Železnica je uspostavila vezu između tadašnje dvije luke, morska u Baru, i one na Skadarskom jezeru na pravcu Virpazar-Vranjina-Plavnica, a dalje drumski put ka Podgorici.
Put koji vidite na slikama 207ice je nekadašnja pruga kojom je saobraćao popularni ĆIRO, kako se tepalo tadašnjoj kompoziciji koju su činili lokomotiva "SUTORMAN" i dva vagona.
Kretao se "nevjerovatnom" brzinom od 20kmh, a stari mi često prepričava kako je znao da iskoci iz Ćira u pokretu, pretrci stazama, napije se vode na izvoru, i sjedne da sačeka Ćira dok se ovaj spušti niz "serpentine", uskoci i nastavi prema Baru.
Podatak da je tunel izbusen na nasmorskoj visini od 550 metara vam govori o usponu koji je Ćiro morao da savlada u tadašnje vrijeme, pa brzina i ne čudi.
Danas put vodi do malenog manastira Ribnjak, a dalje se nastavlja makadamski dio gdje su nekada bile šine i ponovo spaja sa lokalnim putem preko Sutormana koji je, do izgradnje tunela Sozina, bio jedan od dva moguća pravca ka Podgorici.
Željeznička stanica u Zupcima, i nakon 108. godina odolijeva zubu vremena.
