Radna temperatura
- eltadei
- Početnik
- Postovi: 11
- Pridružen/a: 16. sij 2022, 21:01
- Lokacija: Doboj
- Vozim: Ostalo
- Vozim: 308 SW
- Motor: 1.6 eHDI 82KW
- Ima zahvala: 10 puta
- pohvaljen: 0
-
Radna temperatura
Pozdrav,
U pitanju je Peugeot 308, 2012. Godina, 82 kw. Puštalo je vodu na račvi sa strane u kojoj je termostat. E sad, nakon zamjene tog kompleta, odnosno termostata, radna temperatura rijetko da prelazi 80 stepeni, uglavnom je između 70-80. Pored toga, neposredno nakon zamjene termostata, počelo mi je izbacivati grešku rizika začepljenja DPF-a. Da li postoji mogućnost da termostat nije odgovarajući i da to ne dostizanje radne temperature utiče na regeneraciju DPF-a? Grijanje je isto kao prije, nije oslabilo.
U pitanju je Peugeot 308, 2012. Godina, 82 kw. Puštalo je vodu na račvi sa strane u kojoj je termostat. E sad, nakon zamjene tog kompleta, odnosno termostata, radna temperatura rijetko da prelazi 80 stepeni, uglavnom je između 70-80. Pored toga, neposredno nakon zamjene termostata, počelo mi je izbacivati grešku rizika začepljenja DPF-a. Da li postoji mogućnost da termostat nije odgovarajući i da to ne dostizanje radne temperature utiče na regeneraciju DPF-a? Grijanje je isto kao prije, nije oslabilo.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Radna temperatura
Nisam 100% siguran, ali ima smisla da ne može uraditi regeneraciju ako ne može da postigne temperaturu. Pa koliko ti je prije bila radna? Obično dizel Peugeot drži na oko 80 temperaturu, ali ako ti pada sa 80 i ne može tu da je održava, onda nije dobar termostat.
- Anonboi1337
- Aktivan član
- Postovi: 84
- Pridružen/a: 02. ruj 2022, 21:21
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 HDI 50kw
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 14 puta
-
Re: Radna temperatura
Istina, meni na 207ci je uvijek 80ak, ono ako je baš vruce i neka kolona se ufati ona dode do 90.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru Anonboi1337 za post:
- eltadei
- eltadei
- Početnik
- Postovi: 11
- Pridružen/a: 16. sij 2022, 21:01
- Lokacija: Doboj
- Vozim: Ostalo
- Vozim: 308 SW
- Motor: 1.6 eHDI 82KW
- Ima zahvala: 10 puta
- pohvaljen: 0
-
Re: Radna temperatura
Sad dolazi na 80, malo iznad. Uglavnom, ne pada ispod 80, to sam upratio. Izgleda da je DPF vjerovatno stradao, uzimajući u obzir da je 2x ispiran mašinski. Bar tako govori mehaničar.mara- je napisao/la: ↑26. stu 2023, 17:48 Nisam 100% siguran, ali ima smisla da ne može uraditi regeneraciju ako ne može da postigne temperaturu. Pa koliko ti je prije bila radna? Obično dizel Peugeot drži na oko 80 temperaturu, ali ako ti pada sa 80 i ne može tu da je održava, onda nije dobar termostat.
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Radna temperatura
Ja nisam nesto optimista za to masinsko ciscenje, ako ga vozilo samo ne moze regenerisati opet ce se zacepiti, sta god bio uzrok.
Po meni samo gasenje, ako pravi problem, iako nisam do sada vidjao na tim motorima...
Po meni samo gasenje, ako pravi problem, iako nisam do sada vidjao na tim motorima...
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Radna temperatura
Ono što je karakterisiticno za masinsko pranje jeste da samo saće unutar filtera ostane mokro/vlažno i raspadne se u sitnije komade i nastavi praviti isti problem...
Nekoliko puta sam vidio filtere koji su skidani neposredno nakon pranja, jer se problem ponovo pojavio, i ispostavilo se da je saće u komadiće.
Resenje je u masini koja nakon pranja na poseban nacin osuši, ali takvih je vrlo kalo u upotrebi.
Nekoliko puta sam vidio filtere koji su skidani neposredno nakon pranja, jer se problem ponovo pojavio, i ispostavilo se da je saće u komadiće.
Resenje je u masini koja nakon pranja na poseban nacin osuši, ali takvih je vrlo kalo u upotrebi.
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 1000
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-
Re: Radna temperatura
Bem ti ova današnja moderna auta.
Da bi riješio određene kvarove,pribjegava se koje kakvim rješenima da isključuješ-izbacuješ fabričke dijelove.Katastrofa.
Šta li je tek sa električnim autima.
Da bi riješio određene kvarove,pribjegava se koje kakvim rješenima da isključuješ-izbacuješ fabričke dijelove.Katastrofa.
Šta li je tek sa električnim autima.
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Radna temperatura
EU norme kolega, nista cudno, ne bi me cudilo da ce jos malo traziti da izlazi cist kiseonik iz auspuha...
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 1000
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-
Re: Radna temperatura
Električna auta.Neće još puno proći vremena i to će biti stvarnost.
Ma znam da je to zbog normi i sličnih sranja, što nam mažu oči.
Ali samo komentarišem.
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Radna temperatura
Rado bih posjedo bilo kakvu Teslu, model 3, S, X, ali nema se para, jos je to preskupo za nas standard nazalost.