Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Harun je napisao/la:Pogresno su ti rekli, zasto bi ista sabirao i dijelio, kada svaka dizna ima svoj senzor na povratu. Ako ti je treca dizna recimo +4 mm3/ubr, a ostale po 1mm3/ubr. nemas tu sta razmisljat koja je.
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
Pa kako bi ti ustanovio da su sve dizne u q... Koje vrijednosti bi trebao da vidis?
Ne bi ti nista znao reci, jer do sada nisam susretao niti sam imao vremena proucavati takvu vrstu senzora sa tim vrijednostima. A ovo sto sam gore naveo vazi za senzore koji pokazuju ove vrijednosti, odnosno u mm3/ubr. A ti ako znas i ove druge vrijednosti slobodno napisi kako ide, jer ja od skole stvarno ne mogu ufatiti vremena da proucim sve vezano za dijagnostiku.
A to Sale sto su ti rekli da ne mogu ocitati dizne to je tako sa Diagbox-om, evo i kod Avduke na 207 1.6 hdi nema te mogucnosti, dok kod nekih moze.
Danas sam napokon odnio dizne kod majstora Mikana u Ugljevik da ih pregleda.Inace kod njaga sam radio dizne 10.11.2015 god kad sam imao problem sa gasenjem auta u voznji kad je topao.Tad je bio problem u senzoru ubrizgavanja goriva,ali je majsto sumnjao na dizne pa sam ih nosio na pregled.Na pregledu ustanovljeno da sve 4 odstupaju od dozvoljenih mjera.Kad ih je rastavio na sve 4 su igle bile zastopale u ulosku.Prvo ih je izbio,pa sve ultrazvucno oprao i sastavio.Poslije sastavljanja i testiranja sve 4 su bile ok.Kad smo ih postavili na auto nikad bolji rad nije imao motor do tad.To je bilo kratko,par dana i ponovo se cuo stari zvuk cekicanja dizni,majstor mi je rekao mora da je do goriva pa sam promijenio nekoliko pumpi,ali nije bilo nista bolje.Od tad do danas presao sam 8000km.Posto sam dobio garancio na popravku dizni,danas sam ih odnio na reklamaciju.Prvo ih je stavio u ultrazvucnu kadu da ih malo opere,a zatim postavio na probni sto.Vrsi se testiranje po 4 tacke:Pri visokom pritisku,pri normalnom,predubrizgavanje i na leru.
Svaka od navedene 4 tacke ima parametre unutar kojih dizna treba da bude u normali.
1.Kod viskog pritiska normalne mjere su 37,7-43,7
2.kod normalnog pritiska 11,2-14,7
3.predubrizgavanje 0,5-3,1
4.na leru 1,3-5,3
Ove vrijednosti se odnose na kolicinu goriva koju dizna ubrizga u epruvetu.
Svaka od navedene 4 tacke ima parametre unutar kojih dizna treba da bude u normali.
Nakon ispitivanja ustanovio je da je problem kod 2 dizne.
Rastavio ih je oprao ulozak iglu u ultrazvucnoj kadi i zamijenio u njima neku malu podlosku debljien 1,19mm.Inace uz pomoc tih podloski se i steluje dizna.Sklopio je dizne i postavio na sto na ponovno testiranje nakon cega su sve 4 bile u normali po sve 4 tacke.
Za tih 2-3 sata sto sam proveo kod majstora naucio sam dosta stvari o diznama,a covjek je bas komunikativan i hoce da odgovori na sva moja pitanja.