Peugeot 207
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2383
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 483 puta
-
Re: Peugeot 207
Hvala momci, drago mi je da vam se sviđa. Boja za kocnice su moja spontana ideja, nisam htio crvenu(svi je imaju), siva(nista narocito), zuta(pa možda), i onda je bilo "daj tu zlatnu da probamo".
@kula - postupak za felne ili klijesta?
@anel - jos uvjek, svidjelo se to nama ili ne.
@kula - postupak za felne ili klijesta?
@anel - jos uvjek, svidjelo se to nama ili ne.
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
-
- VIP Član
- Postovi: 1204
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:02
- Lokacija: Zavidovici
- Vozim: Peugeot 307, audi a6 4f 3.0 tdi
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 18 puta
-
Re: Peugeot 207
Ako mi ista kod pezoa ide na zivce onda su to ovi dobosi, ali drama kako si ih preuredio.fino si ofarbao i felge, taman su legle
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6112
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 753 puta
- pohvaljen: 389 puta
-
Re: Peugeot 207
Spontano ili ne, ubo si je samo tako
Ako se ikad nakanim da mijenjam na svom autu boju klijesta, bice ista ovakva

Ako se ikad nakanim da mijenjam na svom autu boju klijesta, bice ista ovakva

- Tom
- Moderator
- Postovi: 2383
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 483 puta
-
Re: Peugeot 207
Sto se tice radova oko felni to je islo ovako:
1. Pjeskarenje - u pjeskari je koristen grit i s njim je odstranjeno sve sa felni do golog aluminijuma,zatim sam izduvao vazduhom prasinu, i oprao felne.
2.aluminijum git - nanesen na sva udubljenja koja su bila na felmama, i onda lagano smirglanje papirom razlicite granulacije, da bi se koliko je moguće izracnala površina. Opet pranje masinom pod pritiskom da se odstrani prašina i ostatci smirglanja.
3.špric kit - pomoću pistolja za farbanje i kompresora nanesen sloj spric kita na felne i kad se osusio vodobruznim šmir papirom prvo p800,pa 1000,i na kraju 2000 skidan sloj po sloj kita dok nije uklonjeno oko 90% kita i ostao je samo u udubljenima koje je trebalo da popuni.
4- anti sil - prvo pranje felni pod pritiskom, susenje a zatim antisilikon nanesen na čistu krpu i premazivanje površine da bi se detaljno ocistila i uklonila sva nečistoća i prasina sa iste, kad se osusilo spremno je za farbanje
5.farbanje felni pištoljem uz pomoc kompresora, baza boje koju smo izabrali, predjeno 4-5 veoma tankih slojeva farbom, i sve to radjeno sa malim razmacima kako se predhodni sloj ne bi osušio
6.lak - pripremljen u propisanom odnosu, nanesen neposredno posle farbe, da se ona ne bi osusila jer onda se lak nece uhvatiti za farbu. Lakirano u 3 sloja.
Sve je rađeno u primitivnim uslovima, na otvorenom bez komore, i nikakvih problema nismo imali, farba se nidje nije slila.
Posle sušenja, nakon 2,3 dana sam lagano presao finom polir pastom nanesenom na krpu svu površinu felni, kako bi se stvorio zaštitni sloj laku, i mozda malo dobilo na sjaju.
Klijesta/doboši - prvo su ukljonjeni rđa, ostati plocica i nečistoće čeličnom cetkom i smirglama, pranje,sušenje, pa ciscenje antisilikonom kako bi se sve uklonilo, i onda farbanje sprejom u boji koju izaberete. Investicija = 3€
1. Pjeskarenje - u pjeskari je koristen grit i s njim je odstranjeno sve sa felni do golog aluminijuma,zatim sam izduvao vazduhom prasinu, i oprao felne.
2.aluminijum git - nanesen na sva udubljenja koja su bila na felmama, i onda lagano smirglanje papirom razlicite granulacije, da bi se koliko je moguće izracnala površina. Opet pranje masinom pod pritiskom da se odstrani prašina i ostatci smirglanja.
3.špric kit - pomoću pistolja za farbanje i kompresora nanesen sloj spric kita na felne i kad se osusio vodobruznim šmir papirom prvo p800,pa 1000,i na kraju 2000 skidan sloj po sloj kita dok nije uklonjeno oko 90% kita i ostao je samo u udubljenima koje je trebalo da popuni.
4- anti sil - prvo pranje felni pod pritiskom, susenje a zatim antisilikon nanesen na čistu krpu i premazivanje površine da bi se detaljno ocistila i uklonila sva nečistoća i prasina sa iste, kad se osusilo spremno je za farbanje
5.farbanje felni pištoljem uz pomoc kompresora, baza boje koju smo izabrali, predjeno 4-5 veoma tankih slojeva farbom, i sve to radjeno sa malim razmacima kako se predhodni sloj ne bi osušio
6.lak - pripremljen u propisanom odnosu, nanesen neposredno posle farbe, da se ona ne bi osusila jer onda se lak nece uhvatiti za farbu. Lakirano u 3 sloja.
Sve je rađeno u primitivnim uslovima, na otvorenom bez komore, i nikakvih problema nismo imali, farba se nidje nije slila.
Posle sušenja, nakon 2,3 dana sam lagano presao finom polir pastom nanesenom na krpu svu površinu felni, kako bi se stvorio zaštitni sloj laku, i mozda malo dobilo na sjaju.
Klijesta/doboši - prvo su ukljonjeni rđa, ostati plocica i nečistoće čeličnom cetkom i smirglama, pranje,sušenje, pa ciscenje antisilikonom kako bi se sve uklonilo, i onda farbanje sprejom u boji koju izaberete. Investicija = 3€

204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2383
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 483 puta
-
Re: Peugeot 207

Ubaceni zvucnici pozadi, u pitanju su Fiat OEM novi, ništa spektakularno ali dosta ugodniji zvuk sada.
Čini mi se 13cm, ako nekog bude zanimalo koja veličina odgovara.
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2383
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 483 puta
-
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6112
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 753 puta
- pohvaljen: 389 puta
-
Re: Peugeot 207
Auuu kakva slika..
drugo auto
Kad su stakla odradjena, cime si radio, koliko zatamnio? Koliko je dozvoljeno u CG zatamljivanje?


Kad su stakla odradjena, cime si radio, koliko zatamnio? Koliko je dozvoljeno u CG zatamljivanje?
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2383
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 483 puta
-
Re: Peugeot 207
U pitanju su Global-ove folije, zadnji dio 55%, naprijed 40%. Dobio sam garanciju 10 godina, da se folije neće odlijepiti, da nece poblijediti i sl.
Sto se tiče zakona u Cg zadnji dio dozvoljen bez ogranicenja u %, sto se tice zakona i 100% ako želite. Stakla u ravni vozača i prednja soferka ne smiju bit tonirani, znači 0%! Niko vam ne brani da zatamnite naprijed, policija ne pravi pitanje(sem ako ste bas baksuz pa potrefite na nekog ludog policajca), ali tehnicki NE mozete proci sa folijama naprijed, ali baš ne može, džabe protekcije i veze.
Sto se tiče zakona u Cg zadnji dio dozvoljen bez ogranicenja u %, sto se tice zakona i 100% ako želite. Stakla u ravni vozača i prednja soferka ne smiju bit tonirani, znači 0%! Niko vam ne brani da zatamnite naprijed, policija ne pravi pitanje(sem ako ste bas baksuz pa potrefite na nekog ludog policajca), ali tehnicki NE mozete proci sa folijama naprijed, ali baš ne može, džabe protekcije i veze.
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6112
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 753 puta
- pohvaljen: 389 puta
-
Re: Peugeot 207
Znaci kao kod nas, samo sto su jos kod nas stavili da se i zadnja sajba ne smije tamniti.. vanzemaljci
Kako ces onda na tehnicki, pozajmit negdje stakla?
Super je nijansa i svidja mi se omjer naprijed/nazad.

Kako ces onda na tehnicki, pozajmit negdje stakla?

Super je nijansa i svidja mi se omjer naprijed/nazad.