
Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
- srky_ug
- VIP Član
- Postovi: 561
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:41
- Lokacija: Ugljevik
- Vozim: Peugeot 307 karavan 1.6 16v
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 0
- Kontakt:
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
oke je i marka i cijena , samo jos vidi da li ti pase 100% i koliko spustaju 50/30 40/40 ili 30/30 mm
Meni ove prednje ne bi npr pasale jer je kod mene dole siroko nalijeganje na amortizer a gore su ok , a zadnje bi mi pasale
Meni ove prednje ne bi npr pasale jer je kod mene dole siroko nalijeganje na amortizer a gore su ok , a zadnje bi mi pasale

- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 743 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
A ne sjetih se danas slikati oznaku u pm, nikad pameti doteci. Ma i ja se bojim, jer su na benzincu. Najradije bih kupio iste kao kod mene, nemam ja felge za spustanje i budzenje :/
- AdoSA
- Početnik
- Postovi: 30
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:04
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 307 1.4HDI Break
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Jutros me "obraduje" skroz ispucalo desno leptir staklo na mojoj 307ici break. Srećom, hB, nije se sasulo skroz već stoji na svom mjestu. Ima li ko kakav savijet gdje i kako da ovo riješim. Otpadi? Firme? Instalacija? I sl.
Hvala
Hvala

- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 743 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Ganjaj kakav otpad po SA, ja mislim da se to moze naci jeftino.
Ako imas alata i zivaca, pokusaj sam zamjeniti.. evo DIY za skidanje tapacirunga, a poslije sam vidis kako skinuti leptir
http://www.peugeotclubbih.com/tapacirun ... -t148.html
Ako imas alata i zivaca, pokusaj sam zamjeniti.. evo DIY za skidanje tapacirunga, a poslije sam vidis kako skinuti leptir

http://www.peugeotclubbih.com/tapacirun ... -t148.html
- AdoSA
- Početnik
- Postovi: 30
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:04
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 307 1.4HDI Break
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Našao staklo 50KM na otpadu. Međutim, večeras novi problem, krenulo me jbg. Auto samo vergla i neće da upali. Nakon nekog vremena uspio sam startati međutim gori engine check lampica i piše Anti-Pollution fault... Da li je problem do filtera goriva ili nečeg drugog. U pitanju je 1.4 hdi 2003g. 307
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Nažalost ta greška je dosta generalna, tako da ništa bez dijagnostike. Može biti i filter a može i nešto deseto.
- AdoSA
- Početnik
- Postovi: 30
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:04
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 307 1.4HDI Break
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Da napomenem da sam spustio gorivo u tanku na rezervu i danas mi se problem pojavio, nakon što sam nasuo goriva. Probaću prvo da naspem ATF ulja u rezervoar i da se malo provozam pa ako to ne upali, pravac servis
Tnx
Tnx
- AdoSA
- Početnik
- Postovi: 30
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:04
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 307 1.4HDI Break
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Update:AdoSA je napisao/la:Da napomenem da sam spustio gorivo u tanku na rezervu i danas mi se problem pojavio, nakon što sam nasuo goriva. Probaću prvo da naspem ATF ulja u rezervoar i da se malo provozam pa ako to ne upali, pravac servis
Tnx
Nasuo ATF ulja te se problem otklonio. Sinoc i jutros upalio bez problema, otisao na posao. Kada sam krenuo kuci opet ista stvar. Odem do maistora na dijagnostiku i auto vise ne moze da upali nema sanse. Dijagnostika je pokazala da je u pitanju nekakva dzidza na radilici, mislim da je u pitanju senzor
- zulleee
- Iskusan član
- Postovi: 1209
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 4 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
A jedino ti ta dijagnostika moze rec sta je tacno problem, i kod majstora to sredi i nadam se da vise neces imat problema sa autom :).
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
jucer bio s prijateljem na jahorini i kad smo se vracali gledam u njegovu instrumentalku i pravo mi cudo bilo da se temp motora nije pomakla s mrtve tacke iako smo se spustali vec dobrih 15 minuta i tako pitam ga je li mu to kazaljka nije uredu ili sta je u pitanju na sta on kaze da motor uopce ne trosi gorivo pri "kocenju motorom" dakle kad se spusta niz brdo a auto je u brzini, nisam imao pojma da to tako radi
danas malo cesljao o netu o tom fenomenu i naucim da se stvar zove Deceleration Fuel Cut-Off, da je izmisljena nekad birvaktile jos za vrijeme karburatora i da je ima svako novije auto (bar bi trebalo), da nije izmisljena zbog ekonomicnosti nego da se smanji emisija gasova i to je otprilike to sto sam naucio
znam da ovdje ima raje koja se razumije oko tih stvarcica pa nek napisu nesto poucno ovakvim kao ja koji su do sad zivjeli u zabludi da se vise isplati trositi kocnice i niz brdo ici na ler nego kociti motorom
danas malo cesljao o netu o tom fenomenu i naucim da se stvar zove Deceleration Fuel Cut-Off, da je izmisljena nekad birvaktile jos za vrijeme karburatora i da je ima svako novije auto (bar bi trebalo), da nije izmisljena zbog ekonomicnosti nego da se smanji emisija gasova i to je otprilike to sto sam naucio

znam da ovdje ima raje koja se razumije oko tih stvarcica pa nek napisu nesto poucno ovakvim kao ja koji su do sad zivjeli u zabludi da se vise isplati trositi kocnice i niz brdo ici na ler nego kociti motorom

- zulleee
- Iskusan član
- Postovi: 1209
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 4 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Evo ga pisali smo o tome ranije pa pogledaj http://www.peugeotclubbih.com/ko-enje-m ... -t103.html
E sto mu motor nije dostigao radnu temperaturu ne znam,po meni svako auto narocito novije kako god vozio on ce za kratko vrijeme postici radnu temp.
E sto mu motor nije dostigao radnu temperaturu ne znam,po meni svako auto narocito novije kako god vozio on ce za kratko vrijeme postici radnu temp.
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Vecini dizelasa pada temperatura pri voznji niz brdo.
Tako je na mome sw-u, bilo na passatima i sada na sluzbenima je isto.
Daleko najbolja i najekonomicnija voznja niz brdo je kada se koci motorom
Tako je na mome sw-u, bilo na passatima i sada na sluzbenima je isto.
Daleko najbolja i najekonomicnija voznja niz brdo je kada se koci motorom
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
@zulleee: nisam vidio ovu temu, al u njoj je sve fino objasnjeno i evo jos malo sto sam citao pri motornom kocenju prekida se komplet dovod goriva, u motoru se stvori zracni vakum i pokrecu ga tockovi i tako se vrti sve sto treba, pocinje dovod goriva odmah ako se pipne gas bez nekog laga da bi se osjetilo da motor nije svo vrijeme trosio gorivo (jbg ne racuna ga na papir i olovku, sve to racunar odradi za cas i pusti goriva koliko treba)
@kula: da i kod njega je naftarica, cim smo se spustili na ravninu temp se popela na normalnu za cas, dok je dok smo isli niz brdo stajala kao da auto ni upaljeno nije, zakucana lijevo da vise ne moze
@kula: da i kod njega je naftarica, cim smo se spustili na ravninu temp se popela na normalnu za cas, dok je dok smo isli niz brdo stajala kao da auto ni upaljeno nije, zakucana lijevo da vise ne moze
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Nisu vam onda u redu termostati, ne znam ti kakvi da su uslovi, temperatura ne smije padati u toku vožnje kada jednom postigne radnu. Moj kada postigne radnu ne mrda ni sekunde. Isto je i kod oca na Golfu 3.