
što kaže moj drug, prije bih manual vozio nego ovaj robotizovani

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
I meni su iz Dalmija dosta toga slagali, ali nazalost tek sam naknadno otkrio prevaru. I meni su rekli da je auto iz Njemacke, medjutim kasnije sam vidio da je auto ustvari iz Holandije. Rekli mi da je uradjen veliki servis, al ono promijenjen samo mikroremen... Onda da je auto pod garancijom, da sta god da se desi da im samo dovucem auto, jer njima taj lizing od koga su uzeli auto daje tu garanciju... Medjutim sve je ispalo na kraju netacno, a ako nista meni je dobra skola sve ovo bilo.Struja je napisao/la:Kao sto sam vec ranije negdje pisao meni su iz ovlastenog rekli da izbjegavam taj mjenjac,da je zivo sranje i da pravi trzaje koji nerviraju prilikom promjene brzina i sl.
A sto se tice Dalmija kod njih sam htio kupiti vozilo i razgovarao sam sa deckom koji tamo radi i sve super,tvrdili su da je vozilo 2011_to kupljen od prvog vlasnika u Njemackoj godiste i uzeo sam broj sasije i vidio da je vozilo kupljeno u 2010_toj u Belgiji,pa tek nedavno uvezeno u Njemacku,servisni intervali se takodjer nisu poklapali,jer sam vidio da su na vozilu u dvije godine kupljena dva seta ljetnih guma i dva seta zimskih guma,a na satu je stajalo 80 000km,tako da sam odustao i otisao u Kramar ...
1921
I meni su svašta napričali preko telefona i ja budala zapucam 370km do Ljubuškog da pogledam auto, žali bože vremena (cijeli dan bukvalno) koje sam izgubio, nije mi žao uopšte 100+ KM za putne troškove...Struja je napisao/la: A sto se tice Dalmija kod njih sam htio kupiti vozilo i razgovarao sam sa deckom koji tamo radi i sve super,tvrdili su da je vozilo 2011_to kupljen od prvog vlasnika u Njemackoj godiste i uzeo sam broj sasije i vidio da je vozilo kupljeno u 2010_toj u Belgiji,pa tek nedavno uvezeno u Njemacku,servisni intervali se takodjer nisu poklapali,jer sam vidio da su na vozilu u dvije godine kupljena dva seta ljetnih guma i dva seta zimskih guma,a na satu je stajalo 80 000km,tako da sam odustao i otisao u Kramar ...
Ovo zadnje si odlično rekao, kad posle njih odeš u Kramar koji je 20km bliže (ako si išao kao ja u Ljubuški) bude kad da porediš auto salon i seosku buvlju pijacu u svakom aspektu...amel989 je napisao/la:I meni su iz Dalmija dosta toga slagali, ali nazalost tek sam naknadno otkrio prevaru. I meni su rekli da je auto iz Njemacke, medjutim kasnije sam vidio da je auto ustvari iz Holandije. Rekli mi da je uradjen veliki servis, al ono promijenjen samo mikroremen... Onda da je auto pod garancijom, da sta god da se desi da im samo dovucem auto, jer njima taj lizing od koga su uzeli auto daje tu garanciju... Medjutim sve je ispalo na kraju netacno, a ako nista meni je dobra skola sve ovo bilo.
Radi se o obicnim seoskim varalicama i moj je savjet da ih se zaobilazi u sirokom luku.
Za ruke je tačno tako, iako se može desiti i obrnuto, da završe ranije a naplate po normi...sonnyblack je napisao/la:Struja, ruke mu nece naplatiti onoliko koliko budu zaista radili na autu vec kolika je propisana norma za zamjenu tih dijelova. Npr. ako popravak bude trajao 8h, cijena ruku nece bit 8x46KM vec broj sati propisan za zamjenu x 46KM bez obzira ako rad bude trajao duze. Info iz prve ruke, meni su u BL u Veranu mijenjali dio na autu oko 5h a norma bila ako se dobro sjecam 1.4h i rad servisa sam trrbao platiti 1.4 x cijena po satu. Na kraju se ispostavilo da su mi mijenjali ispravan dio jer se njihov majstor malo zeznuo i presao oko procjene, pa mi ljudi nisu uopste naplatili. Ali na fakturi je bilo ovo norma x cijena po satu.
Sto se tice Dalmija, ja sam kod njih kupio svoj P308. Evo godinu i 4 mjeseca kod mene, nisam imao niti jedan kvar na njemu. Ali sam ja uzeo relativno nov i 4-5 mjeseci nakon isteka garancije. S tim da su ga dobro usminkali kad sam kupovao, nije imao packe na sebi. Par mjeseci nakon kupovine, ukazali su se svi 'svirlovi' od nestrucnog poliranja te neke sitne ogrebotinice pa sam ga morao dati komplet na poliranje. Auto crno
Cak sam se i posvadjao s vlasnikom, obzirom da je auto imalo relativno malenu kilometrazu, rekao mu da ako mi u kratkom roku krisne mjenjac, zamajac ili turbina, da cu mu nabit auto u ulaz od kuce i ocrnit ga na svim mogucim portalima, forumima i oglasima. Jer je bila prica da je auto tek s lizinga, da nije nikad udareno itd. Ja sam mrtva picajzla oko auta, i kad sam ga ispitivao, lik me hladno pitao je li ja prvi put u zivotu vidim i kupujem auto. Kasnije ga nisam htio da gledam ocima pa sam posao zavrsavao s njegovim sinom.
Ono sto mi je sumnjivo je to sto za svako auto imaju kao neku servisnu listu koja je na isti kalup za svako auto :/
Sto se tice prednje strane i sa bocnih strana, tu sigurno nije udaren nikad, ali se smijem kladit da je bio malo kucnut sazada u zadnju karambolku. Jer P308, barem ovaj PH2 ima kao dva difuzora zraka skroz ispod karambolke, a meni je jedan falio. Moglo je samo ispast ako je citava karambolka spala. I mislim da mi je senzor nivoa ulja zastekao u karteru.
Ostalo je sve ok. Ne ureklo se. Nisam imao niti jedan problem s autom. Unutrasnjost bez packe, pogotovo zadnja klupa. Kao da nikad niko nije bio nazad u autu. Volan, rukohvati, mjenjac i skoro sve ostalo kao da nikad nije koristeno. Na dijagnostici cist, kao i na mehanickom pregledu. Isao kod Haruna 2x, oba puta je pokazivao perfektne parametre.
Tom je napisao/la:Bože kakvih budala ima, trebalo bi da čujete priče naših prodavaca i fraze:
- "vozila žena pomorca"
- "vozila baba s kracom nogom, gas nikad nije stisla do kraja"
- "full fullova, sve sem kože (a oprema pištolj, osnovna)"
- "vozila časna sestra, nikad mudo nije sjelo u ova RIKARDO sjedišta!"
Sa sve tipskom kilometrazom od 147 000km!
poslato s Jadrana