ECU/BSI Problem
- Anonboi1337
- Aktivan član
- Postovi: 84
- Pridružen/a: 02. ruj 2022, 21:21
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 HDI 50kw
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 14 puta
-
ECU/BSI Problem
Pa posto sam imao problema da je curilo ulje iz motora a bilo ga je svuda i mehanicari nisu mogli vidjeti odakle dolazi, motorni prostor je se morao oprati. I odradio sam to tacnije odvukao negdje da odradi upozorio ljude na kutiju sa osiguracima međutim kad sam preuzeo auto vozio sam nekih 500m i upalio se check engine i anti pollution error. Auto se gasilo svako malo na sred puta i jedva sam ga odvukao kod mehanicara. Oni su ispuhali vodu iz BSI-a i odradili ovo u vezi ulja sto je bilo i ugasili gresku vjrv preko dijagnostike. Odvukao sam auto kuci sasvim normalno parkirao i vise gan isam mogao upaliti tacnije upali se i ugasi odma. Dosli su mehanicari po njega pokusali ga odvuc i stao im je na sred puta i opet se upalio check engine i antipollution error.
Eh sad ja predpostavljam da je sve to uzrok ta elektronika tacnije ECU/BSI kako ko zove. Kod mene je 1.4 HDI 2006god i kod mene na njemu pise ovaj broj "9661708180" i trazio sam po piku i jedini koji sam nasao je iz 1.6 16v benzinca. Ne znam da li to pravi razliku sto je benzinac i drugi motor u pitanju ? Osoba koja prodaje na piku mi je rekla da nema veze nego samo je taj broj bitan na tom ECU/BSI-u.
Moja slika: https://s9.pik.ba/galerija/poruke_uploa ... 231405.jpg
Slika od drugog sa pika: https://s9.pik.ba/galerija/poruke_uploa ... d24cdd.jpg
Eh sad ja predpostavljam da je sve to uzrok ta elektronika tacnije ECU/BSI kako ko zove. Kod mene je 1.4 HDI 2006god i kod mene na njemu pise ovaj broj "9661708180" i trazio sam po piku i jedini koji sam nasao je iz 1.6 16v benzinca. Ne znam da li to pravi razliku sto je benzinac i drugi motor u pitanju ? Osoba koja prodaje na piku mi je rekla da nema veze nego samo je taj broj bitan na tom ECU/BSI-u.
Moja slika: https://s9.pik.ba/galerija/poruke_uploa ... 231405.jpg
Slika od drugog sa pika: https://s9.pik.ba/galerija/poruke_uploa ... d24cdd.jpg
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
-
Re: ECU/BSI Problem
Ovo je kućište osigurača motornog prostora. ECU je kontrolna jedinica koja se nalazi ispod ovog kućišta, ili negdje u blizini. Sive boje, metalno. BSI je Built in System Interface, mozak čitavog auta. U njemu je sve živo upisano i bez njega se ne može ništa. On se nalazi ispod volana, takodje ima osigurača na njemu.
Sve ovo što si opisao liči mi na problem sa njim. Provjeri da ti tamo nije dospjela voda. Ako bude do njega i ako budeš imao sreće da ga središ sušenjem i potapanjem u čisti medicinski aklohol, rješio si problem. A ako ne, onda moraš tražiti drugi. Nemoj da ti prodaju maglu, moraju da se poklope brojevi i model. Onda moraš naći nekoga ko će da napravi "djevicu" od njega (virgin BSI) i da sa tvog mrtvog uspije da izvuče sve podatke i prebaci na taj drugi. Računaj da sa polovnog može da obriše samo jednom, tako da nadji nekog iskusnog ko zna šta radi. Nije plug n play, da samo prikopčaš drugi BSI. Moraju se podaci prebaciti inače ništa od auta.
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
Sve ovo što si opisao liči mi na problem sa njim. Provjeri da ti tamo nije dospjela voda. Ako bude do njega i ako budeš imao sreće da ga središ sušenjem i potapanjem u čisti medicinski aklohol, rješio si problem. A ako ne, onda moraš tražiti drugi. Nemoj da ti prodaju maglu, moraju da se poklope brojevi i model. Onda moraš naći nekoga ko će da napravi "djevicu" od njega (virgin BSI) i da sa tvog mrtvog uspije da izvuče sve podatke i prebaci na taj drugi. Računaj da sa polovnog može da obriše samo jednom, tako da nadji nekog iskusnog ko zna šta radi. Nije plug n play, da samo prikopčaš drugi BSI. Moraju se podaci prebaciti inače ništa od auta.
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
- Ovi su korisnici zahvalili autoru milos_je za post:
- Anonboi1337
wagon life
- Anonboi1337
- Aktivan član
- Postovi: 84
- Pridružen/a: 02. ruj 2022, 21:21
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 HDI 50kw
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 14 puta
-
Re: ECU/BSI Problem
"brojevi i model."milos_je je napisao/la: ↑03. vel 2023, 21:45 Ovo je kućište osigurača motornog prostora. ECU je kontrolna jedinica koja se nalazi ispod ovog kućišta, ili negdje u blizini. Sive boje, metalno. BSI je Built in System Interface, mozak čitavog auta. U njemu je sve živo upisano i bez njega se ne može ništa. On se nalazi ispod volana, takodje ima osigurača na njemu.
Sve ovo što si opisao liči mi na problem sa njim. Provjeri da ti tamo nije dospjela voda. Ako bude do njega i ako budeš imao sreće da ga središ sušenjem i potapanjem u čisti medicinski aklohol, rješio si problem. A ako ne, onda moraš tražiti drugi. Nemoj da ti prodaju maglu, moraju da se poklope brojevi i model. Onda moraš naći nekoga ko će da napravi "djevicu" od njega (virgin BSI) i da sa tvog mrtvog uspije da izvuče sve podatke i prebaci na taj drugi. Računaj da sa polovnog može da obriše samo jednom, tako da nadji nekog iskusnog ko zna šta radi. Nije plug n play, da samo prikopčaš drugi BSI. Moraju se podaci prebaciti inače ništa od auta.
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
A da li je bitno da li je auto benzin ili dizel. Ja sam nasao jedan koji je sa 207 ali je sa 1.6 benzinca. A kod mene je 207 1.4 hdi (to mislim za BSI jer sam ja pobrkao stvari mislio sam da je u kutiji sa osiguracima BSI a nisam znao da su BSI/ECU nisu ista stvar.)
BSI je ispod volana gdje se dijagnostika spaja ? Pitam ovo jer meni se ovo pocelo desavati cim sam oprao taj motorni prostor pa ne znam da li ovi osiguraci mogu praviti taj problem mislim ne znam kako voda moze nastetiti BSI-u u autu ???

Jer kod mene ECU uopste nema poklopca tj zastitu onu preko vjerovatno je onda on stradao a ne BSI.
- Anonboi1337
- Aktivan član
- Postovi: 84
- Pridružen/a: 02. ruj 2022, 21:21
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 HDI 50kw
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 14 puta
-
Re: ECU/BSI Problem
Ne mogu editovati post pa samo da napise ovde...Onda je mogao ECU stradati jedino jer ovo je taj moj problem
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: ECU/BSI Problem
Hajde drug malo uspori prvo, savjet, nemoj zuriti i mijenjati na prvu, neka neko iskusan pogleda i pregleda kompjutere na vodu i jel neki stradao.
Kod 207 tehnicki imas 3 kompjutera. Dva se nalaze u prostoru za motor, ECU i BSM, dok je BSI smjesten u kabini i odvojen je zidom, tako da bih njega iskljucio jer tesko da ce voda do njega da dodje, moguce ali tesko.
BSM je ispod osiguraca u motornom prostoru i on je integrisan sa tim osiguracima, on ako strada onda nema komunikacije izmedju racunara i auto se ne moze upaliti, on je kao neka veza izmedju svega i dodatna zastita kod osiguraca.
ECU je zaduzen za motor i sve parametre oko njega, dok je BSI zaduzen za sve sto nije vezano za sam rad motora i parametre motora.
Ja bih ti preporucio ili majstoru da rastavi i pogleda kutiju osiguraca i raskači konektore sve oko nje i kompjutera i provjeri ih na vodu. Ili alternativno nekome sa dijagnostikom fabrickom na kojoj se moze pogledati gdje je greska i u kojem od kompjutera je problem ili do kojeg kompjutera nema komunikacije.
Poslano sa mog SM-A505F koristeći Tapatalk
Kod 207 tehnicki imas 3 kompjutera. Dva se nalaze u prostoru za motor, ECU i BSM, dok je BSI smjesten u kabini i odvojen je zidom, tako da bih njega iskljucio jer tesko da ce voda do njega da dodje, moguce ali tesko.
BSM je ispod osiguraca u motornom prostoru i on je integrisan sa tim osiguracima, on ako strada onda nema komunikacije izmedju racunara i auto se ne moze upaliti, on je kao neka veza izmedju svega i dodatna zastita kod osiguraca.
ECU je zaduzen za motor i sve parametre oko njega, dok je BSI zaduzen za sve sto nije vezano za sam rad motora i parametre motora.
Ja bih ti preporucio ili majstoru da rastavi i pogleda kutiju osiguraca i raskači konektore sve oko nje i kompjutera i provjeri ih na vodu. Ili alternativno nekome sa dijagnostikom fabrickom na kojoj se moze pogledati gdje je greska i u kojem od kompjutera je problem ili do kojeg kompjutera nema komunikacije.
Poslano sa mog SM-A505F koristeći Tapatalk
- Anonboi1337
- Aktivan član
- Postovi: 84
- Pridružen/a: 02. ruj 2022, 21:21
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 HDI 50kw
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 14 puta
-
Re: ECU/BSI Problem
Posto je vikend nisam se cuo puno sa mehanicarima ugl na dijagnostici im je pokazalo nesto da nema pritiska goriva. Ne znam koliko je to povezano i sa kojom komponentom
- Anonboi1337
- Aktivan član
- Postovi: 84
- Pridružen/a: 02. ruj 2022, 21:21
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 HDI 50kw
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 14 puta
-
Re: ECU/BSI Problem
Problem je riješen gdje je zamjenjen ECU,kako je on crkao Alnaser je pregorio i promjenjen je jos senzor radilice i senzor nafte.
@Ako koga zanima cijena svega je bila 490KM sa rukama.
@Ako koga zanima cijena svega je bila 490KM sa rukama.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru Anonboi1337 za post:
- Avicii