207 1.4 hdi 50KW 2009.g. vakum u rezervaru.
- Atom
- Početnik
- Postovi: 8
- Pridružen/a: 12. lip 2023, 14:33
- Lokacija: Mostar
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 hdi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
207 1.4 hdi 50KW 2009.g. vakum u rezervaru.
Vjerujem da dosta ljudi ima ovaj problem,većina i ne zna za njega a može napraviti ozbiljne probleme. Ako netko zna kako ga rješiti ili ima šemu djelova rezervara goriva(negdje mora disat),šemu crijeva do motora bio bi zahvalan,lp
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 743 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: 207 1.4 hdi 50KW 2009.g. vakum u rezervaru.
Nadjoh na netu da je za 207.

Ovo tanko crijevo sto ide uz crijevo od tocenja bi trebalo valjda biti za odusak. Treba samo ispraiti gdje ulazi u cijev gore. A ovo ispod bi trebalo biti kako su crijeva povezana sa plovka dalje prema motoru, tj. prema filteru nafte.


Ovo tanko crijevo sto ide uz crijevo od tocenja bi trebalo valjda biti za odusak. Treba samo ispraiti gdje ulazi u cijev gore. A ovo ispod bi trebalo biti kako su crijeva povezana sa plovka dalje prema motoru, tj. prema filteru nafte.

- Anonboi1337
- Aktivan član
- Postovi: 84
- Pridružen/a: 02. ruj 2022, 21:21
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 HDI 50kw
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 14 puta
-
Re: 207 1.4 hdi 50KW 2009.g. vakum u rezervaru.
Kakav konkretno problem ima nisam upucen ? Imam isto auto samo 2006god pa me zanima jer volim belaja trazit 

- Atom
- Početnik
- Postovi: 8
- Pridružen/a: 12. lip 2023, 14:33
- Lokacija: Mostar
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 hdi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: 207 1.4 hdi 50KW 2009.g. vakum u rezervaru.
Bit ću što kraći ali da pobliže razjasnim problem... vozilo sam uzeo kad je imalo oko 150 000 km 2013.g., ne mogu se točno sjetiti ali nakon možda godinu dana mi se prvi put ugasi uz ono upozorenje "antipollution fault", kasnije sam nekako upalio i došao do majstora koji mi nije znao rješiti problem. Tada sam uhvatio jednog "dobrog" majstora koji mi je rješio problem i rekao mi bilo je do filtera goriva. Opet iza toga nakon 2-3 godine mi se dogodi ista stvar i naravno doživim panic attack, jer nemam drugo vozilo a daleko putujem do posla a ujedno sam trebao ići do obielji u Njemačku. Prije ovoga drugog problema sam mjenjao filter goriva Bosch 4-6 mjeseci i pomislim zar je mogao zaštopati filter pitam ovog svog majstora on govori nema šanse, ja pomislim da nije bila prljava nafta i da bi opet filtar mogao biti problem. Teška srca opet odem kupiti filtar goriva koji košta 70-80 km i promjenim i auto radi, i ja samouvjereno govorim svom majstoru vidiš da je bilo do filtra goriva na što on odgovara sve je moguće. Iza toga sam opet imao jednom ovaj problem i rješio ga ugradnjom filtra goriva. Prije desetak dana mi se ponovi problem i mislim to je do filtera,promjenim filter napumpam gorivo i krenem probati uz jedno brdo tj jaku uzbrdicu i opet gašenje,ponovo napumpam gorivo upali i opet domalo gašenje. Onako totalno uništen psihički odem u svog majstora i dijagnostika izbaciva četri greške mislim daje senzora visokog pritiska,pumpa visokog pritiska i još neke gluposti. Tu smo prvo ustvrdili da je prilikom pumpanja goriva stalno zrak prisutan u gorivu a kada bi naoko napumpali bez zraka auto bi išlo jedno vrijeme i onda gašenje. I tako ja pumpam više puta i dodje kad nema zraka vozilo ide ali na malim obrtajima i po 2-3 sata bez problema ali kad upeš gas gašenje. Utvrdili smo da bi problem logično mogao biti u crijevima goriva,promjenim crijeva oko motora nisu nova ali kao nova izgledaju i dalje se ne mogu rješiti zraka. Otvorimo rezervar gdje je usis goriva (siemens kućište bez pumpe) sve izgleda uredu i bez oštećenja to vratimo i dalje zrak u gorivu. Uzmem neku staru mercedesovu pumpu i s njom probam bezuspješno ozračiti, pretočio sam preko 6 litara goriva i ništa. Onda zovem više "boljih" majstora i svak razvija svoju teoriju a od svih tih nagađanja i cifri mi je zlo došlo,uzmi novi filter možda je s greškom, pumpu visokog pritiska,regulator visokog pritiska,senzor visokog pritiska,injektori,brtve na spojevima crijeva goriva
. Pa sam zamjenio regulator v.p.,senzor v.p. filtar goriva i ništa. Od starih crijeva sam uzeo konektore i probao direktno iz rezervara vući gorivo preko mercedesove stare pumpe-drukalice za gorivo i opet zrak, skroz sam puka dobio ptsp depresiju
i ostavim to tako da stoji samo sam papirom zaštitio ulaze zbog prljavštine. Sutra ponovo skopčam crijeva i na tvorničku pumpicu probam ponovo navući gorivo i ništa (doduše zbog slabe volje i bolova u ruci nisam dovoljno pumpao) upalim auto i opet onaj horror zvuk piiii antipollution fault,ugasim auto opet uzmem mercedesovu pupicu i gle čuda dođe gorivo na izlaz bez zraka,upalim auto i sad radi bez problema prešao preko 400 km. Za vrijeme ovoga poblema sam intezivno čitao što bi sve moglo ovo uzrokovati i dođem do zaključka da je VAKUM u rezervaru bio problem od prije 10 god. vidim da je dosta ljudi imalo isti ili sličan problem a "majstori" koji znaju za ovo i izmišljaju kvarove i uzimaju tuđi krvavo zarađen novac su zna se što da se ružno ne izražavam...
Sad me zanima gdje je u biti ventlilacija rezervara jer i dalje čujem vakum kad otvaram čep rezervara,zašto se nisam mogao rješiti zraka iz rezervara jer je vakum nestao preko povratnog crijeva goriva, lakše je ovako razglabati nego sve pregledati a u planu sam uzeti još jednu 207-cu sw 1.6hdi pa bi onda detaljno analizu napravio.


Sad me zanima gdje je u biti ventlilacija rezervara jer i dalje čujem vakum kad otvaram čep rezervara,zašto se nisam mogao rješiti zraka iz rezervara jer je vakum nestao preko povratnog crijeva goriva, lakše je ovako razglabati nego sve pregledati a u planu sam uzeti još jednu 207-cu sw 1.6hdi pa bi onda detaljno analizu napravio.

- Atom
- Početnik
- Postovi: 8
- Pridružen/a: 12. lip 2023, 14:33
- Lokacija: Mostar
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 hdi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: 207 1.4 hdi 50KW 2009.g. vakum u rezervaru.
Mislim da to nije crijevna instalacija goriva od mog vozila jer u rezervar idu samo dva crijeva dovodno i povratno na kućištu što ide u rezervar,slika druga. Gdje se u stvari mogu pronaći ove šeme djelova na internetu,nisam ih uspio naći. Ja mislim da bi disanje tj ventilacija rezervara trebala biti na čepu rezervara ali me strah rastaviti jer ne znam postupak da ne polomim plastike a unutra je bravaAvicii je napisao/la: ↑14. lip 2023, 06:57 Nadjoh na netu da je za 207.
Ovo tanko crijevo sto ide uz crijevo od tocenja bi trebalo valjda biti za odusak. Treba samo ispraiti gdje ulazi u cijev gore. A ovo ispod bi trebalo biti kako su crijeva povezana sa plovka dalje prema motoru, tj. prema filteru nafte.
![]()
https://vi.aliexpress.com/item/32907495 ... pt=glo2vnm
- Anonboi1337
- Aktivan član
- Postovi: 84
- Pridružen/a: 02. ruj 2022, 21:21
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 HDI 50kw
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 14 puta
-
Re: 207 1.4 hdi 50KW 2009.g. vakum u rezervaru.
Meni je se desavalo jedino da nisam mogao upalit auto, jedva ga krehno odvukao u servis i neko je prije mene bio crijevo od pumpe vezicom stegao umjesto šelnom. Ovi su stavili šelnu i riješilo je problem
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: 207 1.4 hdi 50KW 2009.g. vakum u rezervaru.
Ako ste sigurni da su sva crijeva čitava i nigdje "ne vuče" zrak, onda bi moglo biti do ventila. Svaki rezervoar goriva mora da ima neki ventil koji ce regulisati pritisak, obično to bude na vrhu rezervoara ali nisam se u praksi susretao sa njima pa ti ne bi mogao reci vise na tom modelu sta i kako je. Moj je savjet ako su citava crijeva, i ako ste ih testirali pod pritiskom, da odes u prodavnicu autodijelova i pitas imaju li ventil za ozracivanje za tvoj motor i model. Oni imaju dijagrame sve i po njima i traze dijelove i mozes vidjeti gdje je, ja nikako ne mogu naci otkako service box nije besplatan.
Poslano sa mog SM-A505F koristeći Tapatalk
Poslano sa mog SM-A505F koristeći Tapatalk