
Moj mint Peugeot 307SW 2.0 HDI
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Moj mint Peugeot 307SW 2.0 HDI
Da, ja to imam i imam opciju na navigaciji da uključim i isključim. Sada ne znam kakva je situacija kod modela što nemaju navigaciju, možda ima preko dijagnostike, a možda i ima neka caka da može bez dijagnostike, treba Google piitati.
- andrej
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:41
- Lokacija: Novi Sad
- Vozim: 306 XT 1.6
- Ima zahvala: 14 puta
- pohvaljen: 39 puta
-
Re: Moj mint Peugeot 307SW 2.0 HDI
Ovo je ono o čemu sam pisao za curenje vode. KAda otvorim gepek odavde ispod te plastile curi voda

I onda natopi ovaj deo

Da li je neko imao ovakvu situaciju?

I onda natopi ovaj deo

Da li je neko imao ovakvu situaciju?
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Moj mint Peugeot 307SW 2.0 HDI
provjeri to gumeno crijevo kuda kablovi prolaze. najvjerojatnije ti na njemu negdje pusta
- andrej
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:41
- Lokacija: Novi Sad
- Vozim: 306 XT 1.6
- Ima zahvala: 14 puta
- pohvaljen: 39 puta
-
Re: Moj mint Peugeot 307SW 2.0 HDI
Meni voda iscuri ispod plastike koju sam obeležio strelicom. Jel to znači da uđe u untrašnjost haube kroz crevo, pa onda iscuri ispod te plastike kada podignem vrata gepeka?
- bojan2906
- Iskusan član
- Postovi: 406
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:32
- Lokacija: I. Sarajevo
- Vozim: Peugeot 307sw 1,6 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 7 puta
-
Re: Moj mint Peugeot 307SW 2.0 HDI
Aktiviranje zadnjih brisača kad ubaciš u rikverc a kad su upaljeni brisači se radi iz menija vozila direktno. Uđeš u meni pa Vehicle config pa nađeš opciju rev wiper i aktiviraš je. (čini mi se da je taj redoslijed).
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Moj mint Peugeot 307SW 2.0 HDI
andrej je napisao/la:Meni voda iscuri ispod plastike koju sam obeležio strelicom. Jel to znači da uđe u untrašnjost haube kroz crevo, pa onda iscuri ispod te plastike kada podignem vrata gepeka?

Na ph2 je tako , a na ph1, sto ti kazes, je misaona imenicabojan2906 je napisao/la:Aktiviranje zadnjih brisača kad ubaciš u rikverc a kad su upaljeni brisači se radi iz menija vozila direktno. Uđeš u meni pa Vehicle config pa nađeš opciju rev wiper i aktiviraš je. (čini mi se da je taj redoslijed).

Re: Moj mint Peugeot 307SW 2.0 HDI
Pozdrav Andrej i mnogo srece sa autom.
Zbog cega si mjenjao regulator 1. brzine ventilatora hladnjaka?
Zbog cega si mjenjao regulator 1. brzine ventilatora hladnjaka?
- andrej
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:41
- Lokacija: Novi Sad
- Vozim: 306 XT 1.6
- Ima zahvala: 14 puta
- pohvaljen: 39 puta
-
Re: Moj mint Peugeot 307SW 2.0 HDI
Hvala Seade!
Primetio sam da mi diže temperaturu i ne pali ventilator, radila je samo 2 brzina kada upalim klimu.
Majstor je zamenio njega jer je oksidirao, kao i njegovu instalaciju.
Primetio sam da mi diže temperaturu i ne pali ventilator, radila je samo 2 brzina kada upalim klimu.
Majstor je zamenio njega jer je oksidirao, kao i njegovu instalaciju.
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Moj mint Peugeot 307SW 2.0 HDI
Lijepa i jako interesantna boja. Neka te dugo služi bez problema i kvarova.
Ovo za FAP, bi morao u dogledno vrijeme probušiti saće. Vremenom dolazi do začepljenja, a na kraju ćeš imati totalno i auto neće imati snage, jer izduvnim gasovima stvara otpor. Zbog toga nisi ni osjetio poboljšanje jer ti je FAP bio začepljen i prijavljivao je grešku. Samo si u računaru otklonio grešku, a uzrok nisi riješio.
Ovo za FAP, bi morao u dogledno vrijeme probušiti saće. Vremenom dolazi do začepljenja, a na kraju ćeš imati totalno i auto neće imati snage, jer izduvnim gasovima stvara otpor. Zbog toga nisi ni osjetio poboljšanje jer ti je FAP bio začepljen i prijavljivao je grešku. Samo si u računaru otklonio grešku, a uzrok nisi riješio.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen