Peugeot 508 greške 2.0. 103kw 2013 god
- papy
- Početnik
- Postovi: 3
- Pridružen/a: 21. sij 2025, 14:54
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 103kw
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 1 put
-
Peugeot 508 greške 2.0. 103kw 2013 god
Pozdrav kolege formaši .. :)
imam par pitanja o vozilu Peugeot 508 2.0,103kw 2013 god ,disel 199,000km ... prvo događaj izgubi vuču vozilo nekada prije 2 god i čistio DPF i opet nakon godinu isto i onda ide uklanjanje komplet softwerski i mehanički... e sad sve bilo ok i odnedavno se javlja greška check engine ( kažu na dijagnostici MAF senzor) uzmem kod majstora da zamjeni stavimo zamjenski i postavi se i onda nakon vožnje nije to to vozilo nema snage u preticanju i nije baš ta snaga jer poznajem vozilo LIJENO ...javim se majstoru i vratimo sve moj stari senzor MAF nazad i uredno pod garancijom vratim zamjenski... nema greše onda i vozimsa starim senzorom MAF 4 mjeseca normala sve OK ... od neki dan opet ide greška chek engine ...auto izgubilo vuču na auto putu jer sam malo pojačao gas i greška chek engine ... dođem kod jarana da skopačmo na dijagnostiku unoverzalnu nije orginal Peugeot i imam šta vidjeti idu greške slijedeće;
P0112 - signal temperatura ulaznog zrakam(POVREMEN),
P0234 - Regulacija tlaka turbopunjača .Talk veći od referentne vrijednosti(POVREMEN),
P2563 - signal položaja turbopunjača .Položaj predaleko od referente vrijednosti (POVREMEN)
P1351 - relej predgrijan kontroliran i svjećice/grijači nisu pod naponom (TRAJAN)
Sve obrišemo greške kod njega i vozima dva dana već i opet odem da ga spojimo i ostala je samo sada 1 greška P1351 relej predgrijan kontroliran i svjećice nisu pod naponom (TRAJAN)
Jel moguće da samo jedna greška sve poremetine naredne ili sve moramo ove seznore zamjeniti :-) ..
Da li je neko imao nešto slično ovako u praksi i ima li neku preporuku ko je dobar majstor da ovo sve poveže i dešifruje kako da se reguliše ... ;-)
Hvala unaprijed
imam par pitanja o vozilu Peugeot 508 2.0,103kw 2013 god ,disel 199,000km ... prvo događaj izgubi vuču vozilo nekada prije 2 god i čistio DPF i opet nakon godinu isto i onda ide uklanjanje komplet softwerski i mehanički... e sad sve bilo ok i odnedavno se javlja greška check engine ( kažu na dijagnostici MAF senzor) uzmem kod majstora da zamjeni stavimo zamjenski i postavi se i onda nakon vožnje nije to to vozilo nema snage u preticanju i nije baš ta snaga jer poznajem vozilo LIJENO ...javim se majstoru i vratimo sve moj stari senzor MAF nazad i uredno pod garancijom vratim zamjenski... nema greše onda i vozimsa starim senzorom MAF 4 mjeseca normala sve OK ... od neki dan opet ide greška chek engine ...auto izgubilo vuču na auto putu jer sam malo pojačao gas i greška chek engine ... dođem kod jarana da skopačmo na dijagnostiku unoverzalnu nije orginal Peugeot i imam šta vidjeti idu greške slijedeće;
P0112 - signal temperatura ulaznog zrakam(POVREMEN),
P0234 - Regulacija tlaka turbopunjača .Talk veći od referentne vrijednosti(POVREMEN),
P2563 - signal položaja turbopunjača .Položaj predaleko od referente vrijednosti (POVREMEN)
P1351 - relej predgrijan kontroliran i svjećice/grijači nisu pod naponom (TRAJAN)
Sve obrišemo greške kod njega i vozima dva dana već i opet odem da ga spojimo i ostala je samo sada 1 greška P1351 relej predgrijan kontroliran i svjećice nisu pod naponom (TRAJAN)
Jel moguće da samo jedna greška sve poremetine naredne ili sve moramo ove seznore zamjeniti :-) ..
Da li je neko imao nešto slično ovako u praksi i ima li neku preporuku ko je dobar majstor da ovo sve poveže i dešifruje kako da se reguliše ... ;-)
Hvala unaprijed
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6096
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Peugeot 508 greške 2.0. 103kw 2013 god
Tema ti je otkljucana, mozes nastaviti sa pisanjem. Nadam se da ce neko imati neki savjet kako da rijesis problem 
