
Peugeot 207 1.4 HDI
- Igzy
- Aktivan član
- Postovi: 94
- Pridružen/a: 15. ožu 2016, 19:19
- Lokacija: Čakovec, Hrvatska
- Vozim: Peugeot 207 1.4 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
- Kontakt:
-
Re: Peugeot 207 1.4 HDI
Prostora ima, ideja također, jedino nema para. Ali bit će i toga. 
Nego, pošto mi je ovo prvi dizel može neki savjet na što treba paziti kod motora i kako se pravilno odnositi prema njemu zbog turbine i dizni?
Šaltam oko 2200 - 2500 okretaja, ne tjeram ga u visoke okretaje (tu i tamo ga malo stisnem da se pročisti), također ga ne vozim ni u preniskim okretajima.
Treba na još nešto pripaziti?

Nego, pošto mi je ovo prvi dizel može neki savjet na što treba paziti kod motora i kako se pravilno odnositi prema njemu zbog turbine i dizni?
Šaltam oko 2200 - 2500 okretaja, ne tjeram ga u visoke okretaje (tu i tamo ga malo stisnem da se pročisti), također ga ne vozim ni u preniskim okretajima.
Treba na još nešto pripaziti?
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Peugeot 207 1.4 HDI
Ne vozi na rezervi, dobro ulje i filteri. Turbina se pali na ~1800 obrtaja tako da zanjih nekoliko m do km. vozi ispod, ili kad se parkiras ne gasi auto pola minuta da se turbina ogladi jer ako posle stiskanja odma ugasis auto turbina ostane bez ulja i ne može da se ogladi a jos uvjek se vrti velikom brzinom =katastrofa. Ja povremeno uspem wurth/liqvi aditov preventivno.
Iskreno kad je zagrijan ne gledam u koje je obrtaje, do 4k ga vozim.
Iskreno kad je zagrijan ne gledam u koje je obrtaje, do 4k ga vozim.
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Igzy
- Aktivan član
- Postovi: 94
- Pridružen/a: 15. ožu 2016, 19:19
- Lokacija: Čakovec, Hrvatska
- Vozim: Peugeot 207 1.4 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
- Kontakt:
-
Re: Peugeot 207 1.4 HDI
Ekipa, trebam malu pomoć.
Čini mi se da mi je lav postao malo osjetljiviji i nestabilniji na neravninama. Recimo, kod prelaska preko rupa i neravnina osjetim kako mi lagano volan cimne u lijevo, a isto tako i na volanu osjetim kao da je nešto lakši kod motanja u lijevo, kao da nema onog otpora kao prije.
Ne trese niti ne vuče ni na jednu stranu, bar zasad.
Na autu su zimske gume pošto zbog posla nisam imao vremena otići u drugi grad gdje su mi ljetne i promjenit ih. Dal je moguće da je samo u pitanju pritisak u gumama ili je nešto drugo složenije problem.
Auto ću voziti na dizalicu čim uhvatim vremena da se provjeri ima li lufta gdje i kakvo je stanje dolje sa amortizerima i podvozjem, ali prije toga sam htio vidjeti dal je tko imao sličan problem ovdje, pa da uskoči sa kojim savjetom.
Čini mi se da mi je lav postao malo osjetljiviji i nestabilniji na neravninama. Recimo, kod prelaska preko rupa i neravnina osjetim kako mi lagano volan cimne u lijevo, a isto tako i na volanu osjetim kao da je nešto lakši kod motanja u lijevo, kao da nema onog otpora kao prije.
Ne trese niti ne vuče ni na jednu stranu, bar zasad.
Na autu su zimske gume pošto zbog posla nisam imao vremena otići u drugi grad gdje su mi ljetne i promjenit ih. Dal je moguće da je samo u pitanju pritisak u gumama ili je nešto drugo složenije problem.
Auto ću voziti na dizalicu čim uhvatim vremena da se provjeri ima li lufta gdje i kakvo je stanje dolje sa amortizerima i podvozjem, ali prije toga sam htio vidjeti dal je tko imao sličan problem ovdje, pa da uskoči sa kojim savjetom.
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Peugeot 207 1.4 HDI
Ako znaaaaam...
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Igzy
- Aktivan član
- Postovi: 94
- Pridružen/a: 15. ožu 2016, 19:19
- Lokacija: Čakovec, Hrvatska
- Vozim: Peugeot 207 1.4 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
- Kontakt:
-
Re: Peugeot 207 1.4 HDI
U subotu idem do vulkanizera na zamjenu guma, pa ću onda dalje vidjeti kako se bude ponašao. Ako nastavi sa time idem na dizalicu, naravno. Zanimalo me samo dal je tko imao sličnih problema, pa da znam na što se fokusirati.
Nadam se da su samo gume u pitanju jer je prekratko kod mene da bi ga već morao slagat.
Ne valja trošiti novce na kvarove, bolje da ih trošim na uljepšavanje i dotjerivanje.

Nadam se da su samo gume u pitanju jer je prekratko kod mene da bi ga već morao slagat.



- Igzy
- Aktivan član
- Postovi: 94
- Pridružen/a: 15. ožu 2016, 19:19
- Lokacija: Čakovec, Hrvatska
- Vozim: Peugeot 207 1.4 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
- Kontakt:
-
Re: Peugeot 207 1.4 HDI
Pa koliko ja malo sreće imam, to nije za vjerovat...
Mjenjao sam prošli vikend gume i odmah zamolio vulkanizera da mi provjeri zašto bi se auto mogao ponašati onako kako sam nekoliko postova iznad napisao. Kaže on da lijeva balans štanga/stabilizator ima lufta i da to nije strašan kvar, da se jeftino zamjeni. Ja sretan, najmanji mogući kvar u pitanju, dogovorim sa majstorom kad bude slobodan da mi to riješi. Međutim...
Kako nevolja nikad ne dolazi sama, jučer putujem sa posla i sve super, dođem do trgovine kupim par sitnica, krenem dalje odjednom neki čudni zvukovi kad je kvačilo stisnuto. Svakim pritiskom kvačila čula se neka meljava, da bi navečer počelo ne cvilit nego drečat. Dođe kolega, proba auto i čim je sjeo, dijagnoza je pala. Otišlo je kvačilo. Papučica je tvrda, cvili, dreči, ali još uvijek se normalno šalta.
No, da to ne bude sve, kočnice su mi postale nekako čudne. Kad stojim na mjestu i pritišćem kočnicu kao da čujem pumpanje zraka i svakim pritiskom papučica je sve tvrđa, a koliko fobije već imam počinjem se i za turbinu bojati jer sam čuo neke čudno zujanje za koje se iskreno nadam da je povezano sa kvačilom, a ne sa njom.
Čuli smo se sa majstorom i dogovoreno je da u nedelju auto ide na kompletan pregled i promjenu kvačila, te balans štange.
Nevjerojatno je da su sve ove stvari odjednom isti dan počele stvarati probleme. Pa kolika je vjerojatnost da sve ove stvari odu istovremeno?
Vjerujte mi da se sad stvarno iskreno bojim odvesti auto kod njega jer koliko malo sreće imam pola auta će trebat mjenjat.
Zasad stoji na parkingu jer nije pametno da se u takvom stanju vozi, tako da je do daljnega vlak moje novo prijevozno sredstvo.
Mjenjao sam prošli vikend gume i odmah zamolio vulkanizera da mi provjeri zašto bi se auto mogao ponašati onako kako sam nekoliko postova iznad napisao. Kaže on da lijeva balans štanga/stabilizator ima lufta i da to nije strašan kvar, da se jeftino zamjeni. Ja sretan, najmanji mogući kvar u pitanju, dogovorim sa majstorom kad bude slobodan da mi to riješi. Međutim...
Kako nevolja nikad ne dolazi sama, jučer putujem sa posla i sve super, dođem do trgovine kupim par sitnica, krenem dalje odjednom neki čudni zvukovi kad je kvačilo stisnuto. Svakim pritiskom kvačila čula se neka meljava, da bi navečer počelo ne cvilit nego drečat. Dođe kolega, proba auto i čim je sjeo, dijagnoza je pala. Otišlo je kvačilo. Papučica je tvrda, cvili, dreči, ali još uvijek se normalno šalta.
No, da to ne bude sve, kočnice su mi postale nekako čudne. Kad stojim na mjestu i pritišćem kočnicu kao da čujem pumpanje zraka i svakim pritiskom papučica je sve tvrđa, a koliko fobije već imam počinjem se i za turbinu bojati jer sam čuo neke čudno zujanje za koje se iskreno nadam da je povezano sa kvačilom, a ne sa njom.
Čuli smo se sa majstorom i dogovoreno je da u nedelju auto ide na kompletan pregled i promjenu kvačila, te balans štange.
Nevjerojatno je da su sve ove stvari odjednom isti dan počele stvarati probleme. Pa kolika je vjerojatnost da sve ove stvari odu istovremeno?
Vjerujte mi da se sad stvarno iskreno bojim odvesti auto kod njega jer koliko malo sreće imam pola auta će trebat mjenjat.
Zasad stoji na parkingu jer nije pametno da se u takvom stanju vozi, tako da je do daljnega vlak moje novo prijevozno sredstvo.
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Peugeot 207 1.4 HDI
E da to su oni nepredvidljivi kvarovi koji desavaju , tako da te potpuno razumijem sto se tvojih kvarova tice . I mene je zadesila ista sudbina sa kvacilom nedavno . Nakon raspitivanja o cijenama seta kvacila i ruku zatvorena je finansijska konstrukcija i krenulo se u realizaciju na sve planirano sam morao dati jos 250 maraka da bi se to sve odradilo kako valja. Ali boze moj glava je na ramenu , živo je se i zdravo a ostalo ce se namiriti.
Tako da nemas sta brines niti da se bojis , sta treba to ce i da bude i to ne mozes da promijenis .
Ako bih ti ja poceo pricati o svome baksuzluku onda bi shvatio koliko si zapravo sretan covjek
Tako da nemas sta brines niti da se bojis , sta treba to ce i da bude i to ne mozes da promijenis .
Ako bih ti ja poceo pricati o svome baksuzluku onda bi shvatio koliko si zapravo sretan covjek

- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Peugeot 207 1.4 HDI
Sredi prvo kvacilo i to u tocku sto kazes.. Valjda je samo stabilizator ili krajnica/spona, a to nije puno skupo, pa onda ganjaj ostale zvukove. Sto se kocnice tice servo nek provjere i crijevo sto dolazi u njega.
Nadam se da ces to brzo rijesiti.
Sent from my LG G2 using Tapatalk
Nadam se da ces to brzo rijesiti.
Sent from my LG G2 using Tapatalk
- Igzy
- Aktivan član
- Postovi: 94
- Pridružen/a: 15. ožu 2016, 19:19
- Lokacija: Čakovec, Hrvatska
- Vozim: Peugeot 207 1.4 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
- Kontakt:
-
Re: Peugeot 207 1.4 HDI
Prioritet je kvacilo, a pošto već bude kod majstora odmah će se napraviti kompletan i detaljan pregled i prema tome sastaviti popis stvari koje bi trebalo riješiti. Vidjet ćemo što je kritično i to će se mjenjati ili odmah ili u skorije vrijeme, a sve ostalo što bi trebalo promjeniti, a nije nužno odmah, riješavat će se kako bude novaca.
Naravno, kad su u pitanju kočnice ili bilo što vezano za to ili upravljanje o tome nema razmišljanja. Sigurnost je na prvom mjestu. A baš zato i ne želim riskirati do idućeg tjedna i ne vozim ga.
Žao mi je jedino što ga tek nepuna dva mjeseca imam, ali neka... Bude se i to riješilo. Ne može me ništa spriječiti da ostvarim ono što sam zamislio i da ga uskoro na parkingu vidim onako sređenog kako mi se sad mota po glavi. :)
Naravno, kad su u pitanju kočnice ili bilo što vezano za to ili upravljanje o tome nema razmišljanja. Sigurnost je na prvom mjestu. A baš zato i ne želim riskirati do idućeg tjedna i ne vozim ga.
Žao mi je jedino što ga tek nepuna dva mjeseca imam, ali neka... Bude se i to riješilo. Ne može me ništa spriječiti da ostvarim ono što sam zamislio i da ga uskoro na parkingu vidim onako sređenog kako mi se sad mota po glavi. :)
- GazdaPaja
- Iskusan član
- Postovi: 435
- Pridružen/a: 17. tra 2016, 01:26
- Lokacija: Banja luka
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: RE: Re: Peugeot 207 1.4 HDI
E moj Igzy,citam ovaj tvoj post i kao da gledam sebe,sve to sam htio napisati ,ti si napisao. Eto jedino sto mi ne cvili toliko kvacilo i nije tvrdo,a ostalo je sve identicno. Nek ti je sa srecom,to ti mogu pozeliti.Igzy je napisao/la:Pa koliko ja malo sreće imam, to nije za vjerovat...
Mjenjao sam prošli vikend gume i odmah zamolio vulkanizera da mi provjeri zašto bi se auto mogao ponašati onako kako sam nekoliko postova iznad napisao. Kaže on da lijeva balans štanga/stabilizator ima lufta i da to nije strašan kvar, da se jeftino zamjeni. Ja sretan, najmanji mogući kvar u pitanju, dogovorim sa majstorom kad bude slobodan da mi to riješi. Međutim...
Kako nevolja nikad ne dolazi sama, jučer putujem sa posla i sve super, dođem do trgovine kupim par sitnica, krenem dalje odjednom neki čudni zvukovi kad je kvačilo stisnuto. Svakim pritiskom kvačila čula se neka meljava, da bi navečer počelo ne cvilit nego drečat. Dođe kolega, proba auto i čim je sjeo, dijagnoza je pala. Otišlo je kvačilo. Papučica je tvrda, cvili, dreči, ali još uvijek se normalno šalta.
No, da to ne bude sve, kočnice su mi postale nekako čudne. Kad stojim na mjestu i pritišćem kočnicu kao da čujem pumpanje zraka i svakim pritiskom papučica je sve tvrđa, a koliko fobije već imam počinjem se i za turbinu bojati jer sam čuo neke čudno zujanje za koje se iskreno nadam da je povezano sa kvačilom, a ne sa njom.
Čuli smo se sa majstorom i dogovoreno je da u nedelju auto ide na kompletan pregled i promjenu kvačila, te balans štange.
Nevjerojatno je da su sve ove stvari odjednom isti dan počele stvarati probleme. Pa kolika je vjerojatnost da sve ove stvari odu istovremeno?
Vjerujte mi da se sad stvarno iskreno bojim odvesti auto kod njega jer koliko malo sreće imam pola auta će trebat mjenjat.
Zasad stoji na parkingu jer nije pametno da se u takvom stanju vozi, tako da je do daljnega vlak moje novo prijevozno sredstvo.
Послато са HTC Desire 816 уз помоћ Тапатока
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Peugeot 207 1.4 HDI
Što reče kolega Avici, neka ti pregledaju crijeva da nisu oštećena pa gubi hidrauliku za kvačilo i kočnice.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen