Greska za DPF
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Greska za DPF
Koliko je auto preslo, filter DPFa ti ima vijek trajanja, mozda je u tome problem. Probaj prijaviti kao da je ubacen novi, idi na otvoreno (autoput mozda?!), zagrij auto i onda ga drzi 10-12 minuta na 3-4k obrtaja pa vidi posle toga kolika je zacepljenost. Ako sam dobro vidio, kod tebe je 508 2012g sto znaci da nema adblue/urea aditiv.
- dzoni47
- Početnik
- Postovi: 10
- Pridružen/a: 12. ruj 2020, 17:11
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Motor: 1.6 HDI
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 0
-
Re: Greska za DPF
brine me to sto sam uradio sa prisilnom regenracijom da ga to sta nije poremetilo...
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Greska za DPF
Uopste ne treba da brines oko toga, probaj ovo sto sam napisao pa javi, vjerovatno je zbog kilometraze/starosti filteru istekao rok...
- dzoni47
- Početnik
- Postovi: 10
- Pridružen/a: 12. ruj 2020, 17:11
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Motor: 1.6 HDI
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 0
-
Re: Greska za DPF
evo da javim rijeseno (barem za sada). u voznji je odradjena regenracija i lampice vise nema kao ni greske na dijagnostici. Dodao sam i Liqui Moly aditiv za DPF. Kroz Delphi sam provjerio stanje: "Sadrzaj pepela u filtru: 100%". Ne znam kako je bilo prije prisilne regenracije, ali po ovome filter je pun.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Greska za DPF
Ma ništa to. Pod prvo, ta dijagnostika je univerzalna i nije pogodna za Peugeot. Samo Diagbox. To što pokazuje da je 100% pun je neki fiksni interval na osnovu kilometara, što ne mora značiti da je filter svoje odradio. Mogao bi sa Diagbox-om prijaviti da si stavio novi iako nisi i to će biti opet 0%. Ako se auto ne žali, nema lampica, samo vozi i ne brini.
- dzoni47
- Početnik
- Postovi: 10
- Pridružen/a: 12. ruj 2020, 17:11
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Motor: 1.6 HDI
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 0
-
Re: Greska za DPF
evo da opet potvrdim da je ponovo uredno odradio regenraciju i sve je ok. Hvala svima. da ne otvaram novu temu, zna li neko kako iskljuciti automatsko zakljucavavanje u voznji, Peugeot 508? I koja je razlika izmedju dijagnostike Lexia3 i Dialbox?
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Greska za DPF
Automatsko zakljucavanje bi trebalo da mozes iskljuciti drzanjem tipke par sekundi... 

- denga777
- Početnik
- Postovi: 35
- Pridružen/a: 27. svi 2020, 15:20
- Lokacija: sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: PUG 308 1.6 73kw
- Motor: 1.6 BlueHDI 73kw
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 12 puta
-
Re: Greska za DPF
Pitanje, da li sistem upozori kada je aditiv fap filtera blizu kraja ili je potrebno u ovlastenom servisu izvrsiti mjerenje?
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Greska za DPF
Upozori. Ali ne baš na način na koji znaš da je to to. Javi da postoji greška motora i upali se SERVICE na tabli. I dok ne vidiš šta je dijagnostikom, ne znaš je li aditiv ili nešto drugo oko motora.
-
- Napredan član
- Postovi: 359
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:37
- Lokacija: Kladanj
- Vozim: Peugeot 508
- Ima zahvala: 40 puta
- pohvaljen: 35 puta
-
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Greska za DPF
Kod kolege je 308 T9, kao i kod mene, pa mu je kako sam napisao. Očigledno više nije kako kod tebe. Neće ni da ti kaže šta je, nego te tjera u servis.