Peugeot 307SW 1.6HDI 80kw više problema
- fireandice991
- Početnik
- Postovi: 6
- Pridružen/a: 26. ožu 2025, 22:26
- Lokacija: Bijeljina
- Vozim: 307
- Motor: 1.6HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
-
Peugeot 307SW 1.6HDI 80kw više problema
Pozdrav svima, vlasnik sam Peugeot-a 307 SW 1.6HDI 80kw skoro 2 godine, prešao sam oko 60000km bez ikakvih problema međutim trenutno imam tri problema sa njim.
1. Auto jako slabo vuče na uzbrdicama. Generalno od kako sam ga kupio imam osjećaj da ne ubrzava kako bi trebalo, a u poslednje vrijeme čini mi se da je sve gore. Ubrzanje je tromo, od 2 do 3 hiljade obrtaja mu treba vječnost sa punim gasom, a na većim uzbrdicama se mora vratiti u drugu da bi se popeo što ranije nije bio slučaj.
2. Nedavno je zamijenjeno kućište termostata sa termostatom jer je puštalo antifriz. Sada auto sa novim termostatom ne može da dostigne radnu temperaturu koju je ranije imalo 85-87C, nego radi na 70-75C.
3. Na trapu imam problem da nekoliko majstora koje sam izmijenio ne mogu da pronađu šta lupa. Zamijenjeni su stabilizatori, šolje amortizera, kugle, međutim lupkanje je i dalje tu oko prednjeg lijevog točka. Uopšte nije malo, osjeti se pod nogama udar preko neravnine i nije mi jasno kako na dizalici ne može da se pronađe šta je.
Svaki predlog i sugestija dobro su mi došli. Izmijenio sam nekoliko majstora, najgore od svega je što su većina bahati i nestručni, pa me ubjeđuju kako je temp od 70C normalna, kako ovaj auto i ne može bolje da vuče i da to lupkanje nije ništa samo vozi.
Hvala.
1. Auto jako slabo vuče na uzbrdicama. Generalno od kako sam ga kupio imam osjećaj da ne ubrzava kako bi trebalo, a u poslednje vrijeme čini mi se da je sve gore. Ubrzanje je tromo, od 2 do 3 hiljade obrtaja mu treba vječnost sa punim gasom, a na većim uzbrdicama se mora vratiti u drugu da bi se popeo što ranije nije bio slučaj.
2. Nedavno je zamijenjeno kućište termostata sa termostatom jer je puštalo antifriz. Sada auto sa novim termostatom ne može da dostigne radnu temperaturu koju je ranije imalo 85-87C, nego radi na 70-75C.
3. Na trapu imam problem da nekoliko majstora koje sam izmijenio ne mogu da pronađu šta lupa. Zamijenjeni su stabilizatori, šolje amortizera, kugle, međutim lupkanje je i dalje tu oko prednjeg lijevog točka. Uopšte nije malo, osjeti se pod nogama udar preko neravnine i nije mi jasno kako na dizalici ne može da se pronađe šta je.
Svaki predlog i sugestija dobro su mi došli. Izmijenio sam nekoliko majstora, najgore od svega je što su većina bahati i nestručni, pa me ubjeđuju kako je temp od 70C normalna, kako ovaj auto i ne može bolje da vuče i da to lupkanje nije ništa samo vozi.
Hvala.
- nvram
- Napredan član
- Postovi: 193
- Pridružen/a: 15. lip 2019, 22:33
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 307 1.6 16v LPG
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 49 puta
-
Re: Peugeot 307SW 1.6HDI 80kw više problema
Pozdrav
Sto se tice slabe vuce provjeri prvo EGR, nisam nikad imao dizela ali to generalno to pravi problem svima.
Sledece sto bi moglo biti je FAP ako nije izvadjen.
Termostati su generalno loseg kvaliteta i rijetko koji izdrzi vise od par godina a nije nemoguce da i nov nije dobar.
Mozda nije ozracen sistem kako treba.
Normalna radna temp tog motora je 83 stepena.
Koji je proizvodjac termostata ?
Sto se tice lupkanja, isti problem imam godinama,nema sta nije mijenjano.
Provjeri gumice balans stangle i letvu volana, trzaj volan brzo a kratko lijevo-desno pa vidi cuje li se sta tada iz letve.
Sto se tice slabe vuce provjeri prvo EGR, nisam nikad imao dizela ali to generalno to pravi problem svima.
Sledece sto bi moglo biti je FAP ako nije izvadjen.
Termostati su generalno loseg kvaliteta i rijetko koji izdrzi vise od par godina a nije nemoguce da i nov nije dobar.
Mozda nije ozracen sistem kako treba.
Normalna radna temp tog motora je 83 stepena.
Koji je proizvodjac termostata ?
Sto se tice lupkanja, isti problem imam godinama,nema sta nije mijenjano.
Provjeri gumice balans stangle i letvu volana, trzaj volan brzo a kratko lijevo-desno pa vidi cuje li se sta tada iz letve.
-
- VIP Član
- Postovi: 863
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 31 put
- pohvaljen: 139 puta
-
Re: Peugeot 307SW 1.6HDI 80kw više problema
Što se tiče vuče taj motor kad je sve ok dobro vuče i može biti više razloga problem vuče. Egr, vakum ventil od turbine, geometrija turbine,fap filter, protokomjer... Ja sam imao godinama taj problem na istom motoru samo na 407 i problem je bio u geometriji turbine. Kada sam je zamijenio drugo auto ide ko metak.
Termostat takođe kad sam zamijenio originalni rijetko kad temperatura da bude 90,uvjek negdje od 70-80stepeni.
Lupkanje može biti do letve i do amortizera,ako si sve ostalo isprobao.
Termostat takođe kad sam zamijenio originalni rijetko kad temperatura da bude 90,uvjek negdje od 70-80stepeni.
Lupkanje može biti do letve i do amortizera,ako si sve ostalo isprobao.
- Mikser
- Početnik
- Postovi: 43
- Pridružen/a: 13. lip 2024, 19:08
- Lokacija: Beograd
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Citroen C3 1.5 BlueHdi
- Motor: 1.5 BlueHdi 102 KW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 6 puta
-
Re: Peugeot 307SW 1.6HDI 80kw više problema
Za ostalo neznam ali termostat ne radi kako treba . I trebalo bi ga zameniti .Za taj motor treba da je termostat za temperaturu 83 C i oko t temperature da se kreće .
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Peugeot 307SW 1.6HDI 80kw više problema
Meni je lupao 208, prodao sam ga tako, posle 2 dana mi je stigla slika, kvalitetan oblutak zaglavio na mjesto i tu bio dugoo.
Termostat zna biti loš i novi, reklamiraj to. Meni na Land Rovera nije izdržao 2 mjeseca novi.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
Termostat zna biti loš i novi, reklamiraj to. Meni na Land Rovera nije izdržao 2 mjeseca novi.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- fireandice991
- Početnik
- Postovi: 6
- Pridružen/a: 26. ožu 2025, 22:26
- Lokacija: Bijeljina
- Vozim: 307
- Motor: 1.6HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
-
Re: Peugeot 307SW 1.6HDI 80kw više problema
Update
Riješen problem sa gubitkom snage, u pitanju je bilo vakum crijevo ispod turbine, nije bilo dobro navučeno jer se proširilo i deformisalo od toplote. Utegnuto vezicom i sada auto ide kao nikad prije.
Riješen problem sa gubitkom snage, u pitanju je bilo vakum crijevo ispod turbine, nije bilo dobro navučeno jer se proširilo i deformisalo od toplote. Utegnuto vezicom i sada auto ide kao nikad prije.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru fireandice991 za post (ukupno 2):
- sheky • krajo
- sheky
- VIP Član
- Postovi: 986
- Pridružen/a: 21. tra 2017, 22:28
- Lokacija: Brcko
- Vozim: Peugeot 307sw
- Ima zahvala: 847 puta
- pohvaljen: 209 puta
-
Re: Peugeot 307SW 1.6HDI 80kw više problema
Banalan kvar a toliki problem. I sam prljav filter zraka ima veliki efekat.
wicked red
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 1000
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-
Re: Peugeot 307SW 1.6HDI 80kw više problema
Šta je sa lupkanjem u trapu?fireandice991 je napisao/la: ↑17. tra 2025, 22:59 Update
Riješen problem sa gubitkom snage, u pitanju je bilo vakum crijevo ispod turbine, nije bilo dobro navučeno jer se proširilo i deformisalo od toplote. Utegnuto vezicom i sada auto ide kao nikad prije.
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Peugeot 307SW 1.6HDI 80kw više problema
Za lupkanje najčešće može biti problem amortizaciono crijevo na početku opruge u amortizeru. Majstori ga skinu ili se podere a ne stave drugo kada mijenjaju amortizete. Može se naknadno postaviti 15 cm, prosiječe se, navuče na početak opruge i poveže vezicom. Treba dići auto na dizalicu da se opruga što više odvoji od onog tanjira na amortizeru i bočno navući raskečeno crijevo.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- fireandice991
- Početnik
- Postovi: 6
- Pridružen/a: 26. ožu 2025, 22:26
- Lokacija: Bijeljina
- Vozim: 307
- Motor: 1.6HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
-
Re: Peugeot 307SW 1.6HDI 80kw više problema
Što se tiče lupkanja još uvijek ga nisam riješio, sve više mislim da je u pitanju zglob jer se sada uglavnom čuje u lijevom točku prilikom oštrijeg skretanja u desno