Problem sa paljenjem

Odgovori
Avatar
anel007
VIP Član
Postovi: 2281
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
Lokacija: Vogosca
Vozim: Ostalo
Vozim: Ford Focus MK2
Motor: 1.6 16v
Ima zahvala: 12 puta
 pohvaljen: 121 put
Kontakt:
garage

Problem sa paljenjem

Post Postao/la anel007 »

Lijepo ja rekoh neki dan u svojoj garazi, samo cekam kad ce se pokvariti :green:

Od prije nekoliko noci mi pravi probleme pri paljenju i to samo ako odstoji dugo, u jutro ili navece kada se motor ohladi skroz. Simptomi su da samo vergla i nikako da sastavi i kad mu skinem + klemu na trenutak i vratim upali od prve bez ikakvih problema. Do sada sto sam provjerio su svi osiguraci vezani za paljenje i gorivo i sve ih zamijenio iako je svaki radio al et zamijenjeni radi uroka. Provjerio i sve konektore da vidim ima li s njima problema ali su i oni na oko svi uredu.

Po danu kad ga palim dok je toplije vrijeme upali ali nekad se zna odmah nakon toga ugasiti, ono kad ga upalim obrtaji budu malo veci kao i pri svakom paljenju i dok se vracaju u normalu kao zakaslje se i ugasi ali je to rijetko.

Nisam jedino provjerio dok je hladan cuje li se pumpa goriva da radi ali i to cu veceras vidjeti, danas sam podigao sjediste i uredno se cuje kako zuji nakon davanja kontakta.

Je li se neko sretao slucajno sa ovakvim problemom na bilo kom drugom autu pa da zna bar ugrubo sta bi moglo biti, mislim odvest cu ja njega majstoru ali tek poslije plate tako da mi valja kuburiti jos 10-tak dana sa ovim pa da me ne ostavi na cjedilu do tad, ko zna hoce li uvijek htjeti upaliti nakon skidanja kleme.

Jah ko nije upucen, na autu su svijece i bobina novi, nema ni 20 dana kako su zamijenjeni i vremenu od zamjene je sve super radilo, i sad on radi super nakon paljenja, samo ga je muka upaliti :green:
slika ¦ slika
Avatar
anel007
VIP Član
Postovi: 2281
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
Lokacija: Vogosca
Vozim: Ostalo
Vozim: Ford Focus MK2
Motor: 1.6 16v
Ima zahvala: 12 puta
 pohvaljen: 121 put
Kontakt:
garage

Re: Problem sa paljenjem

Post Postao/la anel007 »

vidim naruzi dino neki dan jednog korisnika sto nije napisao rjesenje problema i sjetim se da nikad nisam na ovoj temi napisao sta je kod mene bio problem, mislim da sam pisao u svojoj garazi ali ovdje nisam

naime problem bio u pumpi goriva koja se nalazi u rezervuaru, pri kontaktu nije dovoljan pritisak nabijala i zbog toga paljenje bilo otezano

znaci nakon zamjene pumpe (polovna mislim da je 80 KM bila) radi kao i prije
slika ¦ slika
ArminM
VIP Član
Postovi: 1204
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:02
Lokacija: Zavidovici
Vozim: Peugeot 307, audi a6 4f 3.0 tdi
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 18 puta
garage

Re: Problem sa paljenjem

Post Postao/la ArminM »

Kod mene neki dan ovakva situacija. Stari isao mojim autom do doboja, sve uredno bilo. Vreo dan, vratio se i ostavio auto. Nakon dva tri sata ja dosao da upalim nece. Verglam ali nista. Na kraju izverglam aku. Nisam cuo pumpu od goriva
Stavim drugi aku, dam kontakt kad cujem pumpu. Upali samo tako
Jel moguce da je od vrucine zatajila il nesto tako. Goriva je bilo vise od pola rezervoara. Od tog dana nisamm vise imao problem. Al sa svakim paljenjem prvo slusam .pumpu pas joj mater

Poslano sa mog HTC Desire 828 koristeći Tapatalk
Avatar
anel007
VIP Član
Postovi: 2281
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
Lokacija: Vogosca
Vozim: Ostalo
Vozim: Ford Focus MK2
Motor: 1.6 16v
Ima zahvala: 12 puta
 pohvaljen: 121 put
Kontakt:
garage

Re: Problem sa paljenjem

Post Postao/la anel007 »

Da ti nije situacija kao sto je meni bilo na pocetku, i ja sam skidao klemu i poslije je palio uredno sto ti ga dodje kao kod tebe kad si aku mijenjao.

Kod mene se prije otprilike godinu prvi put desilo da nije htjeo upaliti i skidanje kleme pomoglo, onda bilo uredu sve mozda i pola godine, pa onda ponovo jednom ista situacija pa sve uredu nekoliko mjeseci dok nije počeo praviti probleme svakodnevno.

Sent from my Huawei Honor 8 using Tapatalk
slika ¦ slika
ArminM
VIP Član
Postovi: 1204
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:02
Lokacija: Zavidovici
Vozim: Peugeot 307, audi a6 4f 3.0 tdi
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 18 puta
garage

Re: Problem sa paljenjem

Post Postao/la ArminM »

Ne znam eto vidjet cemo
Za sad nema problema. Ali ako ne upali prvo cu pumpu slusat

Poslano sa mog HTC Desire 828 koristeći Tapatalk
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Problem sa paljenjem

Post Postao/la dino »

Svaka ti čast Anele na informaciji, ovde i jesmo da razmjenjujemo informacije i iskustva. :ok:
Sa aspekta struje, ja bi samo rekao da pri ovakvim problemima mogu biti loši i korodirani (oksidirani) kontakti (spojevi) na ovakvim potrošačima kao što je u ovom slučaju pumpa goriva. Kod Armina se to može pokazati jer je vjerovatno slab bio akumulator i nije mogla nazivna struja da proteče i "potjera" pumpu. Nisam otvarao pumpu, ali vjerovatno se to može napraviti bez problema.
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
anel007
VIP Član
Postovi: 2281
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
Lokacija: Vogosca
Vozim: Ostalo
Vozim: Ford Focus MK2
Motor: 1.6 16v
Ima zahvala: 12 puta
 pohvaljen: 121 put
Kontakt:
garage

Re: Problem sa paljenjem

Post Postao/la anel007 »

Ja kad sam otvorio pumpu koja je pravila probleme unutra je bilo sve kao da je jucer izaslo ispod cekica, novo bukvakno a na spojevima nigdje ji traga hrdje

Sent from my Huawei Honor 8 using Tapatalk
slika ¦ slika
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Problem sa paljenjem

Post Postao/la dino »

Anele, kod tebe je vjerovatno izgubila kompresiju zbog dihtunga, a to nije elektro kvar. Jesi li je ostavio kod sebe, msm staru pumpu.
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
anel007
VIP Član
Postovi: 2281
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
Lokacija: Vogosca
Vozim: Ostalo
Vozim: Ford Focus MK2
Motor: 1.6 16v
Ima zahvala: 12 puta
 pohvaljen: 121 put
Kontakt:
garage

Re: RE: Re: Problem sa paljenjem

Post Postao/la anel007 »

dino je napisao/la:Anele, kod tebe je vjerovatno izgubila kompresiju zbog dihtunga, a to nije elektro kvar. Jesi li je ostavio kod sebe, msm staru pumpu.
Nisam, bila tu jedno 10 dana, smrdila na benzin i zavrsila na otpadu. Kod sebe sam ostavio samo plovak zlu ne trebalo slika

Sent from my Huawei Honor 8 using Tapatalk
slika ¦ slika
ArminM
VIP Član
Postovi: 1204
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:02
Lokacija: Zavidovici
Vozim: Peugeot 307, audi a6 4f 3.0 tdi
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 18 puta
garage

Re: Problem sa paljenjem

Post Postao/la ArminM »

Ja ne bi rekao da je slab akumulator. Jer i sad vozim na njega. Ono je samo pumpa zastekala, iz kojeg razloga samo ona zna

Poslano sa mog HTC Desire 828 koristeći Tapatalk
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Problem sa paljenjem

Post Postao/la dino »

Moguće da je privremeno zaštekala, ja sam mislio da se verglanjem došlo do slabog akumulatora. Dobro je da radi. :ok:
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
ArminM
VIP Član
Postovi: 1204
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:02
Lokacija: Zavidovici
Vozim: Peugeot 307, audi a6 4f 3.0 tdi
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 18 puta
garage

Re: Problem sa paljenjem

Post Postao/la ArminM »

Radi al kako ona hoce. Situacija od danas. Krenem u Kamenicu, tamo gdje je bio meet. I gore u zadnju prodavnicu stanem, izadjem i ugasio sam auto. Udjem ponovo, kontakt ne cujem pumpu. Cd mj je ostao upaljen. Ugasim ga odma. Daji kontakt nikako da proradi. Preklema me jedan poznanik, upali odma. Odem u kamenicu, stao gore, palio ga gasio 10 min bez problema. Krenem kuci nema pumpe. Dignem sjediste i dodjem do pumpe, udarao je dom se verglalo al nista. Klemali me a drugovim pugom, nista. Dovucem auto kuci, samo naslonim kablove s burazovog akua i upali. Sad sumnjam da je slab aku, da bsi ne pusti signal za pumpu uopste. Skidao sam crijevo, kad je cujem da radi siklja gorivo, bas dobar pritisak ima

Poslano sa mog HTC Desire 828 koristeći Tapatalk
Avatar
anel007
VIP Član
Postovi: 2281
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
Lokacija: Vogosca
Vozim: Ostalo
Vozim: Ford Focus MK2
Motor: 1.6 16v
Ima zahvala: 12 puta
 pohvaljen: 121 put
Kontakt:
garage

Re: Problem sa paljenjem

Post Postao/la anel007 »

Jeftinije bi ti bilo da je pumpa crkla nego aku , doduse ne znam koliko je za dizele pumpa ali ja sam svoju platio 80 KM.

Sent from my Huawei Honor 8 using Tapatalk
slika ¦ slika
ArminM
VIP Član
Postovi: 1204
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:02
Lokacija: Zavidovici
Vozim: Peugeot 307, audi a6 4f 3.0 tdi
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 18 puta
garage

Re: Problem sa paljenjem

Post Postao/la ArminM »

Preko 100km je pumpa

Poslano sa mog HTC Desire 828 koristeći Tapatalk
ArminM
VIP Član
Postovi: 1204
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:02
Lokacija: Zavidovici
Vozim: Peugeot 307, audi a6 4f 3.0 tdi
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 18 puta
garage

Re: Problem sa paljenjem

Post Postao/la ArminM »

215km pumpa za 307 2.0 66kw

Jel ima neko da mi potvrdi da li bsi kontrolise pumpu goriva. U slucaju da je slab napon da li ce radit pumpa. Skidao sam je, spajao na aku, i svaki put radi. A vec me dva puta ostavio na cesti. Nece pumpa da se aktivira

Poslano sa mog HTC Desire 828 koristeći Tapatalk
Odgovori

Natrag na “Kvarovi”