Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Nisam uočio i ovu poruku na velikom displeju ...
Ne vidim nikakvu poruku da nedostaje aditiva ... ispada da je Dpf filter zapušen i da prijeti blokada istog ...
To se radi zapravo oba
Mora valjda da se izbusi to neko sito i da se softverski re-mapira. Ako vec zelis to da radis, ja nisam siguran da li moras ali nije onda lose i EGR da uklonis. Ja ovde ne smem zbog zakona, ali mozda bih to uradio da mogu.
neretva 1 je napisao/la: ↑03. lip 2018, 12:31
Ukloniti ...fizički i softverski?
Pokusaj prvo da ga raspuses malo na otvorenom putu ili da uradis prisilnu regeneraciju.
Ako sve to ne bude dalo rezultata onda razmisli o uklanjanju...
neretva 1 je napisao/la: ↑03. lip 2018, 12:18Ne vidim nikakvu poruku da nedostaje aditiva ... ispada da je Dpf filter zapušen i da prijeti blokada istog ...
Najbolje ti je da nadjes nekoga ko ima originalnu Peugeot Planet dijagnostiku i fino da ti sve iscita, sto bi bzvz ista napamet radio Ako je do aditiva, najjednostavnije je nasuti 1l kao sto je Stefan radio i bices miran neko vrijeme. Na dijagnostici se tacno vidi zapusenost FAPa u %, pa onda gledaj sta ces.. dal ciscenje ili skidanje skroz. Ako se odlucis za skidanje ima tema i primjeri kako se skida/izbija sace filtera.
Meni je dijagnostika ( originalna peugeot ) rekla da mi je fap zapusen 10%, pa sam dzaba mijenjao dizne, jer auto nije radio kako treba
Kad sam skinuo fap, dio koji ide na turbo je zapusen totalno, a donji dio cist. Izduvni gasovi su mi se vracali u motor i zbog toga auto nije radio kako treba
Samo vadit govno.
Znaci da se razumijemo, testirajte auto s fapom, i bez istu ce vam normu pokazat. Fap,dpf je jedna velika prevara, uspjesno predstavljena svijetu.
Da ne citiram sam sebe, zagrijati auto, voznja 10ak minuta na 4000 obrtaja, ne 2000, ne 3000, znaci 4000 i drzis tako (to je kao prisilna regeneracija), nadji neki put gdje mozes voziti bez da te drugi ometaju i da mozes drzati konstanto obrtaje, i ne treba pretjerivati sa brzinom, meni je recimo u trecoj to oko 90-95km/h. Znam da je bucno, "bolno" za usi, kontas mozda i za motor ali nista mu nece biti.
Ako to ne uspije, imas opciju da ga ocistis fizicki ili vadis sve van i softversko gasenje.
Ovi su korisnici zahvalili autoru StefanMD za post:
Probao ga na 4000 okretaja natjerativ na prisilnu regeneraciju i nije uspjelo. Doduše dva puta me kratko natjeralo na spuštanje okretaja...
U ovlaštenom ga upravo ostavio i voditelj servisa kaže da će napravit dijagnostiku pa mo javit ali preliminarno ... sumnja na začepljenje FAPa i manjak aditiva. Nov fap 500 a reparacija 250 KM. 2 l aditiva 190 KM.
Savjet...?
Ja iskreno sumnjam da je tako jeftin nov FAP filter, za te pare koliko košta reparacija i aditiv ja bih povadio sve vani, i još usput kad radiš softver malo mapu doraditi i da Pugiša prodiše...
Auto radi redovne regeneracije otprilike svakih (300 do 500)km i nalog mu da kompjuter bez obzira bio FAP začepljen ili ne. Period redovne regeneracije se skraćuje sa začepljenjem filtera i uslova vožnje. Ovo na auto putu sa povećanim brojem obrtaja može upaliti ali i ne mora svaki put, jer je uslov da mu je vrijeme redovne regeneracije, da je ubačena količina aditiva u sistem sagorijevanja, da je postigao temperaturu iznad 85°C i broj obrtaja kako kaže Stefan. Prisilnom regeneracijom se može postići čišćenje ako je manje začepljenje filtera.
Ja sam čistio svoj filter tako što sam ga skidao, kiselio u domaćem jabukovom sirćetu i ispirao univashom nekoliko dana, a već mu je bilo vrijeme zamjene davno, jer je sada na 210.000 km. Fap nije bauk i može se po meni beskonačno puta prati jer je to samo saćasti auspuh koji hemijskom reakcijom i mehaničkim barijerama zaustavlja garež i ostale izduvne elemente. Problem pravi kada nestane aditiva, jer on potpomaže podizanju temperature sagorijevanja goriva i spaljivanje gareži, on se ne može zamijeniti drugim tečnostima.
Kada dobiješ informaciju iz servisa možeš odvući auto da ti neki mehaničar koji je to radio očisti FAP jer će biti daleko jeftinije. Aditiva možeš kupiti na litar u Citroen servisu, bit će ti dovoljno sljedećih 70-80tk. Ili ova varijanta sa ukidanjem komplet jer je jeftinija, ali kod provjerenog stručnjaka. Ja ne bi nikada kupovao nov, niti u servisu polovan filter, bacanje novaca.