Greska za DPF
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 520
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 43 puta
- pohvaljen: 252 puta
-
Re: Greska za DPF
Neces vjerovati odlazi na svakom pezou starom 5-6.god sa tom kilometrazom i ako nije otislo otici ce
Kaze mi ovaj iz ATM da na novim Audi A8 2016 to crkne u roku god.dana da ih je do sad uradio poprilicno, o mercedesima da ne pricam
Problem je valjda sto se ta urea pretvori i neki cudan materijal nakon nekog vremena i sjebe tu pumpu koja je konstano u njoj..tako sam ja bar shvatio
A to sva auta imaju problem sa tim..i ljudi mahom gase i upisuju novi softwer
Ja sam nadam se svoju muku rijesio sa ovim...rekao mi je samo da nekad cesce produvam auto na otvorenom da spali cestice u FAP filteru
jer od juce kad je nastao problem do danas do kad je rijesen, filter se zaprljao na 12%
Kaze mi ovaj iz ATM da na novim Audi A8 2016 to crkne u roku god.dana da ih je do sad uradio poprilicno, o mercedesima da ne pricam
Problem je valjda sto se ta urea pretvori i neki cudan materijal nakon nekog vremena i sjebe tu pumpu koja je konstano u njoj..tako sam ja bar shvatio
A to sva auta imaju problem sa tim..i ljudi mahom gase i upisuju novi softwer
Ja sam nadam se svoju muku rijesio sa ovim...rekao mi je samo da nekad cesce produvam auto na otvorenom da spali cestice u FAP filteru
jer od juce kad je nastao problem do danas do kad je rijesen, filter se zaprljao na 12%
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 1000
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-
Re: Greska za DPF
Neka si se riješio tog sranja.
Stvarno neman riječi koje bih mogao reći da ipsujem Pežo i ta nova "ekološka" sranja.Ne samo Pežo nego i sve ostale što ne odrade to sranje kako treba.
Meni je sad ispalo dobro što je kod mene slabija verzija motora i nema AdBlue.
Ček, kako sam uspio pročitati kod vaših postova u vezi FAP filtera, da se svaki put kada sipaš gorivo u rezervar , da se tada automatski usipa FAP tekućina u rezervoar?Da li to znači da treba rjeđe sipati gorivo, tj. sipati od rezerve do rezerve?
Stvarno neman riječi koje bih mogao reći da ipsujem Pežo i ta nova "ekološka" sranja.Ne samo Pežo nego i sve ostale što ne odrade to sranje kako treba.
Meni je sad ispalo dobro što je kod mene slabija verzija motora i nema AdBlue.
Ček, kako sam uspio pročitati kod vaših postova u vezi FAP filtera, da se svaki put kada sipaš gorivo u rezervar , da se tada automatski usipa FAP tekućina u rezervoar?Da li to znači da treba rjeđe sipati gorivo, tj. sipati od rezerve do rezerve?
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 1000
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-
Re: Greska za DPF
Možda ima i veze koja i gdje se urea sipa.Sasa_GTLine je napisao/la: ↑27. lis 2020, 21:31 Neces vjerovati odlazi na svakom pezou starom 5-6.god sa tom kilometrazom i ako nije otislo otici ce
Kaze mi ovaj iz ATM da na novim Audi A8 2016 to crkne u roku god.dana da ih je do sad uradio poprilicno, o mercedesima da ne pricam
Problem je valjda sto se ta urea pretvori i neki cudan materijal nakon nekog vremena i sjebe tu pumpu koja je konstano u njoj..tako sam ja bar shvatio
A to sva auta imaju problem sa tim..i ljudi mahom gase i upisuju novi softwer
Ja sam nadam se svoju muku rijesio sa ovim...rekao mi je samo da nekad cesce produvam auto na otvorenom da spali cestice u FAP filteru
jer od juce kad je nastao problem do danas do kad je rijesen, filter se zaprljao na 12%
Da ima fušeraja.
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 523
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 97 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Greska za DPF
Meni to lici na namjernu "kvarljivost" >>> https://hr.wikipedia.org/wiki/Planirana_zastarjelost
Toliko o novim vozilima i pravdanju cijena za ista...
Toliko o novim vozilima i pravdanju cijena za ista...
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 520
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 43 puta
- pohvaljen: 252 puta
-
Re: Greska za DPF
I ja kazem druze, smece zivokrajo je napisao/la: ↑27. lis 2020, 21:34 Neka si se riješio tog sranja.
Stvarno neman riječi koje bih mogao reći da ipsujem Pežo i ta nova "ekološka" sranja.Ne samo Pežo nego i sve ostale što ne odrade to sranje kako treba.
Meni je sad ispalo dobro što je kod mene slabija verzija motora i nema AdBlue.
Ček, kako sam uspio pročitati kod vaših postova u vezi FAP filtera, da se svaki put kada sipaš gorivo u rezervar , da se tada automatski usipa FAP tekućina u rezervoar?Da li to znači da treba rjeđe sipati gorivo, tj. sipati od rezerve do rezerve?
Jedini koji nemaju probleme sa tim su bmw i renault, renualt ima motore manje zapremine koji ispunjavaju euro 6 normu, ali ne koriste tu vrstu aditiva, vec samo onu kao sto ja i vi ostali imamo kod zadnjeg tocka..dok ureu ne koriste
Da, takko su meni objasnili u servisu, najbolje je sipati polupun-pun rezervoar ili malo ispod pola rezevoara pa na pun, da se to sto manje dosipa, tj nije to problem ni kad se dosipa stalno jer ti cisti FAP filter i nemas problema sa regeneracijom istog...
Ne treba nikad ici do rezerve, bar ja nisam na 508 a vise ni na Laguni to ne radi djevojka
Sto se tice sipanja ureje sipao sam istu kakva ide u bus, jer imam prijatelja koji radi u firmi i moze toga uzeti par litara iz bacvi, ista je kao na benzinskoj...tako da ne znam jel bas do toga
posto ovi u ovlastenom kazu da je to normalna stvar na toj kilometrazi, a ovaj iz ATM kaze da se to desava na svim autima sem ona 2.navedena...tako da ne vjerujem da je do lose ureje ili fusarenja
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Greska za DPF
Sve je bilo kako sam ti i napisao.
Što se tiče dosipanja FAP kada se sipa rezervoar, to je sada malo inteligentnije, gleda se koliko si dosuo i tako, nije kao u prvih varijanti.
A ja koliko znam, ovo što AdBlue čisti nema veze sa FAP filterom, nisu iste vrste čestica, tako da to što si ukinuo AdBlue ne bi trebalo da ima veze sa zaprljanošću FAP-a.
Što se tiče dosipanja FAP kada se sipa rezervoar, to je sada malo inteligentnije, gleda se koliko si dosuo i tako, nije kao u prvih varijanti.
A ja koliko znam, ovo što AdBlue čisti nema veze sa FAP filterom, nisu iste vrste čestica, tako da to što si ukinuo AdBlue ne bi trebalo da ima veze sa zaprljanošću FAP-a.
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 520
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 43 puta
- pohvaljen: 252 puta
-
Re: Greska za DPF
Upravo tako, bio si upravu
Tako nekako oni to objasnjavaju, koliko je tacno i istinito nisam ulazio u to...meni ovih 19L rezevoar u gepeku moze biti popirlicno dugo da ne dosipam, to je obicna Urea (AdBlue) ako je to jedno te isto...za sta sluzi konkrento nemam pojma, valjda za izduvne gasove, lakse spaljivanje cestica na Fapu ili nesto deseto..samo sam vidio na onim parametrima kad je iscitavao sve da je zaprljanost 12% kaze da to nije nista i da ce se spustiti cim izadjem na otvorenu cestu i da vozim u 4 brzini na 3000rpm neko vrijeme i nema problema...
Bitno da je problem rijesen, ubuduce ko bude imao slican problem nek pripremi 150e
Takodje mi je rekao da je problem cesci na 1.6 motorima i da je cijena 125e

Tako nekako oni to objasnjavaju, koliko je tacno i istinito nisam ulazio u to...meni ovih 19L rezevoar u gepeku moze biti popirlicno dugo da ne dosipam, to je obicna Urea (AdBlue) ako je to jedno te isto...za sta sluzi konkrento nemam pojma, valjda za izduvne gasove, lakse spaljivanje cestica na Fapu ili nesto deseto..samo sam vidio na onim parametrima kad je iscitavao sve da je zaprljanost 12% kaze da to nije nista i da ce se spustiti cim izadjem na otvorenu cestu i da vozim u 4 brzini na 3000rpm neko vrijeme i nema problema...
Bitno da je problem rijesen, ubuduce ko bude imao slican problem nek pripremi 150e
Takodje mi je rekao da je problem cesci na 1.6 motorima i da je cijena 125e
- Ovi su korisnici zahvalili autoru Sasa_GTLine za post (ukupno 2):
- krajo • serifhadzic
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Greska za DPF
Meni je Simanić (AS Chip tuning) rekao 200km, ali za sad ne diram jer se ugasilo samo od sebe, pa ćemo vidjeti do kada.
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Greska za DPF
Ureu cini 65% obična( dejonizirana) voda, drugo je hemiska tvorevina,sintetička urea, koja sluzi za smanjenje azotnih oksida na auspuhu, jer kod dizela nije ugljen-dioksid problem vec ovo jedinjenje azota.
Veoma je korozivna u takvom jedinjenju pa predpostavljam da je to uzrok zasto sama pumpa crkava tako brzo.
1l Urea potroši se na oko 1000 pređenik kilometara za manja porodična vozila.
Evo i grafickog prikaza, dje je polozajem A prikazan filter, ako postoji, i polozaj Urea. Znaci ona u sistem ulazi posle filtera čestica tako da nema dodira sa njime i to su odvojeni sistemi.

Poslato s Jadrana
Veoma je korozivna u takvom jedinjenju pa predpostavljam da je to uzrok zasto sama pumpa crkava tako brzo.
1l Urea potroši se na oko 1000 pređenik kilometara za manja porodična vozila.
Evo i grafickog prikaza, dje je polozajem A prikazan filter, ako postoji, i polozaj Urea. Znaci ona u sistem ulazi posle filtera čestica tako da nema dodira sa njime i to su odvojeni sistemi.

Poslato s Jadrana
- Ovi su korisnici zahvalili autoru Tom za post:
- serifhadzic
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 1000
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-
Re: Greska za DPF
Samo sam nešto sumnjičav što se tiče uklanjanja softverski.Sasa_GTLine je napisao/la: ↑27. lis 2020, 22:19 Upravo tako, bio si upravu![]()
Tako nekako oni to objasnjavaju, koliko je tacno i istinito nisam ulazio u to...meni ovih 19L rezevoar u gepeku moze biti popirlicno dugo da ne dosipam, to je obicna Urea (AdBlue) ako je to jedno te isto...za sta sluzi konkrento nemam pojma, valjda za izduvne gasove, lakse spaljivanje cestica na Fapu ili nesto deseto..samo sam vidio na onim parametrima kad je iscitavao sve da je zaprljanost 12% kaze da to nije nista i da ce se spustiti cim izadjem na otvorenu cestu i da vozim u 4 brzini na 3000rpm neko vrijeme i nema problema...
Bitno da je problem rijesen, ubuduce ko bude imao slican problem nek pripremi 150e
Takodje mi je rekao da je problem cesci na 1.6 motorima i da je cijena 125e
Bojim se da neće biti kakvih problema u buduće sa radom motora možda?
Nekako mi to previše lako zvuči.Platiš 200€ i riješiš stvar.
Ne znam, možda griješim?
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 523
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 97 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Greska za DPF
Sreca pa covjek ne mora biti na milosti tvornice i kratkotrajnih rjesenja, modifikacije za bolje sutra! 

- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 520
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 43 puta
- pohvaljen: 252 puta
-
Re: Greska za DPF
[mention]krajo[/mention]
Nema nikakvih problema a motorom, eto vidis sliku koju je objavio Tom
Urea ide poslije filtera, tako da nemas problema...
Sam proces traje nekog 30-40min i upisuje se totalno novi softver koji je ispitan na dosta auta prije i radi bez problema, ne bi ovi iz ovlastenog preporučili da se to radi ako nije sigurno za motor
Nema nikakvih problema a motorom, eto vidis sliku koju je objavio Tom
Urea ide poslije filtera, tako da nemas problema...
Sam proces traje nekog 30-40min i upisuje se totalno novi softver koji je ispitan na dosta auta prije i radi bez problema, ne bi ovi iz ovlastenog preporučili da se to radi ako nije sigurno za motor
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Greska za DPF
Kako tvoj auto radi bez Urea sistema?krajo je napisao/la:Samo sam nešto sumnjičav što se tiče uklanjanja softverski.Sasa_GTLine je napisao/la: ↑27. lis 2020, 22:19 Upravo tako, bio si upravu![]()
Tako nekako oni to objasnjavaju, koliko je tacno i istinito nisam ulazio u to...meni ovih 19L rezevoar u gepeku moze biti popirlicno dugo da ne dosipam, to je obicna Urea (AdBlue) ako je to jedno te isto...za sta sluzi konkrento nemam pojma, valjda za izduvne gasove, lakse spaljivanje cestica na Fapu ili nesto deseto..samo sam vidio na onim parametrima kad je iscitavao sve da je zaprljanost 12% kaze da to nije nista i da ce se spustiti cim izadjem na otvorenu cestu i da vozim u 4 brzini na 3000rpm neko vrijeme i nema problema...
Bitno da je problem rijesen, ubuduce ko bude imao slican problem nek pripremi 150e
Takodje mi je rekao da je problem cesci na 1.6 motorima i da je cijena 125e
Bojim se da neće biti kakvih problema u buduće sa radom motora možda?
Nekako mi to previše lako zvuči.Platiš 200€ i riješiš stvar.
Ne znam, možda griješim?
Sa istim tim softverom koji su Sasi upisali u ECU, ili sa malim varijacima na temu u programskom kodu u zavisnosti od drugih parametara i tipa vozila.
Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 1000
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-
Re: Greska za DPF
Ok ako je tako i to je dobra stvar.
Ako poslije gašenja više niko nije imao problema, odlično.
Ako poslije gašenja više niko nije imao problema, odlično.
- dzoni47
- Početnik
- Postovi: 10
- Pridružen/a: 12. ruj 2020, 17:11
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Motor: 1.6 HDI
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 0
-
Re: Greska za DPF
Evo mene opet. Poslusao sam savjet i ignorisao gresku koju je Delphi prikazivao:
"P1445 - kolicina aditiva ubrizganog u filter cestica prekoracila je max. granicu. Filter cestira ce mora zamijeniti. Greska trajna."
nije bilo nikakve lampice na instrument tabli. I evo jucer se poceo desavat da u voznji pali DPF lampicu i "SERVICE". Gori 10-ak minuta pa se ugasi i sve tako i to sam primjetio na vecim brzinama, po gradu ne pali. Mehanicar mi kaze da treba provjerit urea-u ali to mi nema logike jer ne pali gresku za ureau vec za DPF. Da napomenm da sam 7 dana prije sto se to pocelo desavat uradio prisilnu regenaciju DPF-a preko Delphi-a (bez ikakvog razloga, odoh reko da prodjem taj proces na Delphi-u) i nije uspio zavrsiti uspjesno tu regenraciju, Delphi je nakon 15-ak minuta javio regeneracija neuspjesna. Mada ne znam kakve to veze ima ako sam pokrenuo al eto mozda i ima valjda neko zna. Svakako je vrijeme intervala da zamjenim ulje i filter ulja zbog toga sam i pokrenuo prisilnu regeneraciju iz radoznalosti jer kako sam vidio ulje treba mjenjat nakon prisilne regenracije, ali me brine sto je ona neuspjesna bila...
"P1445 - kolicina aditiva ubrizganog u filter cestica prekoracila je max. granicu. Filter cestira ce mora zamijeniti. Greska trajna."
nije bilo nikakve lampice na instrument tabli. I evo jucer se poceo desavat da u voznji pali DPF lampicu i "SERVICE". Gori 10-ak minuta pa se ugasi i sve tako i to sam primjetio na vecim brzinama, po gradu ne pali. Mehanicar mi kaze da treba provjerit urea-u ali to mi nema logike jer ne pali gresku za ureau vec za DPF. Da napomenm da sam 7 dana prije sto se to pocelo desavat uradio prisilnu regenaciju DPF-a preko Delphi-a (bez ikakvog razloga, odoh reko da prodjem taj proces na Delphi-u) i nije uspio zavrsiti uspjesno tu regenraciju, Delphi je nakon 15-ak minuta javio regeneracija neuspjesna. Mada ne znam kakve to veze ima ako sam pokrenuo al eto mozda i ima valjda neko zna. Svakako je vrijeme intervala da zamjenim ulje i filter ulja zbog toga sam i pokrenuo prisilnu regeneraciju iz radoznalosti jer kako sam vidio ulje treba mjenjat nakon prisilne regenracije, ali me brine sto je ona neuspjesna bila...