antipolution fault
- peđa007
- Početnik
- Postovi: 5
- Pridružen/a: 13. ožu 2016, 18:12
- Lokacija: Ilidža
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
antipolution fault
Pozdrav za sve koji čitaju !
Imam Pežo 307 HDI iz 2005 godine. Imam ga već neke 3 sedmice. Povremeno mi se javi greška "antipolution fault ", otprilike kad malo više nagazim gas , ali nije uvijek uslov. Bio sam kod jednog majstora koji mi je na dijagnostici našao dvije greške i to neki pritisak na usisu u turbinu (ili iza turbine ) nisam više siguran , sve mi se pomiješalo, te "visok nivo u rezervoaru aditiva". Na pitanje odkud sve to rekao mi je da je prva vjerovatno odspajanje konektora tog senzora pritiska prilikom skidanja cijevi kod turbine zbog servisa, a drugi je takva situacija u rezervoaru tog famoznog aditiva što se povremeno miješa sa gorivom, i kroz sagorijevanje čisti filter(e) na auspuhu. Onda mi je to poništio. Nisu se javljale neko vrijeme. Drugi opet majstor mi govori da ja na svom autu nemam takav rezervoar sa aditivom (ne znajući da sam bio kod ovog prvog na dijagnostici) te da je kod mene FAP i katalizator sve u jednom sklopu te da bi tu pored cijevčica ispred i iza FAP-a ili šta je već koje idu do senzora diferencijalnog pritiska trebala biti i treća koja dovodi taj aditiv direktno na FAP i tu ga dozira , a nje nema. Inače obadvojica nisu "od juče " u ovom poslu pa sam u dilemi ima li ovaj auto taj sistem doziranja aditiva ili ne , jer očito moram poći od toga da bi znao ako ima vjerovatno je prije nizak nago visok nivo (dijagnostička naprava je Delphi za koju sam opet čuo da zna "zabrljati"), a ako ne da idem na ostale senzore i sve ono oko usisa i auspuha. Auto inače ide kao metak, voli gas , nema problema oko pregrijavanja i sl , starta lako , ne troši ulje , ne čadi i sve je ok. Prijatelji , kakvi ste sa ovim iskustvima da li je neko imao iskustva sa ovim ?
Imam Pežo 307 HDI iz 2005 godine. Imam ga već neke 3 sedmice. Povremeno mi se javi greška "antipolution fault ", otprilike kad malo više nagazim gas , ali nije uvijek uslov. Bio sam kod jednog majstora koji mi je na dijagnostici našao dvije greške i to neki pritisak na usisu u turbinu (ili iza turbine ) nisam više siguran , sve mi se pomiješalo, te "visok nivo u rezervoaru aditiva". Na pitanje odkud sve to rekao mi je da je prva vjerovatno odspajanje konektora tog senzora pritiska prilikom skidanja cijevi kod turbine zbog servisa, a drugi je takva situacija u rezervoaru tog famoznog aditiva što se povremeno miješa sa gorivom, i kroz sagorijevanje čisti filter(e) na auspuhu. Onda mi je to poništio. Nisu se javljale neko vrijeme. Drugi opet majstor mi govori da ja na svom autu nemam takav rezervoar sa aditivom (ne znajući da sam bio kod ovog prvog na dijagnostici) te da je kod mene FAP i katalizator sve u jednom sklopu te da bi tu pored cijevčica ispred i iza FAP-a ili šta je već koje idu do senzora diferencijalnog pritiska trebala biti i treća koja dovodi taj aditiv direktno na FAP i tu ga dozira , a nje nema. Inače obadvojica nisu "od juče " u ovom poslu pa sam u dilemi ima li ovaj auto taj sistem doziranja aditiva ili ne , jer očito moram poći od toga da bi znao ako ima vjerovatno je prije nizak nago visok nivo (dijagnostička naprava je Delphi za koju sam opet čuo da zna "zabrljati"), a ako ne da idem na ostale senzore i sve ono oko usisa i auspuha. Auto inače ide kao metak, voli gas , nema problema oko pregrijavanja i sl , starta lako , ne troši ulje , ne čadi i sve je ok. Prijatelji , kakvi ste sa ovim iskustvima da li je neko imao iskustva sa ovim ?
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: antipolution fault
Prvo cu ti reci ako ima bilo koji FAP filter bilo onaj dvodijelni ili jednodjelni mora imati rezervoar aditiva, bez njega ne postoje FAP filteri.
A drugo ako je sta vezano za turbinu ili za sam FAP zar ti nije ni jedan majstor pogledao parametre a ne samo greske i vidio tacno do cega je?
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
A drugo ako je sta vezano za turbinu ili za sam FAP zar ti nije ni jedan majstor pogledao parametre a ne samo greske i vidio tacno do cega je?
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
- Struja
- VIP Član
- Postovi: 1123
- Pridružen/a: 03. sij 2016, 01:12
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Vozim: 508 RXH
- Motor: 2.0 135kw
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 45 puta
-
Re: antipolution fault
Kada nemas pouzdanog covjeka odes u ovlasteni platis 25km i dobijes nalaz dijagnostike i sve parametre i dijagnozu,a onda dalje po svom nahodjenju popravljas,kad vidis da majstori tapkaju i traze problem principom mozda je ovo ili ono,to s na kraju skupo zavrsi,a ako vec nisu od jucer trebalo bi da su se posvetili problemu malo detaljnije...
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: antipolution fault
Greška antipol... može biti od stotinu elemenata, od usisa goriva iz rezervoara, preko sagorijevanja do izduvne grane.
Ni jedan ni drugi majstor ti nisu rekli ništa. Prema ovome što su zaključili, ti njima možeš slobodno reći da se oni ne razumiju u sistem turbine, FAP-a i sistem ubrizgavanja aditiva. Za peugeote je samo mjerodavna i tačna PP2000 i Diagbox dijagnostika.
Ni jedan ni drugi majstor ti nisu rekli ništa. Prema ovome što su zaključili, ti njima možeš slobodno reći da se oni ne razumiju u sistem turbine, FAP-a i sistem ubrizgavanja aditiva. Za peugeote je samo mjerodavna i tačna PP2000 i Diagbox dijagnostika.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- zulleee
- Iskusan član
- Postovi: 1209
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 4 puta
-
Re: antipolution fault
Bio je na forumu Dino Berbic mislim da je iz Sarajeva,popravlja peugeot auta...vidi s njim nekako u kontakt. A imas i teme na forumu koje je on objavio o svojim poslovima.
- peđa007
- Početnik
- Postovi: 5
- Pridružen/a: 13. ožu 2016, 18:12
- Lokacija: Ilidža
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: antipolution fault
Hvala svima !
Mislim da ću ipak otići na ovlašteni servis jer izgleda da oni jedino imaju mjerodavnu dijagnostiku . Ne pravi mi to neke probleme ali ipak bolje spriječiti nego liječiti . Hvala još jednom !!
Mislim da ću ipak otići na ovlašteni servis jer izgleda da oni jedino imaju mjerodavnu dijagnostiku . Ne pravi mi to neke probleme ali ipak bolje spriječiti nego liječiti . Hvala još jednom !!
- Keser79
- Početnik
- Postovi: 11
- Pridružen/a: 15. stu 2017, 20:20
- Lokacija: Brcko
- Vozim: Peugeot 307 sw
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 0
-
Re: antipolution fault
Pozdrav, da ne otvaram novu temu.
Posto nemam u blizini nikoga sa dijagnostikom da mi provjeri da pitam ako je imao neko slican problem da napise da cega bi moglo biti.
Kod mene se pali antipolution greska kad obrtaji odu preko 3000 ali samo kad je motor hladan, znaci kad tek upalim auto i krenem. Greska se ne pali ako je motor zagrijan, tako da ako ga vozim ispod 3000 ob dok se ne zagrije onda se ne pali i moze tada ici preko 3000 ob. bez paljenja greske. Nisam primjetio nikakvu promjenu u radu motora kad se greska upali i tada mogu ici obrtaji preko 3000 znaci ne ide u safe mod, vuce normalno i sve samo sto se znaci upali greska. I jos da napomenem da naredni dan kad upalim auto ne pokazuje gresku. Hvala unaprijed
Posto nemam u blizini nikoga sa dijagnostikom da mi provjeri da pitam ako je imao neko slican problem da napise da cega bi moglo biti.
Kod mene se pali antipolution greska kad obrtaji odu preko 3000 ali samo kad je motor hladan, znaci kad tek upalim auto i krenem. Greska se ne pali ako je motor zagrijan, tako da ako ga vozim ispod 3000 ob dok se ne zagrije onda se ne pali i moze tada ici preko 3000 ob. bez paljenja greske. Nisam primjetio nikakvu promjenu u radu motora kad se greska upali i tada mogu ici obrtaji preko 3000 znaci ne ide u safe mod, vuce normalno i sve samo sto se znaci upali greska. I jos da napomenem da naredni dan kad upalim auto ne pokazuje gresku. Hvala unaprijed
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: antipolution fault
Moja ti je preporuka da uopće ne dižeš motor na 3000+ obrtaja dok je hladan. Ne da ti se ne bi greška pojavljivala, nego da ne bi ovdje kasnije tražio pomoć oko generalke motora. Općepoznato pravilo je da se motori ne kolju hladni (tipa ta grublja vožnja), jer hladno ulje nema ni 50% svojstva kakvo treba imat kad se ugrije...

Nothing is true; everything is permitted.
- micija
- VIP Član
- Postovi: 714
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
- Lokacija: Modriča
- Vozim: Peugeot 5008
- Ima zahvala: 52 puta
- pohvaljen: 27 puta
- Kontakt:
-
Re: antipolution fault
Ako si kojim slucajem u modrici javis se pa to pogledano. A imamo i sasu u brckom sa diagnostikom, mozda se javi. PozzKeser79 je napisao/la:Pozdrav, da ne otvaram novu temu.
Posto nemam u blizini nikoga sa dijagnostikom da mi provjeri da pitam ako je imao neko slican problem da napise da cega bi moglo biti.
Kod mene se pali antipolution greska kad obrtaji odu preko 3000 ali samo kad je motor hladan, znaci kad tek upalim auto i krenem. Greska se ne pali ako je motor zagrijan, tako da ako ga vozim ispod 3000 ob dok se ne zagrije onda se ne pali i moze tada ici preko 3000 ob. bez paljenja greske. Nisam primjetio nikakvu promjenu u radu motora kad se greska upali i tada mogu ici obrtaji preko 3000 znaci ne ide u safe mod, vuce normalno i sve samo sto se znaci upali greska. I jos da napomenem da naredni dan kad upalim auto ne pokazuje gresku. Hvala unaprijed
- Keser79
- Početnik
- Postovi: 11
- Pridružen/a: 15. stu 2017, 20:20
- Lokacija: Brcko
- Vozim: Peugeot 307 sw
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 0
-
Re: antipolution fault
Iiaar, ne vozim uopste grubo, gledam na motor i turbinu kad je hladan, to mi se desilo prvi puta jer sam krenuo da preticem a bio je hladan i upalila se ta greska, a drugi puta sam probao namjerno u leru da vidim zasto i na koliko se obrtaja pali.
"Micija", blizi sam Brckom al moram uzeti slobodan dan na poslu da bih ugovorio dijagnostiku da provjerim sta je problem. Hvala vam u svakom slucaju.
"Micija", blizi sam Brckom al moram uzeti slobodan dan na poslu da bih ugovorio dijagnostiku da provjerim sta je problem. Hvala vam u svakom slucaju.