Relacija Bar-Dubrovnik, nekih 2,5h lagane voznje, bez guzvi na granici i trajektu.
Polako prilazimo, hrvati su napravili vidikovac dje je uvijek guzva, jer svi autobusi staju tu:

Mi smo bili smješteni na Lapadu, koji je udaljen nekih 2,5 km od starog grada, III zona parkinga i on vam je 5 kuna po satu, mada nismo placali jer smo se zavukli u jednu sporednu ulicu ispred smještaja.
Do starog rada možete pješke, ili busom koji je na svakih 10 minuta, i jedna karta kosta 12-15 kuna, postoje i 24h karte koje su 30kuna i vaze neograničen broj puta u toku tih 24h, karte kupujete na stajalistima/salterima ili kioscima koji su u blizini, novce mozete zamijeniti isto na kiosku. Knazev dvor

Stradun

Pristanište i lukobran Kaše - izgradjen je u svrhu odbrane od talasa i privez brodovima jos 1347. godine.


Onogrijeva česma, na ulazu, nasuprot nje na drugom kraju Straduna je mala Onogijeva cesma/fontana, koja je umanjena verzija ove, koja je izgradjena nakon spajanja vodovoda i snabdijevanja Dubrovnika vodom u XV vijeku.






Iznad grada je žičara, koja vozi za 120 kuna do vidikovca iznad grada, i repetitora, koji je obnovljen, ali jos stoje ostaci sramne agresije pripadnika crnogorske "vojske" Jna 90-ih, i prekida komunikacija Dubrovnika sa svijetom i opsade(ali to nije teme)...





Do vidikovca postoji i makanamski put serpentine, kojim se mozete uspeti pjeske, i asfalt kojim stizete iza, ali dje počinju ti putevi ne znam tačno.
Poluostrvo Lapad

- moja razglednica!
I Mecka kojom smo bili, za promjenu, da Pug odmori


U povratku ka CG prolazi se pored Cavtata, malog mjesta u Konavlama.




poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207