pitanju je Peugeot 308 SW 1.6 eHDI 82KW 2012. godište. Unaprijed se izvinjavam na malo dužem tekstu, ali pokušat ću detaljno objasniti problem. Do prije nekih mjesec i pol sve je bilo uredu, na dijagnosjntici nikakve greške. Međutim, tada se desio problem sa BSM dijagnostikom, koja je zamijenjena kod električara. Poslije zamjene, palila se lampica Check engine i pokazivalo je grešku sa EGR, protokomjer i lambda sonda i to je riješeno zamjenom osigurača na BSM-u, jer je prethodni koji je bio na toj elektronici neispravan. Međutim, ostala je greška koju pokazuje u BSI, F402 Oil pressure gauge.
Pored toga, primjećujem da kasni sa primanjem gasa na manjim obrtajima, a posebnost se manifestuje ako se auto kreće u leru (obzirom da je makadamski put do vikendice, to sam primjetio. Dakle, stisnem papučicu gasa, ali ubrzanje nije trenutno. Imam i Peugeot 307 na kojem gas dok se kreće u leru, prima trenutno.) Također, do nekih 1700 obrtaja, kao da nema postepenog primanja i oduzimanja gasa dok je auto u 1. brzini, već prilikom stiskanja papučice naraste do tih obrtaja ili kod oduzimanja se skroz oduzme gas. Veoma je teško držati auto na nekim obrtajima između 850-1700.
Da li je neko od vas imao, možda, istih problema?
Dakle, u pitanju je Peugeot 308 SW 1.6 eHDI 82KW 2012. godište. Unaprijed se izvinjavam na malo dužem tekstu, ali pokušat ću detaljno objasniti problem. Do prije nekih mjesec i pol sve je bilo uredu, na dijagnosjntici nikakve greške. Međutim, tada se desio problem sa BSM dijagnostikom, koja je zamijenjena kod električara. Poslije zamjene, palila se lampica Check engine i pokazivalo je grešku sa EGR, protokomjer i lambda sonda i to je riješeno zamjenom osigurača na BSM-u, jer je prethodni koji je bio na toj elektronici neispravan. Međutim, ostala je greška koju pokazuje u BSI, F402 Oil pressure gauge.
Pored toga, primjećujem da kasni sa primanjem gasa na manjim obrtajima, a posebnost se manifestuje ako se auto kreće u leru (obzirom da je makadamski put do vikendice, to sam primjetio. Dakle, stisnem papučicu gasa, ali ubrzanje nije trenutno. Imam i Peugeot 307 na kojem gas dok se kreće u leru, prima trenutno.) Također, do nekih 1700 obrtaja, kao da nema postepenog primanja i oduzimanja gasa dok je auto u 1. brzini, već prilikom stiskanja papučice naraste do tih obrtaja ili kod oduzimanja se skroz oduzme gas. Veoma je teško držati auto na nekim obrtajima između 850-1700.
Da li je neko od vas imao, možda, istih problema?
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Problem sa gasom
Nije mi poznato, gdje si i zbog cega radio zamjenu BSM modula?! Ja bih odvezao tom istom elektricaru da pregleda.
- eltadei
- Početnik
- Postovi: 11
- Pridružen/a: 16. sij 2022, 21:01
- Lokacija: Doboj
- Vozim: Ostalo
- Vozim: 308 SW
- Motor: 1.6 eHDI 82KW
- Ima zahvala: 10 puta
- pohvaljen: 0
-
Re: Problem sa gasom
Mijenjao kod jednog električara, jer mi je bila frka za auto, a u ovlaštenom bih morao čekati nekih 7-10 dana. Palili se brisači kad je auto ugašeno i svjetla isto tako. Prilikom paljenja počeo bi verglati dok se malo okrene ključ, odnosno da kontakt. Električar reče BSM otišao.