Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Je l' stalno ili ovisi od temperature ?
U svakom slučaju nek' majstor ispita alternator, neka neko ako vidi napiše kolike mjere treba očitavat alternator u radu i slično.
U svakom slučaju nek' majstor ispita alternator, neka neko ako vidi napiše kolike mjere treba očitavat alternator u radu i slično.

Nothing is true; everything is permitted.
- karabajastart
- VIP Član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
- Lokacija: US
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 201 put
- pohvaljen: 141 put
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Većinom da ili kad je kiša,primjetim da krene to raditi,vidjeću...liaar je napisao/la:Je l' stalno ili ovisi od temperature ?
U svakom slučaju nek' majstor ispita alternator, neka neko ako vidi napiše kolike mjere treba očitavat alternator u radu i slično.
Sent from my E2303 using Tapatalk
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Jel se ko srecao sa dosipanjem AdBlue aditiva kod 208(1.4hdi)?
Zna li neko postoji li procedura koju treba postovati ili sano uspeš? Koja kolicina staje(misim da je nesto oko 20L)?
Otvor je u gepeku cini mi se?
Poslato s Jadrana
Edit: evo linka kome zatreba
http://infodiesel.co.uk/adblue-peugeot/peugeot-208/
Zna li neko postoji li procedura koju treba postovati ili sano uspeš? Koja kolicina staje(misim da je nesto oko 20L)?
Otvor je u gepeku cini mi se?
Poslato s Jadrana
Edit: evo linka kome zatreba
http://infodiesel.co.uk/adblue-peugeot/peugeot-208/
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- kreha2
- VIP Član
- Postovi: 644
- Pridružen/a: 10. ruj 2016, 13:53
- Lokacija: Stolac
- Vozim: 206
- Motor: 1.4i 55kw
- Ima zahvala: 93 puta
- pohvaljen: 48 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Treba li se nakon stavljanja aftermarket radia u P206 istog prijavljivat na dijagnostici?
Poslano sa mog GT-I9195 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog GT-I9195 koristeći Tapatalk
- kreha2
- VIP Član
- Postovi: 644
- Pridružen/a: 10. ruj 2016, 13:53
- Lokacija: Stolac
- Vozim: 206
- Motor: 1.4i 55kw
- Ima zahvala: 93 puta
- pohvaljen: 48 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Hvala!!!

Poslano sa mog GT-I9195 koristeći Tapatalk

Poslano sa mog GT-I9195 koristeći Tapatalk
- pwnz
- Aktivan član
- Postovi: 96
- Pridružen/a: 17. ruj 2017, 14:41
- Lokacija: n/a
- Vozim: Peugeot 207 1.6 xs
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 8 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
@Tom
Za što je točno ta tekućina ?
Kakav ima uticaj na vožnju i perfomanse?
Za što je točno ta tekućina ?
Kakav ima uticaj na vožnju i perfomanse?
- aladins
- Početnik
- Postovi: 47
- Pridružen/a: 02. tra 2017, 00:55
- Lokacija: sarajevo
- Vozim: 207 sw
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 0
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Imam problem kada pada kiša stakla zapinju za onaj platnetneni dio sa strana, mislim podignu se ona ok al klimavo izgleda, kada je suho nema nikakvih problema. Može li se to podmazati nečim slikonskom masti ili tako nešto.
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Glicerin. Imaš u apoteci. Možeš sve kedere na autu njime preci.
Poslato sa LG-G3S D722
Poslato sa LG-G3S D722
Clapton is God!
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
AdBlue služi kao primjesa za bolje sagorijevanje kod novijih dizel motora, on eliminise određene štetne gasove,(azot oksid, NOx). Kod novijih 208 ima poseban rezevorau koji se sipa taj AdBlue, kod nas na pumpama kosta ~70c litar.pwnz je napisao/la:@Tom
Za što je točno ta tekućina ?
Kakav ima uticaj na vožnju i perfomanse?
E sad kod moje 208 nema Adblue, vec postoji odresjenja kesica koja sadrzi neki aditiv koji pro svakom sipanju goriva u rezervoar utisne neku kolicinu te smjese za bolje zagorijevanje. Stoji ispod rezeroara i prilazi mu se odozdo, iz vana.
Na kesi ima oznaka:

Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- karabajastart
- VIP Član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
- Lokacija: US
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 201 put
- pohvaljen: 141 put
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Poz ekipa,negdje je vec bila tema u vezi temperature ali nikako da pronađem,uglavnom,primjetio sam da mi temp ne prelazi preko 75-80,na leru dok stoji postigne 90,cim krenem pada,kontao da je do termostata,zamjenim,nije,isto se ponaša,da li neko ima ideju šta da mjenjam drugo,senzor temp mi nema smisla,jer ne bi pokazao 90 stepeni u leru,jel imao neko sličan problem ? Motor,1.6 16v
Sent from my E2303 using Tapatalk
Sent from my E2303 using Tapatalk
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Motor u leru ima manji broj obrtaja (8..) pa je logično da i vodena pumpa sporije radi, a time se brže zagrijava motor. Nisam primijetio u zimskom periodu do koje vrijednosti se podiže temperatura kada je u leru, mislim da je to blizu 90°C. Brzo podizanje temperature može biti i uzrokovano lošim protokom rashladne tečnosti kroz sistem zbog štopanja u cijevima ili nekakvim suženjima cijevi. Po meni nije to ništa kritično, ako u vožnji pada na radnu temperaturu oko 80°C.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- karabajastart
- VIP Član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
- Lokacija: US
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 201 put
- pohvaljen: 141 put
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Svjestan sam zašto u leru diže na 90,to sam napisao jer ako se vodim tim,ne može biti senzor temperature,meni je problem što mi je uvijek radna temperatura bila 90,nemam problema s brzim postizanjem temperature ili pregrijavanjem,jednostavno sam odnedavno to primjetio a to povlači veću potrošnju goriva i više bjelog dima/pare na leru...hvala na odgovoru u svakom slučaju,pokušaću i senzor zamjenuti,moguće da na neki način šalje pogrešnu temp.dino je napisao/la:Motor u leru ima manji broj obrtaja (8..) pa je logično da i vodena pumpa sporije radi, a time se brže zagrijava motor. Nisam primijetio u zimskom periodu do koje vrijednosti se podiže temperatura kada je u leru, mislim da je to blizu 90°C. Brzo podizanje temperature može biti i uzrokovano lošim protokom rashladne tečnosti kroz sistem zbog štopanja u cijevima ili nekakvim suženjima cijevi. Po meni nije to ništa kritično, ako u vožnji pada na radnu temperaturu oko 80°C.
Sent from my E2303 using Tapatalk
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Ne vjerujem da je do senzora. Jednostavno je hladno vani i hladan zrak u voznji struji oko motora i hladi ga. Osim toga i ventilacija isto tako obara temperaturu motora pogotovu ako je grijanje na max postavljeno... Po meni to nije problem...