
I jos jedno pitanje, je li neko mijenjao onaj zastitni lim oko turbine, da li je to skupa investicija, nervira me onaj zvuk vibracija.
Sent from my iPhone using Tapatalk
A treba da narucim sa pika, pa ne mogu uporediti. Jedni kazu pase, drugi ne pase.. meni isto izgleda, ajde ga znaj.respo je napisao/la:pogledaj je li im ista oznaka pa ces znati ima li razlike
Service box pokazuje samo jedan kataloški broj, pa po tome bi trebalo da odgovara.
VF33HRFJC84368036 iPhilby je napisao/la:Napiši broj šasije pa ćemo provjediti (ako nije već prije izvađen). Teško ovi na placevima odole da ne uzmu koju marku više, pogotovo što su najskuplji baš na starijim pežoima i citroenima.
A rece mi i Stefan da je po kataloskom isti, nego me razbi par likova sa Pika koji tvrde da nije isti. Danas ce mi drug doci sa Ph1 pa cu uporediti na licu mjesta
Naprskaj dobro te sarafe WD-om sto stezu lim i ostavi dugo, pa onda ih skini i postavi malo deblju podlosku ispod njih. Fora je sto se taj lim istanji od vibracija i saraf ne moze dovoljno da ga stisne i zato to vibrira tako. Znaci samo deblju podlosku, ako treba stavi i dvije podloske pod gornje sarafe i to je to.