508 2.0 BlueHDI 110KW

504,505,508,5008
Odgovori
Avatar
Marko21
Početnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 16. ožu 2023, 10:55
Lokacija: Sisak, Hrvatska
Vozim: 508
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 1 put
garage

508 2.0 BlueHDI 110KW

Post Postao/la Marko21 »

Pozdrav svim fanovima Peugeot vozila.
Pošto sam novi na forumu da predstavim svojeg Puga. Kao iz naslova, 508, 2.0 110KW, 2016. godina, kod mene 4 godine i pređenih 140 tkm, sad je na 236 tkm. Auto je u Feline paketu opreme, znači gotovo sve (nema masazu sjedala i mozda jos pokoja sitnica). U ovih 4 godine duzenja poprilicno sam zadovoljan, prosječna potrošnja 5,5 L, sto je za toliki auto nista, s tim da je voznja 60% otvoreno, ostalo grad. Od kvarova do 200 tkm NISTA, ali onda u 2 mjeseca prvo AdBlue pumpa, pa odmah nakon toga poceo DPF zajebavati, oboje iskljuceno softwerski (DPF i fizički) i dalje pali-vozi. Moze se reci da je auto malo i dosadan, ja kao dugogodisnji Alfista sam navikao da imam stalno nekakvog cackanja oko auta, ovdje nista :D

Evo par slika:

slika

slika

slika

slika

slika

slika

slika
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4659
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 292 puta
garage

Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW

Post Postao/la kula »

Jako lijep i ocuvan primjerak...jos da je automatik...ih...😇😇
Avatar
Marko21
Početnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 16. ožu 2023, 10:55
Lokacija: Sisak, Hrvatska
Vozim: 508
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 1 put
garage

Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW

Post Postao/la Marko21 »

Da, to je jedini razlog zasto bi ga zamijenio....automatik fali :good:
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 5954
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 699 puta
 pohvaljen: 357 puta
garage

Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW

Post Postao/la Avicii »

Pravo dobar, odlican morot, oprema.. :good: pogotovu na ovim 19'', uzivo bas mocno izgledaju :coolg:
Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 961
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW

Post Postao/la StefanMD »

Prelijep 508, i odlicna oprema nema sta... Sto rece kula jos samo da je automatik. :ok:
Sto se tice AdBlue pumpe i DPF/FAP-a, on je i otisao radi tog gasenja, jer taj ko ti je radio software nije odradio kako treba nazalost po tebe. Drug je imao isti slucaj na istom autu i istom motoru.
slika
Avatar
djama
Početnik
Postovi: 32
Pridružen/a: 05. lis 2021, 08:25
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 508
Motor: 1.6 BLUEHDI 88kw
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 9 puta
garage

Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW

Post Postao/la djama »

ja sam na svom ugasio prije nekih pola godine.
Simanic u Sarajevu.
Inace vozim 508, 1.6 bluehdi 2015 godina automat
Ovi su korisnici zahvalili autoru djama za post:
Marko21
Avatar
Marko21
Početnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 16. ožu 2023, 10:55
Lokacija: Sisak, Hrvatska
Vozim: 508
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 1 put
garage

Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW

Post Postao/la Marko21 »

StefanMD je napisao/la: 18. ožu 2023, 19:33 Prelijep 508, i odlicna oprema nema sta... Sto rece kula jos samo da je automatik. :ok:
Sto se tice AdBlue pumpe i DPF/FAP-a, on je i otisao radi tog gasenja, jer taj ko ti je radio software nije odradio kako treba nazalost po tebe. Drug je imao isti slucaj na istom autu i istom motoru.
To je i meni palo na pamet, pocelo se desavati par tjedana nakon gasenja AdBlue-a i to na nacin da je samo prilikom pretjecanja ili na autocesti preko 145 kmh pocelo izbacivati poruku "opasnost od zastopavanja DPF-a". Bio u ovlastenom na dijagnostici, kazu DPF za zamjenu, odvezao ga na kemijsko ciscenje, kaze covjek da nije zastopan i da nema sto cistiti, na kraju na moje inzistiranje ga skinuo i stavio u stroj. Nakon toga par tjedana bilo ok i nakon toga opet isto, tako da sam popizdio i dao ga iscupati i ugasiti (u konacnici me kostala poprilicno prica, od dijagnostike, ciscenja i u konacnici cupanja i gasenja), ali sad je ok.
Software je radio "renomirani" strucnjak, necu ga "hvaliti" ovdje :D
Avatar
Marko21
Početnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 16. ožu 2023, 10:55
Lokacija: Sisak, Hrvatska
Vozim: 508
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 1 put
garage

Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW

Post Postao/la Marko21 »

Evo jos malo slika:
Ne znam kako nazad nakon ovih farova, nezamislivo :D
slika

Potrosnja, board tocan u decilitar u odnosu na pumpu:

slika
Malo jos vanjskih:

slika

slika
I malo unutarnjih:


slika

slika

slika
Ovi su korisnici zahvalili autoru Marko21 za post:
Avicii
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 5954
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 699 puta
 pohvaljen: 357 puta
garage

Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW

Post Postao/la Avicii »

Finih detalja si uhvatio :ok: Ne znam da sam ikad vidio ove zavjesice pozadi na 508. :respect:
Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 961
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW

Post Postao/la StefanMD »

Marko21 je napisao/la: 19. ožu 2023, 20:32 To je i meni palo na pamet, pocelo se desavati par tjedana nakon gasenja AdBlue-a i to na nacin da je samo prilikom pretjecanja ili na autocesti preko 145 kmh pocelo izbacivati poruku "opasnost od zastopavanja DPF-a". Bio u ovlastenom na dijagnostici, kazu DPF za zamjenu, odvezao ga na kemijsko ciscenje, kaze covjek da nije zastopan i da nema sto cistiti, na kraju na moje inzistiranje ga skinuo i stavio u stroj. Nakon toga par tjedana bilo ok i nakon toga opet isto, tako da sam popizdio i dao ga iscupati i ugasiti (u konacnici me kostala poprilicno prica, od dijagnostike, ciscenja i u konacnici cupanja i gasenja), ali sad je ok.
Software je radio "renomirani" strucnjak, necu ga "hvaliti" ovdje :D
DPF/FAP na Pezoima Euro 5 i Euro 6 se ne mijenja (pa cak i ciscenje nezz koliko je potrebno mimo integrisanog), osim ako ga uniste tako kao ti svoj... Kod ovog mog prijatelja je zena vozila auto duze tako da nije ni znala da nesto ne stima, dok nije on provozao i vidio da ne ide kako treba. Tad je DPF vec bio unisten i ni ciscenje nije bilo opcija vec samo busenje i gasenje komplet egr/dpf/adblue, sto ga je kostalo mozda oko 200-250e, i nikad toga nikad vise problema.

Full LED farovi su brutalni, jos kod tebe duplo socivo za kratko...
slika
Avatar
Marko21
Početnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 16. ožu 2023, 10:55
Lokacija: Sisak, Hrvatska
Vozim: 508
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 1 put
garage

Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW

Post Postao/la Marko21 »

Ne razumijem ovo da se ne mijenja, meni je auto isao normalno, nikakav safe mod niti slabiji odaziv na gas, jednostavno kada je bio u uvjetima da pokrene regeneraciju, on je izbacivao onu poruku. Bio kod nekoliko majstora (ovlasteni bi odmah mijenjali cijeli sklop, a ovi ostali bi odmah to cupali van i gasili). Da bi se pokrenula regenercija mora biti zadovoljeno nekoliko uvjeta (osim stalne brzine preko cca 2000 rpm, zagrijanosti motora itd, ako nije ispravan jedan od grijača nista od reg, ako nije ispravan senzor temperature ispusnih plinova nista od reg i xy toga), meni je nesto falilo od toga i nije htjelo pokrenuti regeneraciju, a nisam uspio naci majstora koji bi se pozabavio time, nego samo navedeni slucajevi (jedni bi mijenjali, drugi bi busili/gasili :D ). Covjek koji ima firmu za ciscenje DPF/FAP nakon svoje dijagnostike rekao da nema sto cistiti jer po parametrima DPF nije zastopan.

Da, duple su lece za kratko :good:

 ! Poruka od: Avicii
Nema potrebe da citiras zadnji post.
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW

Post Postao/la mara- »

Ne mjenja se u smislu da je toliko to sad dobro urađeno da može trajati kao i auto. Stalna brzina više isto nije neophodna za regeneraciju, nego samo da je dovoljno ugrijan auto, moj će i u mjestu na leru odraditi ako je počeo.
Avatar
drago_gm
Aktivan član
Postovi: 133
Pridružen/a: 03. ruj 2019, 14:01
Lokacija: Gornji Milanovac
Vozim: 308 (T7; 2007–2013)
Vozim: Peugeot 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 36 puta
 pohvaljen: 29 puta
garage

Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW

Post Postao/la drago_gm »

I moj u mestu zavrsi.
Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 961
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW

Post Postao/la StefanMD »

Marko21 je napisao/la: 20. ožu 2023, 18:01 Ne razumijem ovo da se ne mijenja, meni je auto isao normalno, nikakav safe mod niti slabiji odaziv na gas, jednostavno kada je bio u uvjetima da pokrene regeneraciju, on je izbacivao onu poruku. Bio kod nekoliko majstora (ovlasteni bi odmah mijenjali cijeli sklop, a ovi ostali bi odmah to cupali van i gasili). Da bi se pokrenula regenercija mora biti zadovoljeno nekoliko uvjeta (osim stalne brzine preko cca 2000 rpm, zagrijanosti motora itd, ako nije ispravan jedan od grijača nista od reg, ako nije ispravan senzor temperature ispusnih plinova nista od reg i xy toga), meni je nesto falilo od toga i nije htjelo pokrenuti regeneraciju, a nisam uspio naci majstora koji bi se pozabavio time, nego samo navedeni slucajevi (jedni bi mijenjali, drugi bi busili/gasili :D ). Covjek koji ima firmu za ciscenje DPF/FAP nakon svoje dijagnostike rekao da nema sto cistiti jer po parametrima DPF nije zastopan.

Da, duple su lece za kratko :good:
Problem je sto softver tu njemu "poremeti" regeneraciju i onda je vjerujem ne radi nikako ili barem ne kako treba, ko zna sta mu "fali" od uslova a mozda je u potpunosti ispravno sve. Jednostavno softver napravi problem.

Sto se tice zamjene, kako i mara rece, to je poprilicno dobar sistem na Pezou tako da u bas bas rijetkim slucajevima da se mora mijenjati DPF. Ovlasteni je nesto drugo, oni bi ispravan mijenjali ako tako pise.
slika
Odgovori

Natrag na “Serija 5”