Posljedice lošeg čip-tjuninga
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 967
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 103 puta
- pohvaljen: 127 puta
Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga
Al ga Armin objasni...
A evo i ja da spomenem, brat je radio nedavno kod Simanica u Sarajevu na A6 3.0 TDI i zadovoljan je, neki optimum koji oni kao preporucuju je sa 225KS/450Nm na 265-270KS/540-550Nm. Nemaju valjke za 4x4 nego samo za jednu vucu tako da nije mogao izmjeriti, ali se primjeti da auto ide bolje. Posebno se vidi u trecoj i cetvrtoj da bolje cupa (prve dvije brzine valjda preleti pa ne stignes ispratiti), mjerili smo medjuubrzanja i dosta je dobro, za tu snagu koja je navedena, 60-100 u S 4s, 120-160 u S 7s (desetinka gore ili dole, mjerio sam telefonom nekoliko puta).
I ja sam se omisljao da svog 308 (sa 112 na nekih 135KS+-) uradim ali nisam mogao ici tada u Sa tako da ce sacekati.
A evo i ja da spomenem, brat je radio nedavno kod Simanica u Sarajevu na A6 3.0 TDI i zadovoljan je, neki optimum koji oni kao preporucuju je sa 225KS/450Nm na 265-270KS/540-550Nm. Nemaju valjke za 4x4 nego samo za jednu vucu tako da nije mogao izmjeriti, ali se primjeti da auto ide bolje. Posebno se vidi u trecoj i cetvrtoj da bolje cupa (prve dvije brzine valjda preleti pa ne stignes ispratiti), mjerili smo medjuubrzanja i dosta je dobro, za tu snagu koja je navedena, 60-100 u S 4s, 120-160 u S 7s (desetinka gore ili dole, mjerio sam telefonom nekoliko puta).
I ja sam se omisljao da svog 308 (sa 112 na nekih 135KS+-) uradim ali nisam mogao ici tada u Sa tako da ce sacekati.
- suad83
- Aktivan član
- Postovi: 82
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:50
- Lokacija: Zivinice
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga
Da je dobar cip ugradjivali bi se odma i fali bi se svi proizvodjaci da su napravili motor koji ima po 100 kw i da trosi 4l moje je misljenje da je bolje odma kupiti auto sa jacim motorom nego ga cipovat ljudi kupe 1.4 i hoce da ide ko lud a da nista ne trosi i jos da se ne kvari
Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk
Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk
- Phantom
- Site Admin
- Postovi: 2613
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
- Lokacija: Teslic
- Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 90 puta
- Kontakt:
Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga
Opet na isto idemo. Fabrici nije u cilju da za manje pare daje jaci motor koji malo trosi. Zasto ubacivati xenon ako fabrika nije ili mijenjati felge kada je fabrika celicare stavila, manite se tih staro-majstorskih fora. Opet pisem, sta sad ja prodam svoj od 79kw za 5500km, kupim 100kw cca6500 km plus opet ulagati da ga dotjeram u pristojno stanje..... prokontajte malo sta pisete
Motion & Emotion
- Miki 307
- Aktivan član
- Postovi: 145
- Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
- Lokacija: Tešanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga
to jest, ja sam u početku kad sam dotjerao auto sa tuninga i probao na autoputu, vidim ide 150 km/h u istom režimu vožnje, samo osmijeh od uva do uva ali sam onda polako zaključijo da je ubrzanje toliko snažno da materialima u motoru to nikako ne može biti svejedno. Imao sam osjećaj da će jednog dana samo da se sj.. motor. Druga stvar koja mi nije bila baš po p.s.-u jeste da je motor imao toliko okretnog momenta da jednostavno možeš stalno da ga šaltaš, što kažu vuče u svakoj. Kod 2.000 obrtaja se več dere motor, stavim u višu brzinu isto može da vuče ali se pri tom trese nešto armatura, zbog nekih vibracija. Onda leden isto vuče, snaga ga forsira a motor nikako se ugrijati ispočetka zbog blindiranog Egr-a, ne znam dal je to baš koristno u krajnjoj fazi.ArminM je napisao/la:Meni je Huso Maglaj remapirao audija na 298ks, nisam bio na valjcima ali ako ima 290 ja prezadovoljan. Nije tu poenta kupi novi auto, jaci motor i slicno. Vozis neki auto odredjeni period, upoznate se dobro, presli kilometara i kilometara, i onda mu odjednom pojacas snagu. Sta se desava, zavolis ga jos vise. Osmijeh koji ti izmami svaki put kad ga " potjeras " je nesto posebno.
To je isto kad se naviknes na sise, dobro ti, volis ih, i onda zenska ugradi silikone, a ti ko dijete, odvojit se ne mozes. Eto to ti je chiptuning braca
Poslano sa mog HTC Desire 828 koristeći Tapatalk
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2457
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 163 puta
- pohvaljen: 294 puta
Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga
To sve što si ti napisao jeste loš chip tuning, očigledno ti je neki levat radio. Drugo, ne može se motor više derati na 2000 obrtaja nego prije. Koliko obrtaja toliko buke, ne može biti razlika prije i poslije.
- Miki 307
- Aktivan član
- Postovi: 145
- Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
- Lokacija: Tešanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga
Vratit ču nazad onu original mapu možda samo da egr ostavim zatvoren, biće tako sigurnije.
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2327
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 240 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga
Najbolje da tako uradiš...
E sad moj utisak na ovu temu jeste da se to ne moze raditi bez kvalitetne opreme. A ona košta!
Da de to ne može raditi bez valjaka, i to papreno košta!
Da to ne mogu raditi priuceni meštri koji znaju samo za CTRL+V/P, škola košta!
E kad budem znao nekoga ko ispunjava ove kriterijume u Cg ja ću čipovati kola. Do tada...
Ima jedna stara izreka: "od jeftina mesa po dolini čorba".
poslato s Jadrana
E sad moj utisak na ovu temu jeste da se to ne moze raditi bez kvalitetne opreme. A ona košta!
Da de to ne može raditi bez valjaka, i to papreno košta!
Da to ne mogu raditi priuceni meštri koji znaju samo za CTRL+V/P, škola košta!
E kad budem znao nekoga ko ispunjava ove kriterijume u Cg ja ću čipovati kola. Do tada...
Ima jedna stara izreka: "od jeftina mesa po dolini čorba".
poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2327
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 240 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga
Molim vas da mi neko kaže koliko se to moze dobiti promjenom mape kod 1.4hdi? Sad pricah nesto sa jednim lokalnim mestrom i kaže 23ks!, neki optimum?
Poslato s Jadrana
Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Phantom
- Site Admin
- Postovi: 2613
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
- Lokacija: Teslic
- Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 90 puta
- Kontakt:
Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga
Jeste na 91ks i obrtni moment sa 160 na 214 Nm
Poslano sa mog T03 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog T03 koristeći Tapatalk
Motion & Emotion
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2327
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 240 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga
^testirao? Utisak, nuspojave?
Poslato s Jadrana
Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207