Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 743 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Probaj kontaktirati https://www.kosovac-design.com
Vidim da rade pravo dobro.
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Vidim da rade pravo dobro.
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
- Amir
- Početnik
- Postovi: 12
- Pridružen/a: 29. sij 2021, 11:57
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Ostalo
- Motor: 1.6 BlueHDI 84KW
- Ima zahvala: 11 puta
- pohvaljen: 2 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
U narednim danima ću po svoj prilici dodijati svima al šta mogu, za početak jel zna neko koja je svrha
ovog OFF dugmeta? (Peugeot 207 - 2006 godište?)

Hvala
ovog OFF dugmeta? (Peugeot 207 - 2006 godište?)

Hvala
- Amir
- Početnik
- Postovi: 12
- Pridružen/a: 29. sij 2021, 11:57
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Ostalo
- Motor: 1.6 BlueHDI 84KW
- Ima zahvala: 11 puta
- pohvaljen: 2 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Ovde zapravo ima poruka koliko i u Novinama texta
(ja ponovo i 207)
;
pa ide FAULTI, pa onada ANTIPOLLUTION FAULTI, pa onda žut trokutić sa "!" koji se gasi čim malo dodam gasa i znak žuti motorić koji svjetli šta god da uradim.
još jednom Hvala
(ja ponovo i 207)

pa ide FAULTI, pa onada ANTIPOLLUTION FAULTI, pa onda žut trokutić sa "!" koji se gasi čim malo dodam gasa i znak žuti motorić koji svjetli šta god da uradim.
još jednom Hvala
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 998
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Ako imaš parking senzore, onda vjerovatno da ih ugasiš?
Javiće se već neko ko ima 207 pa će znati tačno šta je.
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Sidelamp ti je poziciono svjetlo, ona mala sijalica.
Za ostalo dijagnostika
Clapton is God!
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Da, ovo što su ti napisale kolege.
Antipollution fault kod francuza može da znači mnogo različitih kvarova i grešaka - od one najbanalnije do one ozbiljnije. To je najbolje da očitaš na dijagnostici kodove grešaka pa da znaš od čega da se počne.
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
Antipollution fault kod francuza može da znači mnogo različitih kvarova i grešaka - od one najbanalnije do one ozbiljnije. To je najbolje da očitaš na dijagnostici kodove grešaka pa da znaš od čega da se počne.
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
wagon life
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
-
Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Dizel je u pitanju?
Provjeri grijače.
Kako ti pali ujutru, ili kad je hladno?
Imaš li problema sa snagom, kako se auto ponaša prilikom ubrzanja?
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
Provjeri grijače.
Kako ti pali ujutru, ili kad je hladno?
Imaš li problema sa snagom, kako se auto ponaša prilikom ubrzanja?
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
wagon life
- Amir
- Početnik
- Postovi: 12
- Pridružen/a: 29. sij 2021, 11:57
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Ostalo
- Motor: 1.6 BlueHDI 84KW
- Ima zahvala: 11 puta
- pohvaljen: 2 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Jeste dizel; stvarno nemam nikakvih problema sa paljenjem, ili sa snagom motora a za potrošnju prikazuje čini mi se 15 ili 16,5 km po lit (valjda), ono jutro kada sam slomio uložak brave i morao ga provaljivati bilo je -8C i upalio je na pola ključa. Ja inače vozim Renoe i sada samo mogu pjevati kada je Pežo u pitanju.
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Ja bih krenuo od grijača ipak onda, provjeriti svaki da li su ispravni. Dovoljno je jedan da je neispravan pa da izbaci grešku.
Da je do senzora temperature ulaznog vazduha onda bi imao problema u vožnji
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
Da je do senzora temperature ulaznog vazduha onda bi imao problema u vožnji
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
wagon life
- Mirza22
- Početnik
- Postovi: 43
- Pridružen/a: 19. sij 2016, 02:12
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 8 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Pozdrav avima, ovih dana sam gledao neke klipove na yt i vidio sam jedan jako ostecen motor zbog zacepljenog sita u karteru (sito uljne pumpe), dalje pretrazivajuci po netu vidio sam da i peugeotovi motori 1.6HDI 66kw imaju problem sa tim sitom da se zna zacepit, mene zanima imaju li isti problem i motori 2.0HDI 66kw konkretno peugeot 206 2002 2.0HDi 66kw koji ja vozim, auto je presao 305000 hiljada i ok je, pali hladan odlicno, ne trosi ulje, redovno ga odrzavam i pazim, ulje nikad preko 10hiljada ne drzim, nasuo sam mu prije neki dan 5w40 koje je preporuceno fabricki pored 10w40 i 5w30 ispravne specifikacije, ono sto me kopka jeste danas kada sam gledao kroz cep od ulja bregastu da su brijegovi sjajni, kao ispolirani ali da imaju rub po sebi koji je tamniji(1mm mozda sa svake strane brijega je tamniji u odnosu na ostatak brijega koji se sjaji), ulje kada zamjenim bude cisto prvih hiljadu kilometara sto znaci da je motor cist vjerovatno znaci da nije zapuseno sito od uljne pumpe, imate li vi kakve informacije oko sita uljne pumpe kod tih motora?
Sent from my JNY-LX1 using Tapatalk
Sent from my JNY-LX1 using Tapatalk
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Koliko ja znam, samo 1.6HDI ima sa tim probleme, i to oni prvi, sa 16 ventila. Ovi poslije su bili sa 8 ventila i nemaju više tih problema.
- Mirza22
- Početnik
- Postovi: 43
- Pridružen/a: 19. sij 2016, 02:12
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 8 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
I moj 2.0HDi je sa 8ventila, svi kazu pouzdan motor, bilo bi mi glupo da prolupa motor radi takvog sitnog zahvata kao sto je ciscenje sita.
Sent from my JNY-LX1 using Tapatalk
Sent from my JNY-LX1 using Tapatalk
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
ja sam po belaju mijenjao karter (uništen navoj šarafa) pa bio primoran. Uglavnom, isti motor, 2001 godište, sito u karteru na uljnoj pumpi čisto, apsolutno ništa na njemu nije bilo.Mirza22 je napisao/la: ↑27. vel 2021, 02:28 Pozdrav avima, ovih dana sam gledao neke klipove na yt i vidio sam jedan jako ostecen motor zbog zacepljenog sita u karteru (sito uljne pumpe), dalje pretrazivajuci po netu vidio sam da i peugeotovi motori 1.6HDI 66kw imaju problem sa tim sitom da se zna zacepit, mene zanima imaju li isti problem i motori 2.0HDI 66kw konkretno peugeot 206 2002 2.0HDi 66kw koji ja vozim, auto je presao 305000 hiljada i ok je, pali hladan odlicno, ne trosi ulje, redovno ga odrzavam i pazim, ulje nikad preko 10hiljada ne drzim, nasuo sam mu prije neki dan 5w40 koje je preporuceno fabricki pored 10w40 i 5w30 ispravne specifikacije, ono sto me kopka jeste danas kada sam gledao kroz cep od ulja bregastu da su brijegovi sjajni, kao ispolirani ali da imaju rub po sebi koji je tamniji(1mm mozda sa svake strane brijega je tamniji u odnosu na ostatak brijega koji se sjaji), ulje kada zamjenim bude cisto prvih hiljadu kilometara sto znaci da je motor cist vjerovatno znaci da nije zapuseno sito od uljne pumpe, imate li vi kakve informacije oko sita uljne pumpe kod tih motora?
Sent from my JNY-LX1 using Tapatalk

Nothing is true; everything is permitted.
- Mirza22
- Početnik
- Postovi: 43
- Pridružen/a: 19. sij 2016, 02:12
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 8 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2
Ja nisam skidao karter od kako je auto kod mene, ali je uvijek odrzavano i na vrijeme servisi radjeni. Poceo sam sam sebi mjenjati ulje pa cu vjerovatno i interval od 10000km smanjiti na 7500km jer mi je 95posto gradska voznja.
Sent from my JNY-LX1 using Tapatalk
Sent from my JNY-LX1 using Tapatalk